Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

The Magican story
30 jaar geleden in de tijd waar nog magiërs,heksen,demons en engelen leefden, leefde er een magiër hij was de grootste magiër ter wereld, hij had heel veel vijanden . Er was een probleem Magican had alleen maar dochters (5) dus niemand kon hem opvolgen, er was nog een magiër die was iets zwakker dan deze magiër maar hij was wel heel erg gemeen. Hij kreeg een zoon precies op het moment wanneer zijn dochter werd geboren, hij kwam naar Magican toe en zei ik heb een zoon die zal mij opvolgen niemand zou jou kunnen opvolgen want vrouwen zijn gewoon niet sterk. Het is nooit voorgekomen dat een vrouw krachten heeft gehad, dus jou dochters zouden dat zeker niet krijgen, hij lachte Magican uit en ging weg. Magican wist dat Kergier de waarheid sprak Magican werd heel erg kwaad maar omdat hij een goede magiër was kwam hij een engel tegen van hem mocht Magican een laatste wens doen. Zijn tijd was bijna voorbij hij had niet lang meer te leven dus zijn wens luidde als volgt: een van zijn dochters zou aangeboren krachten moeten krijgen. Na 5 jaar had geen van hen de krachten geërfd, een van zijn dochters ging trouwen, zij kreeg een kind een meisje zij kreeg aangeboren krachten. Eigenlijk had hij gewenst dat zijn dochter de krachten moest krijgen maar zijn, hij schrok zich rot zo een klein baby van twee dagen oud kon vliegen.Hij pakte haar op en nam haar weer terug mee naar binnen. Hij dacht als iemand erachter komt dat zij zoveel krachten bezit dan wordt zij vermoord, ik moet daar wat aan doen kleindochter kreeg de krachten hij wilde wel weten of zijn kleindochter Sery even veel krachten als hij had. Hij pakt haar op en gooide haar van het balkon weg Sery vloog omhoog, maar wat kan ik doen? Hij vertelde zijn dochter om goed op Sery te letten want er zou iets kunnen gebeuren, als hij er niet meer was zijn tweede dochter ging ook trouwen en kreeg ook een kind dit was ook een meisje. Na 3 maanden kreeg hij een hartaanval en overleed met rust in zijn hart er was tenminste iemand die hem kon opvolgen zo was de wereld tenminste veilig. De hele wereld treurde om Magican iedereen barste in tranen uit zo erg vonden zij dat maar Kergier was blij eindelijk ik sta nu aan de macht hij ging naar de dochter van Magican toe en zei van ik neem je vaders plaats in vrouwen zijn zo dom. Ik zou daar maar niet zeker van zijn zei Seny “hoezo niet� omdat “omdat wat�niks laat maar ga jij maar verder met jou bezigheden maar een ding moet je onthouden mijn vaders plaats kan niemand innemen. Jij bent toch maar een vrouw en vrouwen hebben geen krachten “daar zou ik maar niet zo overtuigd van zijn, want wie de laatste lacht ,lacht het best�. Hij ging weg maar hij lachte haar uit iedere dag tot op een dag Sery was nu 4 jaar en ging naar school “Kergier`s zoon Kermor ging ook naar diezelfde school�. Kergier had Kermor de opdracht gegeven om Sery te doden want haar ogen irriteerden hem nogal, Kermor richtte een vuist naar Sery, Sery sloeg hem terug. Kermor schrok zich rot en verteld het thuis aan Kergier, Kergier was kwaad hoe kan dit gebeuren Kermor`s gezicht was helemaal ingedeukt, en speciaal door een vrouw. Kergier vermoorden alle dochters van Magican “alleen zijn kleindochters bleven over, Kergier zocht die kleindochter hij moest ze vermoorden voordat zij 20 werden als dat niet zou gebeuren dan was Sery de sterkste Magiër ter wereld dat wilde hij niet hij wilde dat zijn zoon de sterkste werd. De gemiddelden magiërs leefden niet langer dan 40 jaar hij werd bijna 40 dus besloot hij een monster te creëren met bloed van anderen namelijk Kindermonster die zou opwekkermor als hij dood zal gaan. De kindermonster zal Sery moeten vermoorden dan zou zijn zoon aan de macht staan,Kergier nam wat kinderen uit een school mee en liet ze leeggezogen ongeveer 300 potjes bloed was er nodig geweest om zo’n monster te creëren. Na 4 jaar overleed hij, kergier had sery niet kunnen vermoorden. Sery is nu 8 jaar “de monster zal naar 9 jaar opgewekt kunnen worden want kergier was vergeten om een ziel in de lichaam van kindermonster te doen. Kergier had de taak overgelaten aan een professor na 9 jaar zocht hij naar een ziel, een ziel vinden kon alleen als er iemand doodging dus hij ging naar een begraafplaats. Hij nam een ziel mee van een jongeman die 18 was toen hij overleed, hij stopte de ziel in het lichaam en de Kindermonster wekte op. De kindermonster leeft alleen voort om de 18 jarige Sery te vermoorden, Sery gaat zoals gewone meisjes naar school zij weet zelf niet dat zij krachten bezit. Op een dag ziet ze Kermor de zoon van Kergier weer hij weet wel dat Sery krachten bezit en richt een vuurbal op haar zij slaat het weg dan herinnert ze zich ineens iets dat zij 4 was ene een jongen haar sloeg zij blokkeerde het “haar moeder had haar gewaarschuwd om uit de buurt te blijven van hem�. Nu begrijp ik waarom mijn moeder mij waarschuwde die kracht ik herinner dat kracht is van Kermor ja. Dus zijn vader wilde mij vermoorden ik zal maar moeten uitkijken, ik zal mij opa wreken ik zal bewijzen dat vrouwen ook sterk kunnen zijn.

wordt vervolgd..............

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online