Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Exvriendin vol zaad
Mijn ex-vriendin en ik zijn al jaren uit mekaar, we hebben samen een kind en we hebben momenteel een goede verstandhouding met elkaar, alhoewel dat in het begin van onze breuk helaas anders was. Wij verwachten nu niks meer van mekaar en dat werkt kennelijk uitstekend om op een leuke manier om te gaan samen. Zij is in mijn ogen nogal een hectisch type, snel gestrest en heeft haar handen vol aan zichzelf. Dat zal ook de reden zijn dat zij geen zin meer heeft in een relatie na al haar ervaringen in haar relaties. Ze heeft een goed figuur; is wat verlegen maar toch ondeugend, alhoewel ze niet echt veel zin in sex had, heb ik ervaren.

Elke keer als ik bij haar thuis kom dan ga ik een half uurtje naar binnen en ik moet toch altijd even aan haar billen en borstjes voelen, ik vind haar lichamelijk nog steeds aantrekkelijk. Al jaren gaat dat zo, zij duwt mijn handen dan elke keer weg en zegt erbij dat wij niks meer met elkaar hebben en dat ik mijn handen thuis moet houden. Ik realiseer me ook dat dit ook beter is zo, maar desalniettemin fantaseer ik toch nog veel over haar lichaam.

Heel af en toe gaan we nog wel eens samen ergens heen en zo ook vorige week was er wat te doen bij haar in de buurt. Er zouden een paar live-bands optreden en dat vinden wij beide erg leuk. Ik ging haar thuis ophalen en ze zag er opperbest uit, ze droeg een mooie blouse die weinig verhulde want ze droeg er geen bh onder. Ik kon zo haar kleine b-cupje van bovenaf bewonderen. Ook droeg ze een strakke jeans zonder zakken op haar goedgevormde billen. Ik zei haar dat ze er hot uitzag en ze lachte ondeugend.

Toen we aankwamen was de eerste band al aan het spelen en ik bestelde twee pilsjes voor ons beide. Toen we er een stuk of vijf ophadden begon het bier bij mijn ex al zijn werk te doen en ze danste de hele tijd op de plaats ofwel op de dansvloer. Ze werd lollig en praatte veel en al snel had ze de aandacht van twee jongens op zich gericht. De jongens stonden om haar heen en terwijl één van hen met haar praatte vroeg de ander aan mij of ze mijn vrouw was. Ik zei hem dat dat niet meer zo was en hij liet er geen gras over groeien en greep haar bij haar kont. Eerst keek mijn ex niet op maar na een halve minuut keek ze op en zei richting mij: “hé die heeft mijn kont vast�. Ze verwachtte misschien dat ik er wat van zou zeggen, want in tijden van onze relatie kon ik nogal fel reageren op zulke situaties en zij was volgens mij ook ietwat verbaasd dat ik nu zei: “het is jouw kont�.

Dat opende alle deuren en die gast stond zowat de hele tijd over haar billen te wrijven en te knijpen. Ik voelde me een beetje als een cameraman in de jungle: kijken hoe de natuur zijn gang gaat zonder in te grijpen. Ik vond het wel geil hoe mijn ex hier in mee ging en als ik zijn handen op haar bips zag wist ik wat hij voor lekkers voelde.

Bij sluitingstijd waren de twee jongens en ik flink beschonken, maar mijn ex was echt het verste heen. Ze lalde, lachte en praatte aan één stuk door en opeens kwam iemand met het idee om bij haar thuis na te gaan pilsen. We strompelden richting haar huis en zij liet zich ondersteunen door beide jongens die op hun beurt haar tietjes bevoelden die er speels op los wiebelden in haar dunne blouse.

Bij haar huis aangekomen moest madam meteen plassen en ze kreeg alle hulp die nodig was om haar op de pot te krijgen. Ze liet zich hangen als een zandzak. De jongens waren niet meer te temperen nu ze haar plassende kutje hadden gezien en haar blote billen hadden gestreeld. Zij werd op het bed gelegd en haar kleren werden uitgetrokken. Daar lag ze dan: klaar voor consumptie. Nu kwam het “cameraman-gevoel� weer in me op want dit zag er uit als een paar hongerige leeuwen die aan een prooi gingen beginnen.

