Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Bitchie Assepoester
Er was eens, lang geleden een bitch die Assepoester hete.
haar stiefmoeder en stiefzusters probeerden haar als slaaf te behandelen maar Assepoester was veel te bitchie.
en elke keer dat haar stiefmoeder of stiefzusters haar wouden commanderen zij Assepoester:
Talk to my hand, my face is too beautiful for you.
en omdat het niet lukte Assepoester aan het werk te krijgen, gingen ze op een nacht naar haar mooie roze slaapkamer toe en tilden de 3 haar met veel moeite naar de vieze grijze kelder toe.
ze gingen weg en deden de deur op slot, ze lieten een briefje achter met daarom geschreven:
als je uit de kelder wilt komen moet je eerst beloven dat je alles zult doen wat wij je vragen.
toen Assepoester na een paar uur wakker werd merkte ze niet gelijk dat ze in de vieze kelder was.
maar toen ze ging staan en zag dat er een grote bol stof op haar vluwelen pyama zat begon ze te schreeuwen.
na ze harde kreet keek Assepoester in het rond.
na 6 keer heen en weer te hebben gekeken merkte Assepoester het briefje op.
ze pakte de envelop en zij:
BAH...ik ga die envelop echt niet open maken dan moet ik er met mijn nagels langs en ik heb net een manicure gehad.
maar Assepoester wilde toch weten wat er in de envelop zat.
ze maakte het met pijn in haar hard open en haalde een brief eruit met roze inkt erop.
Ohhhh...nee schreeuwde Assepoester, ze hebben roze inkt gebruikt.
alles van roze is IN behalve roze inkt weten ze dan niet dat paarse inkt het nieuwe roze is...Wat een SUKKELS.
maar goed, Assepoester vouwde de brief open en lat de roze lettertjes stuk voor stuk alsof het miljoenen pareltjes waren.
OHHHHH...nee echt niet ik blijf hier echt niet in dit stinkende hol!!!
Bovendien heb ik vanavond een bal bij het boeren huisje waar de de prins zijn prinses zal gaan kiezen.
hij is lelijk maar hij is wel rijk!!!
ineens hoorde Assepoester een stem, klein maar toch heel hoog.
en toen POEF...hallo trutje hoe is het ermee.
oh nee een goede vee waarvan ik vroeger altijd dacht dat ze bestonden net zoals ik vroeger dacht dat eenhoorns bestonden.
Bent u echt, Euhm vliegend wezen.
oh noem me geen vliegend wezen!
noem me goede vee, zo ik heb begrepen dat er iets aan de hand is dus vertel maar.
Oh man is iedereen hier zo dom zucht Assepoester.
natuurlijk is er iets aan de hand, ik heb vanavond een bal en die sletje van hebben me hier opgesloten en willen dat ik alles ga doen wat hun vragen en dan mag ik hier uit.
ho wacht even zegt de goede vee, wie zijn die "sletjes"?
oh dat die sletjes zijn mijn stiefmoeder en mijn stiefzusters.
Ohhhh...misschien moet je dan iets minder bitchie zijn Commandeert de goede vee.
maar voor deze keer zal ik je bevrijden, een mooie jurk en schoenen geven, je haar goed doen en je make-up op doen en een uitstekend vervoer naar de prins geven.
Ohhhhh...dank u goede vee, dank u!!!
zo zwaaide de goede vee met haar toverstaf en Assepoester zag er geweldig uit.
na een rit met een koetst komt Assepoester aan bij het boerenhuisje waar het bal plaats vind.
Assepoester stapt binnen en de prins staat gelijk op.
hij gaat voor Assepoester staan en zegt:
jij bent de mooiste vrouw die ik ook heb gezien, wil je met me trouwen.
nou dat wil ik wel zegt Assepoester.
maar dan verwacht ik dat ik een eigen sauna een eigen beauty salon, een eigen cabrio, een eigen kapsalon krijg en dat we in LA gaan wonen!
OK?
JA alles wat jij maar wil mijn liefste.
oh enne...zegt Assepoester, doe dat prinsen pak uit dat is helemaal uit de mode, die eens wat allstars, gympen en een shirt met teksten van gerard joling aan.
Ok mijn liefste modegrage Vrouw.
Hooooooh...zegt assepoester ik wil niet dat je mij modegrage Vrouw noemt dat is zooo Cliché.
Ok mijn liefste antwoord de prins, hoe moet ik je dan noemen?
Euhm...Schatje of prinses of liefje of liefste ofzo dat is wel goed.
Ok schatje antwoord de prins ik zal alles doen en je alles geven wat je hartje begeerd

EINDE

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online