Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

date met een raper
Date met een raper,

Na een tijdje met je gechat te hebben, wil ik je ontmoeten. Je hebt vrouwen verkracht en aangerand en ik wil bewust een afspraak met je…
Je weet dat het mijn diepst gewortelde fantasie is, om verkracht te worden. En niet zomaar, maar grof…
Ik ben het niet eens met wat je hebt gedaan in het verleden, laat dat duidelijk zijn. Vrouwen die dit niet willen hoor je dat niet aan te doen. Maar het gebeurd en het is gebeurd en jij bent een dader, daar kán ik niks aan veranderen
Maar het is spannend…
Het gevaar trekt aan me… De nieuwsgierigheid wint het van mijn angst…
Ik wil je zien. Wat voor man doet zulke dingen?? Wie ben je?
Ik heb je van te voren gezegd dat ik je wil ontmoeten, maar geen sex met je wil.. Tegelijkertijd weet je dat ik geen aangifte tegen je zal doen…. Dus je weet wat je te doen staat. We hebben het in een ver verleden over codewoorden gehad, maar ik heb geen idee of je wel naar codewoorden zult luisteren… In ieder geval niet naar “nee”.

Op de dag van de afspraak vraag ik mezelf honderden keren af, óf ik dit wel moet doen. Ik weet tenslotte niet tot hoever je zult gaan. Ik kan best wel wat hebben, maar je kan best wel eens écht een verkeerde zijn… Geen flauw idee…
Maar zoals sommige mensen een levensgevaarlijke berg beklimmen, anderen een leeuw willen aaien, wil ik jou ontmoeten…
En niet zomaar jou zoals je omgeving je kent, maar het beest in je….. Ik wil zien hoe je bent naar je omgeving, hoe je vrouwen imponeert en dan zien hoe het beest in je loskomt…

Ik kleed me aan, sexy maar subtiel… toch ook wel in stijl.. een strak zwart manteljurkje, waar mijn lichaam in uitgetekend staat, kousen en hoge maar normale hakken.

Ik weet niet eens hoe je eruitziet, ik wilde dat ook niet weten… Je bent lang, dat weet ik wel en niet erg knap, dat heb je door laten schemeren. Maar dat hoeft ook niet…

5 minuten voor tijd rijd ik het parkeerterrein op van het snelweghotel… Ik ben bloednerveus. Mijn handen zijn klam.. Ach alleen wat drinken, spreek ik mezelf moed in, dan kun je altijd nog weg…
Ik ga naar binnen naar de afgesproken plek. Het restaurant zit vol met mensen, ik kijk rond of ik je zie zitten. Ik zie meerdere mannen alleen zitten. Mijn hart bonkt in mijn keel, bij elke man die ik zie denk ik: ben jij dat? En : Ik hoop van wel, of ik hoop van niet…..
Dan staat er een man op, mijn hart gaat nog sneller kloppen. Hij komt naar mij toe… en geeft me een hand. . Hij heeft mij meerdere malen gezien voor de cam dus herkent mij.
Mijn adem stokt in mijn keel. Hij is idd niet overdreven knap, maar wat een charisma. Hij draagt een net pak, ziet er keurig uit en toch ook modern.
“zo ben je daar?” vraagt hij.. “ja”stamel ik.
“kom”zegt hij, “dan drinken we wat”. “oké” komt er weer amper mijn keel uit.
Hij schuift mijn stoel voor me aan. Hij is nog attent ook…
Hij vraagt hoe het met me gaat.. Ik heb het niet meer… alles duizelt me…
Ik ben bang voor vlekken in mijn kleding. Want het geil gutst mijn kut uit…
“ja goed” antwoord ik… maar veel komt er niet uit… Emoties lopen door elkaar heen…. Zo heftig dat ik me geen houding meer weet te geven…

Hij weet toch het gesprek gaande te houden, maar juist door zijn attente en zachtaardige houding, word ik helemaal dol….
Wát een man, gaat er maar door mijn hoofd….. met het idee dat in deze man zo’n beest schuilt, je zou het nooit verwachten.

Na wat gedronken te hebben, vraagt hij of hij me naar mijn auto zal brengen. Ik ben wat meer op mijn gemak en zeg dat het goed is.. Ik wil richting de uitgang lopen, maar hij vraagt waar mijn auto staat. Ik wijs richting de parkeerplaats die de andere kant op is als de uitgang….
“Kom, dan weet ik een kortere weg, dan lopen we die kant op” Zijn stem, is zacht dwingend, maar kalmerend tegelijk. .. Omdat ik al maanden met hem gechat heb, weet ik echter alles van hem en het vertrouwen dat hij bij me opwekt, jaagt gelijk wat angst aan….

Hij kijkt me doordringend aan:”kom” op weer die zachte dwingende toon… Het is alsof ik gehypnotiseerd ben en ik loop met hem mee… de andere kant op… een gang door. . . hotelkamers……. Het is hier stil, hier is niemand… “weet je zeker dat we zo goed lopen?” vraag ik, tegen beter weten in.. “ja natuurlijk weet ik dat zeker” zegt hij.
Dan laat hij wat vallen, ik wacht , hij raapt het op en dan…….. grijpt hij me vast….. zo snel dat ik het niet eens in de gaten had wat er ging gebeuren.. hij steekt het kaartje in het slot van de hotelkamer waar we voor staan en ik word naar binnen gesleurd…
Ik spartel tegen…. “Stil, hoer” zegt ie tegen me. Hij smijt me naar binnen en draait snel de deur in het slot… Ik sta op en wil naar buiten rennen, maar hij lacht en staat voor de deur…. Hij haalt het draaiknopje aan de binnenkant van de deur eraf…
En stopt die weg…