Ik lag rechts naast haar en aan de andere kant naast het bed op de knieën zat een andere jongen aan haar linker tepel te likken. De tweede jongen hing over het voeteneind van het bed heen en deed zich te goed aan haar smeuïge kutje. Om aan haar kontgaatje te komen duwde hij haar benen wat omhoog en om hem tegemoet te komen hielden de jongen naast het bed en ik haar benen een poosje omhoog. De gast bij haar kut knoopte zijn gulp los en zijn pik sprong eruit. Hij legde hem aan voor het poepgaatje en begon hem naar binnen te persen. Ik dacht nog bij mezelf: “dat is mij nog nooit gelukt bij haar�. Af en toe deed hij wat spuug aan zijn lul en hij schoof hem er helemaal in. Ze moest echt wel verdoofd zijn want mijn pogingen in het verleden om mijn staaf in haar kont te rammen waren nooit verder gekomen dan het kopje erin, dan duwde ze me alweer weg van de pijn.

Het was wel grappig, ik zag wat van haar poep op de staaf van die gast hangen en hij trok hem eruit en stootte hem toen in één beweging in haar opengesperde kut. Terwijl hij in en uit haar kut fietste had die andere gast zijn jongeheer in haar mond gelegd en ze sabbelde eraan als een pasgeboren lammetjes dat op krachten moest komen. Ik vond dit zo’n geil gezicht. Ik had mijn ex al zo lang niet meer in haar blootje gezien en dan meteen deze taferelen, dat deed wat met me. Terwijl ik nog wat in gedachten was slaakte de jongen aan het voeteneind een harde kreet en toen ik keek zag ik dat hij zijn buks volledig leegde in haar darmen op dat moment.

Dat wil ik ook zei de andere gast en ze wisselden van plaats. Nu begon de ander eerst in haar kont en om beurten in haar kut te rammen. Zij lag wat verdraaid voor zich uit kijkend aan die andere pik te lebberen. Na enkele minuten kwam ook die andere gast luidkeels in haar anus klaar en toen was het eindelijk mijn beurt om haar anus voor het eerst te betreden. De beide jongens trokken haar benen naar achteren zodat haar kont goed omhoog kwam en ik legde aan en op het moment dat ik voorwaartse druk uitoefende viel mijn pik in haar kont als een warm mes door een pakje boter. Het zaad van mijn voorgangers blubberde langs mijn staaf en maakte smekkende geluiden. Op één of andere manier was ze nu zo ontspannen dat haar gierput wagenwijd openstond en de geur die me tegemoet kwam deed me besluiten om toch maar weer ouderwets haar kut te penetreren.

De druk die haar warme schacht op mijn lul uitoefende was toereikend om mijn erectie weldra te laten ontploffen. Ik voelde het zaad opborrelen en ik stootte hevig en diep in haar kut waar ik mijn heette prut eruit liet gutsen.

Ik weet niet wat de anderen gedaan hebben maar ikzelf viel niet lang na mijn zaadlozing in slaap en toen ik ’s anderendaags wakker werd lag ik nog alleen in bed. Mijn ex was altijd al vroeger wakker dan ik en was al gedoucht en zat al aan het ontbijt. Nou ja ontbijt? Het was al twee uur ’s middags. Ik ging ook ontbijten en zag dat de jongens al vertrokken waren.

Ik had mijn ex nu van een heel andere kant leren kennen en liet mijn bewondering voor haar blijken door haar te complimenteren. Het enigste wat zij hier op zei was: “Ja, jullie hebben me flink te grazen genomen, ik hoop niet dat iemand van jullie me in mijn kut gespoten heeft want ik ben niet meer aan de pil�.
Ik zei dat ik dat wel had gedaan en ze zei: “Nee jongen, jij weer!  Had ik je maar niet meegenomenâ€?!

Dit deed zeer toen ze dat zei en opeens hadden we weer een beetje ruzie en ben ik maar naar huis gegaan. Ik hou mezelf steeds overeind met de gedachte dat alles wel goed zal komen, dus ook dit.

Met vriendelijke groet,
xxx


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online