Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Pijpbeurt in de auto
Pijpbeurt in de auto.


Nadat de kroeg sloot, stelde jij voor om met jouw auto nog even een rondje te gaan rijden.
mijn auto is namelijk te herkenbaar.
Nadat we een rondje oeverloos door de nachtelijke straten gereden hadden stelde ik voor even rustig te gaan kletsen, ik wist wel een leuk plekje waar we ongestoord konden kletsen..
Ik stuurde je naar een parkeergarage bij de sportschool...
zo gezegd en zo gestuurd...
Toen we daar stonden, nog steeds in de auto, draaide jij je om naar mij toen en keek me aan, zoals je iedere keer deed zodra je de kans kreeg...
Ik keek terug, pesterig....liet mijn tong langs mijn lippen gaan en je ving een glimp van mijn tongpiercing op...
Geil keek je ernaar, het verlangen mij te voelen, te beheersen was haast pijnlijk te noemen, maar ik was je voor...
Ik keek je aan, en zakte met mijn hoofd naar je kruis, en bleef je aankijken,
stomverbaasd keek je wat ik ging doen.
Langzaam ritste ik je rits open, knoop los, en pakte je bij je grappie...
Ik bekeek de al snel naar maatje groot zwellende lul goed..
En ik keek jou aan, en trok ietsje het vel terug zodat de eikel bloot kwam te liggen.
Uitdagend lachte ik, je pakte me bij de haren en je ogen zeiden: toe maar....
Je liet je rechterhand op mijn rug rusten, en je had je linkerhand op mijn hoofd, en stuurde mijn gezicht naar je nu flink kloppende lul..
Ik opende mijn mond, bevochtigde mijn lippen, en kuste je eikel.
Jij moest even goed gaan zitten, de druk op mijn hoofd werd harder, je wilde he?
Ik hapte naar je eikel, opende mijn mond verder open, en jouw eikel en een deel vd stam verween diep mijn keeltje in.
De aders op de stam klopten, dat kon ik voelen als ik mijn lippen strak om jouw stam perste, ik gleed heen en weer, en hield de grip op jouw lul stevig vast door met mijn mond een soort van vacuuum te creeeren.
Met de rechterhand pakte ik je stam stevig beet, en met de linkerhand masseerde ik zachtjes de ballen..
Het was wel wat ongelukkig in de auto, maar deed wat ik kon...
Met stevige halen haalde ik mijn mond over je lul, met mijn hand een ruk en trek beweging makend, Diep stootte je mij in de mond, je drukte met je linkerhand mijn hoofd diep over je lul heen.
Je hield je hoofd naar achteren, de ogen gesloten, en je bekken stootten omhoog, gretig ontving ik je harde kloppende lul.
Ik zoog alsof mijn leven ervanaf hing...
Af en toe keken wij elkaar aan, en liet ik pesterig mijn tanden over je harde lul schrapen, en dan gromde je, en schokte wild..
Dan liet ik mijn mond weer vol over je lul heen zakken, bewoog weer stevig heen en weer..
Je kreunde, je greep me weer hard in de haren, opeens stopte ik, trok je vel naar achteren, je keek verbaasd, en jou diep in de ogen aankijkend liet ik mijn tong met de tongpiercing over jouw gevoelige toompje glijden, luid steunde en kreunde je, die aanblik was zoooooooo geil.
Sneller liet ik mijn natte tong over je pik gaan, en af en toe een diepe haal tot je stam ver achterin mijn keel verdween...
Ik maakte je helemaal gek, je stootte diep me keel in, gulzig nam ik die, daarna trok ik je gewoon even af, liet het velletje over de glimmende paarsblauwe eikel gaan, je genoot, wat stond dat ding strak...
Je kreunde dat je ging komen, nou ik zou je laten komen, gulzig nam ik je op springen staande eikel en stam in mijn mond, en zoog, en zoog, trok je af en zoog weer, stevig, en ineens, kromde je je rug, duwde mijn hoofd heel hard over je lul heen, en daar kwam het zaad, je spoot diep mijn keeltje in, lange slierten zaad, je zag iets uit de mondhoeken komen terwijl ik je door-pijpte...
Je kreunde, rilde, sidderde, kneep me, mijn tanden schuurden over je lul, de laatste druppels zoog ik eruit, bij mij naar binnen, je keek je ogen uit..

ik keek je aan, wilde je nog een keer of zal ik even wachten tot je bent bij gekomen?

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online