Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de vervloekte boekenkast
er was een jonge man die net een nieuw huis gekocht had
hij wou aan het huis ook nog een paar meubels aan toe voegen dus hij ging naar een rommelmark en kocht daar een boekenkast en nam die mee naar huis.
de boekenkast leek heel oud te zijn want hij hing vol met stof.
als hij thuis gaf hij de boekenkast een plaatste.
hij nam er meteen een boek uit.
het was een fotoalbum.
hij kijk naar een foto op die foto zag hij zichzelf met een grote lach staan.
opeens verdween de lach.
de man werd bang een stak de boek opnieuw in de boekenkast.maar het boek viel er uit.
opnieuw stak hij het boek er in. maar dan viel er een ander boek uit hij zag de titel van het boek de titel was dood.
hij probeerde zich meer gerust te voelen en lukte maar niet voor lang want hij voelde een koude hand op zijn schouder. hij keek om en zach niets.
hij werd bang nam een telefoon en belde de politie maar zach dat de lijn door geknipt was.
snel liep hij het huis uit.
stond voor zijn sierlijk eike boom.
aar plots verloor de boom al zijn bladeren.
hij probeerde zich gerust te stellen door te zeggen in de herfst vallen alle bladeren van de boom.
en toen zij een kille stem het is lente.toen hoorde hij de deurbel en deed de deur open en zijn vrouw stond er maar ze staarde met een grote grijns in de ogen van de man.
de maan waanhoopte een zei wanneer komt er een einde aan deze gebeurtenissen.
en de kille stem zei nu en de man viel dood neer.
de buurvrouw ging een kijkje nemen want ze had al lang niets meer gehoord van de man
dus ze ging kijken en ze keek naar het salon en zag 2 grote gele ogen en dacht dat is de man.
man toen iets toen ze aan belde ging de deur open en zag ze de man dood liggen en de vrouw die met een grote grijns in de maan haar ogen staarde. toen liep de buurvrouw weg en verhuisde




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online