Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Prettige onderbreking studieverlof
Ik kende Gonnie inmiddels enkele maanden sinds we stiekem (passioneel) getongzoent hadden bij het afscheid nemen na een afterparty. We hadden allebei aan onze partners (we waren immers beiden getrouwd en 2 kinderen) niets daarover gezegd. Zo bleef deze spannende ervaring alleen onder ons.
Een paar maanden na deze nachtelijke ontmoeting had ik studieverlof ivm een opleiding voor m’n werk. Ik was vrij op woensdag terwijl mijn vrouw en kinderen naar werk danwel naar school waren de hele dag. Dus ik had het rijk alleen. Lekker rustig en een mooie gelegenheid om in de boeken te duiken, dacht ik.
‘s-ochtends moest ik om 08.30 uur bij de tandarts zijn, dus ik ging tegelijk met Mientje mijn vrouw weg. Nadat ik klaar was bij de “smoelensmid†reed ik over het dorp naar huis. Midden in het dorp zag ik plotseling Gonnie fietsen. Ik ging versnellen om naast haar te kunnen fietsen. Ik haalde haar in en begon met haar te praten. We stopten even om makkelijker te kunnen praten. Het was lekker voorjaarsweer. Ze zag er goed uit (ik had haar enkele weken niet gezien). Ze had een tuinbroek aan met een leuk T-shirt eronder. We stonden lekker te kletsen over van alles en nog wat. Na 10 minuten vertelde ze dat ze nog een boodschap moest doen en ik zei dat ik moest gaan studeren thuis. Ik vertelde dat ik lekker de tijd en ruimte had omdat er verder de hele dag niemand thuis was tot ’s-Middags 16.00 uur. Ik vertelde dit zonder verdere bijbedoelingen. Ze glimlachte en wenste me sterkte. We gaven elkaar een kusje (op de wang) en ik fietste door naar huis. Ik heb nooit in de gaten gehad dat ze me gevolgd was. Toen ik thuis aankwam zette ik de fiets neer voor het huis en ging naar binnen. Ik liep gelijk naar de keuken om koffie te zetten. 5 minuten nadat ik binnen was ging de deurbel. Ik was zeer verbaasd toen ik Gonnie voor de deur zag staan. Ik hoefde haar niet eens binnen te vragen want ze stapte zelf de gang in. Ze zette de boodschappentassen neer en begon me gelijk te zoenen. Uiteraard deed ik gelijk mee en begon te tongzoenen. Ze drukte me tegen de gangdeur aan en begon (onder m’n poloshirt) mijn borsthaar te strelen. Ik gleed met mijn handen in haar tuinbroek en pakte haar billen beet over haar slip heen. De gesp van haar broek schoot los en ze deed geen moeite om het afzakken tegen te gaan. Integendeel, ze liet mij toe om haar te helpen uit haar broek te stappen. Zo stond zij in slip (een mooie zwarte zijden sportslip) en T-shirt. Ik greep haar billen nog steviger vast en zoende haar nog heftiger. Zij tilde m’n poloshirt omhoog met de bedoeling om het uit te trekken en ik werkte mee. Daarna begon ze mijn tepels te kussen en te likken, wat voelde dat goed. Toen trok ze haar shirt uit en keek ik naar een mooie zijden zwarte BH waar haar goed gevormde borsten goed in uit kwamen. Terwijl mijn handen over haar bh glijden, maakt zij mijn riem los en doet mijn broek uit. Zo staan we dus beiden in ons ondergoed in de gang waar het schemerig is. De opwinding neemt bij allebei toe en al vrij snel ontdoen we ons van onze “restkledingâ€. Ik tilde haar op en zet haar voorover tegen de trap aan en begin heel langzaam mijn pik in haar kontgaatje te schuiven. Tegelijkertijd pak ik stevig haar tieten beet en begin aan haar tepels te draaien. Even later draaien we ons om en ga ik op de trap zitten en zij bovenop mij en begint mij te berijden. Dit gaf mij de gelegenheid om haar heerlijke borsten in mijn mond te nemen en aan haar tepels te zuigen. De passie spatte er van af. Na een paar minuten ging ik tegen de traptreden aanliggen en schuift zij zo over mij heen zodat ik haar helemaal kan klaarlikken. Ik kon met mijn tong haar clitoris bewerken en haar sappige kutvocht tot mij nemen. Heerlijk om te horen en te zien hoe ze helemaal klaar kwam. Daarna zakte ze tot ze mijn pik in haar mond kon nemen. Ze ging met haar tong langs mijn testikels omhoog naar mijn eikel. Heel ondeugend beet ze voorzichtig in mijn dikke lul. Jemig wat was dat lekker. Toen ik voelde dat ik klaar kwam haalde ik mijn pik uit haar mond en spoot mijn warme sperma helemaal over haar heen. Wat een apotheose.
Tja, daarna moest ik weer aan de studie en dat viel natuurlijk niet mee.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online