Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vriendendienst....
VRIENDENDIENST.

Al jaren kwam ik in een gezin vlak bij mijn huis.

Vader en moeder waren even jonger dan mezelf en er waren 3 kinderen.

De oudste dochter was inmiddels 18 en had voor haar leeftijd een erg volwassen lichaam.

Net als haar moeder had ze enorme borsten. Een was ze aangenaam om naar te kijken. Ze was echter erg verlegen en mijn contact met haar was dan ook zeer langzaam opgebouwd. De andere gezinsleden waren stukken brutaler te noemen.

Op een dag belde de moeder me. Of ik, als ik tijd had, de komende week eens langs wou komen. Haar man had samen met haar, iets met me te bespreken. Ik moest er echter discreet in zijn.

Op een avond de daarop volgende week bezocht ik ze. En na een kort gesprek was ik toch nieuwsgierig wat er nou was.

Het bleek dat de oudste dochter van 18 te moeilijk contacten legde. Terwijl ze doelgraag een vriend wou. Aan moeder was door haar toevertrouwd dat ze toe was aan een eerste wip.

Een bevriende arts van het stel had ze advies gegeven. Dat in sommige landen zonen door oudere vrouwen uit de kennissenkring hun ontmaagding wel eens kregen in dat soort gevallen. Dat bleek een soort van publiek geheim te zijn in die landen.

Ik voelde hem al aankomen en was ze voor, door te vragen; "en nou moet ik dat met jullie dochter?"

Het antwoord bleek ja! Ik melde dat ik toch wel wilde nadenken en het risicovol vond. Maar ik kreeg de verzekering dat alles goed geregeld was en ongelukken uitgesloten.

Na enkele dagen stemde ik ermee ik.

Op een donkere winteravond waren de ouders op visite gegaan en de jongste kinderen waren mee.

Ik werd ontvangen door de oudste dochter die verlegen de deur opende.

Na een kort, niet lopend gesprekje en een cola. Vroeg ik haar mee naar haar ouders kamer. Dat was zo afgesproken.

Ik nam daar maar de leiding en showde haar trots mijn niet al te klein uitgevallen pik. Die door haar jeugdigheid al gauw op volle sterkte was.

Ik zei haar dat ze hem mocht strelen. Voorzichtig en onhandig speelde ze ietsje met mijn keiharde pik.

Ik vroeg haar nu ook iets te tonen. Langzaam kleedde het meisje zich uit en liet zien er werk van te hebben gemaakt.

Ze had een ondeugend rood stoeipakje aan met jarretels en leek ineens stukken ouder. Haar volle borsten maakten haar zeker 10 jaar ouder zo.

Voorzichtig streelde ik en kuste haar lichaam. Nadat ik haar langzaam verder had uitgekleed.

We lagen nu beide op bed en speels kuste ik haar volledig kaalgeschoren poesje. De strakheid ervan verraadde haar jeugdige leeftijd van amper 18 jaar.

Mijn tong deed haar clit voorzichtig beroeren. Het maakte haar enigzins los en ze legde haar benen wijd.

Haar glinsterend jonge poes maakte me meer en meer geil. Voorzichtig opende ik haar inmiddels natte poes die erg nauw bleek.

Met centimeter voor centimeter drong ik door in haar maagdelijk vlees.

Na enkele minuten kwam het meisje reeds wild schokkend klaar, haar nu grote ogen hadden me nog nooit zo direkt en diep aangekeken. Ik kon het niet over mijn hart krijgen mijn lading zaad in dit meisje te spuiten. Toen ikzelf moest komen trok ik me verder af op haar buik.

Met een geile blik zag ze mijn straal geil op haar buik en volle borsten uit een spatten.

Een half uur later waren de andere gezinsleden thuis. En hadden we een gezellige late avond gezamelijk nog.

Inmiddels is het 4 maanden geleden. Vanochtend kreeg ik een vakantie ansichtskaart.

Bedankt en liefs!

Monique en vriend.









Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online