Zo nu jij en ik, slet, teef, hoer… Ik zie een paal in zijn broek… oh wat heerlijk is dit…. Ik geniet er van…. Zijn blik is zo anders als net, zijn stem is anders……. Het beest is los….snel peil ik hem, ben ik veilig of echt in gevaar??, maar ik merk dat het wel meevalt….
Dus ik kan nog wel wat verder gaan, ik wil het onderste uit het beest halen en zeg : “ klootzak, laat me eruit, dit hadden we niet afgesproken” Dan wordt ie kwaad, en ik even bang… oeps miss te ver gegaan??? Hij haalt uit, een flinke klap in mijn gezicht. Maar niet té hard… Het is beheerst….
Beheerste agressie…
Perfect..
Ik sta weer op en vlieg hem aan. Dan stoeien we… Hij gooit me op het bed en pakt mijn borsten beet…. Ik stribbel tegen, wetend dat het hem alleen maar nog meer opwindt… Mij windt het ook op, om zijn kracht te voelen… Zijn beheersing dwingt respect bij me af…
Het moet gewoon gaan zoals hij dat wil, punt uit… dat brengt hij duidelijk over..

Ik vecht met hem, maar eigenlijk wil ik gewoon zijn lichaam heel dicht tegen het mijne voelen en zo duw ik me stevig tegen hem aan terwijl ik tegenstribbel…. Zijn grote handen hebben me stevig vast, ik kan niks tegen hem beginnen. Ik ben weerloos…. Ik voel zijn adem in mijn nek en voel zo’n intens gevoel voor deze man… Dit is waar ik al zoveel jaren zo naar verlangd heb…
Gewoon eens grof genomen worden, gebruikt worden, verkracht…… en dit is nog maar het begin….
Hij scheld me uit: dit is precies wat je wilt he hoer?! Je vraagt erom…
En ik zeg: nee, nee dit wil ik niet, ik wilde alleen wat met je drinken, laat me ajb gaan..
Hij lacht: nee, ik laat je pas gaan, wanneer ik je wil laten gaan…. Ik ga eerst nog wat geile dingen met je doen…
Ik voel mijn klit tintelen, mijn huid tintelen, alles vervaagd om me heen. Ik heb het gevoel of ik spontaan klaar ga komen, of flauw ga vallen…

Zijn hand dwingt zich tussen mijn benen…. Nu moet hij mijn zeiknatte kut wel voelen… weer lacht hij zelfverzekerd:”ja zie je wel, wat voor teef je bent??” en dan wordt hij boos… “je belazert me hoer” en slaat me en slaat me nog eens…. Hij kleedt zich uit… ik zie zijn heerlijke stijve paal uit zijn broek komen….
Het geil loopt zijn eikel uit, hij is dus minstens net zo opgewonden als ik…
Hij grijpt me bij mijn haren , echt heel hard het doet pijn. De tranen schieten in mijn ogen, maar dat wilt hij…. Daarom doet hij dit ook… Hij scheld en slaat me….. dat houdt hij een hele tijd vol….
Hij zegt me, dat ik niemand ben, nog minder dan niemand en dat hij me gaat gebruiken en misbruiken..
“eerst je pijpbekkie” zegt ie dan uiteindelijk… “daar ga ik eerst lekker van genieten” en hij duwt mijn hoofd om zijn paal heen… ohhhhhhh ik geniet,, wat een héérlijke lul, wat een héérlijk beest gaat er in deze fantastische man schuil…
Hij trekt mijn hoofd aan mijn haren zo af en aan om zijn lul heen, precies zoals hij het wil voelen… ik hoor hem kreunen, hij geniet duidelijk en ik vind het een prachtig gezicht.
Dan gaat mijn hoofd steeds verder over zijn lul heen, zijn pik gaat diep mijn keel in… ik moet kokhalzen… het windt hem zichtbaar op, maar hij wordt kwaad op mij…. Zegt me dat ik nergens goed voor ben.. dat ik niet eens normaal kan pijpen..
Hij gaat me neuken en dat voelt zalig, ik kan mijn geilheid niet meer verbergen en schreeuw het uit van genot….. ik ben helemaal van de wereld.. Daarna draait ie me op mijn buik en wil me anaal nemen. Daar hou ik niet van… en smeek hem het niet te doen, maar hij gaat het wel doen… resoluut maar ook beheerst duwt hij zijn pik door in mijn kont.. het doet pijn en ik huil… ik stop mijn gezicht in het kussen. Maar hij trekt aan mijn haren mijn gezicht opzij: “dat wil ik zien, ik wil zien dat je huilt”
Ohhhh wat windt dit me op…. Hij geniet er van… Ik kijk hem aan, ik ben zoooo onder de indruk van hem…. De kick die ik voel is enorm. En ik val al snel in subspace….
Ik voel me vereerd om zo goed door hem gebruikt te worden en zeg hem dat ook….. dat windt hem op…. Zijn reactie klinkt of hij het niet verwacht had dat ik zoiets zou zeggen.
Maar wat wil je anders, hij is zo geweldig…
Ik ben nog nooit zo goed gebruikt…
Deze man begrijpt wat een hoer als ik nodig heeft, hoe hij me moet gebruiken…. En toch alles met beleid, met resolute beheerste dwang… ik kan het zo krijgen als ik het hebben wil…..
Ik kan luisteren, dan is hij teder.. ik kan ongehoorzaam zijn, dan is hij dwingend, ik kan brutaal zijn, dan straft hij me…
Ik wilde dat dit nooit meer zou stoppen dit moment…..bij hem op de kamer en ik merk dat ik smoorverliefd op hem ben geworden…..wat een kanjer van een man……. Love U Mark….. forever




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online