Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

met mijn zoon
Met mijn zoon.
Hallo allemaal. Ik heet sofie en ik ben 36 jaar oud. Ik ben zeven jaar geleden gescheiden en ik heb een zoon van 14jaar.
Na zeven jaar geen seks meer gehad te hebben ben ik altijd geil.
Ik droomde vaak dat ik met mijn zoon neukte. En ik wilde fat echt, maar hoe doe je dat bij een 14jarige?
Dus ik deed bijna elke dag een minirokje aan met daaronder een string die duidelijk zichtbaar was en ook dat je mijn bh door mijn kleren kon zien.
Ik merkte dat mijn zoon vaak naar mij keek en dan een stijve kreeg.
Toen deed ik er nog een schepje bovenop, ik ging voor hem staan liet iets vallen en raapte het op met mijn kont naar hem.
Zo’n week later was het 30 graden, mijn zoon zat in het zwembad dus ik ging buiten zonnen.
Ik zag dat mijn zoon vaak naar me keek. Ik werd supergeil.
Toen vroeg ik of hij mij wou insmeren, hij knikte en kwam uit het zwembad.
Ik ging op mijn buik liggen en gaf hem de zonnecreme.
Hij begon en dan zei ik dat hij mijn bh moest losmaken zodat hij er beter aan kon.
Ik zag door mijn zonnebril dat hij begon te blozen en een harde kreeg.
Hij vroeg of hij de andere kant ook moest doen,waarop ik antwoordde dat hij nog niet klaar was.
Ik zei dat mijn billen nog niet gedaan waren, trek mijn broekje maar naar beneden zei ik.
Langzaam deed hij het en smeerde voorzichtig mijn billen in.
Toen deed hij mijn broekje terug aan en zei dat hij klaar was.
Ik draaide mij om en zei dat hij mocht beginnen.
Toen hij aan mijn borsten kwam zei ik dat hij mijn bh moest uittrekken en mijn borsten ook insmeren.
Al blozend deed hij mijn bh uit.
Toen hij mijn borsten insmeerde zei ik dat hij er eens in moest knijpen.
Na een tijdje zei hij weer dat hij klaar was.
Ik antwoordde dat hij weer een stukje vergeten was.
Hij keek verbaasd en ik zei trek mijn broekje uit en smeer het in.
Hij deed het, toen hij met zijn vingeren tussen mijn natte schaam lippen gleed verschoot hij.
Mijn zoon had elke dag een harde van mij.
Woensdagnamiddag zat hij in bad. Ik kwam binnengelopen en zei dat ik ook in bad kwam. Hij wilde eruit komen maar ik zei dat hij moest blijven zitten. Ik deed mijn topje uit daarna mijn bh,toen mijn rokje en dan mijn string.
Ik wist zeker dat mijn zoon nu een harde had maar ik kon het niet zien want het bad zat vol met schuim.
Ik kroop in het bad en deed alsof ik sleep, ik zag mijn zoon naar mijn borsten staren en toen deed hij schuim weg en keek naar mijn natte vagina.
Ik deed alsof ik wakker werd en zei dat ik eruit ging.
Ik deed alsof ik mijn been over hem wou doen en per ongeluk tegen zijn harde kwam. Hij verschoot en begon te blozen.
Ik zei “zozo heeft mijn zoon een harde�
Ik stapte uit het bad en zei kom eens hier, hij stapte verlegen uit het bad.
Ik droogde hem af en zei dat hij al een grote had.
Ik vroeg of die harde van mij kwam en hij knikte.
Ik voelde ondertussen een druppel vaginavocht uit mijn vagina lopen.
Ik zei dat ik hem zou helpen.
Dus ik nam zijn penis vast en begon eraan te zuigen.
Daarna nam ik hem mee naar mijn kamer en begon hem te kussen,vervolgens schuurde ik met mijn vagina over zijn penis.
Toen zei ik dat hij mij moest beffen.
Hij deed dat geweldig want na een tijde kwam ik klaar en spoot al mijn vaginavocht over zijn gezicht.
Ik legde hem plat op bed en stak zijn penis in mijn vagina.
Dat deed geweldig veel deugd na zeven jaar.
Na een tijdje wilde seks kwamen we samen klaar.
Hij spoot al zijn sperma in mijn vagina.
Vervolgens hebben we de hele nacht gekust.
En nu als ik of hij gei is neuken we er op los.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online