Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het Zwanenmeer I
Het was een koude, regenachtige dag.
Darcy rende over het stenen paadje van haar huis, naar de vijver toe.
Ze had het toch echt gezien, er was iets uit de lucht naar beneden gevallen.
Het was weer eens een van de dagen dat haar vader op zakenreis was, en haar moeder met haar vriendinnen gaan shoppen. Darcy's ouders waren erg rijk, ze woonde in een groot huis.
Hartstikke leuk en aardig, behalve dan als je 30 kilometer van de bewoonde wereld vandaan zit. In niemandsland, volgens Darcy.
Maar verhuizen zat er niet in.
Darcy ging op een van de stenen die aan de vijver lag zitten.
De regen kletste op haar inmiddels al doorweekte vest. 'Zal m'n moeder blij mee zijn' dacht Darcy bij zich zelf.
Zo zat ze een tijdje, tot haar iets opviel.
Op een van de lelybladeren in de vijver zag ze iets glinsteren.
Darcy boog naar het lelyblad toe, maar ze vergat dat de steen glibberig was en PLONS. Daar lag Darcy in het water. 'Verdomme!' dacht Darcy bij zichzelf. Snel pakte ze het glinsterende ding uit het water en klom aan de kant. Helemaal doorweekt stopte ze het 'glinsterende ding' in haar zak, en rende over het stenen paadje, naar de voordeur van het enorme huis. De deur stond nog open.
Snel stapte ze binnen en deed de deur achter zich dicht. Ze ging ze tegen de verwarming in de gang aanzitten.
'Normale moeders brachten hun kinderen nu een warme beker chocolade melk' dacht Darcy pissig bij zichzelf.
Darcy stond met moeite weer op, ze was helemaal verkleumd, en voelde zich absoluut niet lekker.
Ze strompelde de trap op, en liep de badkamer in. Daar trok ze haar doorweekte kleren uit, en hing ze over de verwarming. Brrr, wat had ze het koud.
Ze besloot om maar even te douchen en 5 min later stond ze onder de heerlijk warme stralen van de douche.

Meer komt nog!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online