Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Hoe ze me leerde minder grof te zijn.
Daar liep ze, in een strakke jeans, kleine hakjes aan haar voeten, lange vingernagels en mooie lichtkrullende blonde haren. Haar bloesje stond zo ver open, dat je bijna haar bh kon zien. Ze wist het, iedereen geilde op haar, en ze vond het heerlijk. Jolien was het heetste ding dat op mijn school rondliep, en ze deed geen moeite om dat te verbergen. De les ging beginnen, en ze was net op tijd. De leerkracht was er nog niet en de hele klas wachtte al pratend voor de gesloten deur van het klas lokaal. Ze begon tegen mij en mijn kameraden te praten, ook al konden we elkaar niet echt uitstaan, maar we hielden de schijn hoog. Ik negeerde haar een beetje tot ze me plots een rare vraag stelde: ‘Ben jij soms ook niet verlieft op mij?’ ik begreep haar niet goed. ‘Wat bedoel je?’ ‘Wel, denk jij soms niet eens aan mij, s’avonds? In je bedje?’ De slet, dacht ik, maar haar vraag wond me zo erg op dat ik schaamteloos antwoord gaf. ‘Ja, soms wel is, maarja dat wist jij waarschijnlijk wel.’ ‘Inderdaad schatje, heel de school trekt zich af op mij, ik wist wel dat jij geen uitzondering was.’ Ze lachte nog eens vals en toen kwam de leerkracht die de deur open deed. We gingen allen naar binnen. Iedereen ging zitten, ook Jolien, die zette zich naast mij, op de laatste rij. Ik was er nogal geïrriteerd door , want ze had zich nog nooit naast mij gezet, maar ik werd er ook wel lichtjes geil van. Na die plotse vraag en het feit dat ze nu naast me zat, kon ik me nog moeilijk op de les concentreren. Iedereen lette goed op, ook Jolien, maar ik zat heel de tijd enkel naar haar open bloesje te kijken, me voorstellend hoe ze er zou uitzien zonder bloesje. De les ging verder, en plots schrok ik. Ik voelde haar hand op mijn broek. Ik keek haar aan, en zonder te praten, vroeg ik haar met een gelaatsuitdrukking wat dit te betekenen had. Ze lachte vals en ze begon over mijn broek te wrijven nu. Mijn erectie die er al een tijdje was, werd nu nog wat groter en steviger. Ze begon er in te knijpen en ik werd er zo geil van. Toen ging plots de bel. De leerkracht ging naar buiten net zoals de andere leerlingen. Daar zaten we dan met ons 2. We waren ook onze spullen aan het inpakken. Ik wilde recht staan maar ze duwde me weer op mijn stoel. ‘Jolien, wat is de bedoeling?’ ‘De bedoeling is dat jij nog steeds veel te grof tegen mij doet. En dat wil ik je afleren.’ Antwoordde ze ‘Ahja, en hoe wil je dat doen?’ Ze deed teken dat ik haar moest volgen en dat deed ik. De lessen waren al weer begonnen maar wij gingen niet naar de klas. Ze ging de jongens wc’s binnen. En opende een kotje. Ze duwde me er in en ging voor me staan. Ik wist niet wat ze van plan was maar voor ik het kon vragen begon ze te strippen. Enkele seconden later stond ze enkel in een bh en een string gehuld voor me. Ze begon me te kussen. Ik werd hier zo geil van. Ik begon mee te kussen en wilde haar vastnemen, maar ze duuwde mijn handen weg en maakte haar lippen en tong los van de mijne. Ze opende mijn broek en liet die op de vloer zakken. Ze deed nu ook mijn onderbroek naar beneden en mijn stijve lul kwam tevoorschijn. Ze begon er lichtjes aan te trekken en dit was zalig. Toen ging ze op haar hurken zitten en begon ze me te pijpen. Ze likte langs mijn ballen over mijn hele penis en verwende toen mijn eikel met enkele rondjes met haar tong. Toen nam ze mijn hele penis in haar mond en zoog ze me zo lekker af. Dit was zo heerlijk. Ik kreunde en ging bijna klaarkomen. Toen ze dit merkte stopte ze met pijpen en kleedde ze zich terug aan. ‘Doe jij maar verder, en denk aan mij terwijl je komt, ik meld wel dat je later komt. Tot straks.’ Ze ging weg en liet me alleen achter, samen met mijn stijve lul. Ik rukte me zo snel ik kon en ging toen naar de klas, wachtend op haar volgende les.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online