Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

speciaal voor jouw
We hebben afgesproken voor vanavond. Heb je gezegd dat ik een verassing voor je heb.
Vanochtend heb je me gebeld om te zeggen dat je dit weekend het huis voor je alleen hebt.
Ik moet lachen om het geen wat gebeuren zal.
Als ik er ben zoen je me hartstochtelijk. Als snel liggen overal kleren en pijp ik je terwijl je op de bank zit.
Waarschuw je nog dat we de gordijnen nog niet dicht hebben gedaan maar het maakt je even niet meer uit.
Al snel glijden je vingers bij me naar binnen en vinger je me heerlijk.
Je komt bovenop me zitten en neuken totdat we beiden klaarkomen.
Je geeft me een tongzoen en blijven even zo liggen.
We staan op en schieten beiden in de lach.
Ik ben er pas 10 minuten!
Jij gaat eten koken en ik gooi boven mn tas neer. Stiekem leg ik alles al klaar voor vanavond.
Loop weer naar beneden en kom bij je staan in de keuken.
Je trekt een fles wijn open en we drinken een glas.
Het eten is klaar. We gaan eten en ruimen af. Ploffen samen op de bank.
Drinken een kop koffie.
Ineens vraag ik je of we een filmpje zullen gaan huren. Verbaasd kijk je me aan.
Je snapt niet waarom ik ineens een film wil huren. Snel denk ik na en zeg je dat ik een sexfilm wil huren voor vanavond. Nog steeds vind je het raar maar goed, we gaan zo wel een film huren.
Ik pak mn tas en draai snel de achterdeur van het slot. Kijk snel naar buiten en steek mn duim op.
Mijn plannetje gaat lukken…
Wij rijden weg met de auto en rijden naar de videotheek.
Ik zoek een film uit waarin een man sex heeft met meerdere vrouwen. Ik voel je handen over mijn billen gaan en weet dat je dit geil vind.
Op de terugweg in de auto kun je niet van me af blijven. Je reageert zelf een beetje beledigd dat ik niet aan jouw zit. Ik zeg dat we thuis alle tijd nog hebben.
Als we thuis aankomen zie ik dat er een koffiekopje op het aanrecht staat.
Dit was een afgesproken teken voor wat komen gaat!
Je komt bij me staan en zegt dat je alvast naar boven gaat. Moet wel snel komen anders mis ik het begin van de film.
Prima, ik pak even een fles bubbels en kom achter je aan.
Hoor je naar boven gaan en wacht even. Hoor niets…
Hoor de slaapkamer deur open gaan en weet waar je nu naar kijkt…
Ik heb vanavond een verassing voor je. Drie van mijn vriendinnen staan nu naakt voor je en geven je een brief.
Hierop staat:
Lieve schat,
Deze vrouwen heb ik als verassing voor je geregeld. Zij zullen de hele nacht bij ons blijven en doen wat jij wilt. Heel veel plezier, je moppie.
Ik sta nog steeds te luisteren en hoor dat je ze vraagt bij je te komen.
Een van hun krijgt de opdracht je uit te kleden. De ander doet de dvd in de speler. Nummer drie moet op bed gaan liggen met haar benen wijdt maar mag verder niets doen.
Stiekem loop ik de trap op en kijk toe hoe je geniet.
De laat je pijpen en staat een ander te zoenen. Je ogen gaan open en je kijkt mij aan.
Omdat ik niet in beweging kom ga je door met je spel.
Je gaat op bed liggen en zet de dvd aan.
Ondertussen fluister je een van mijn vriendinnen wat in het oor. Even kijkt ze je aan maar staat toch op.
Ze loopt naar mij en kijkt me geil aan.
Pakt mijn hand en pakt de fles champagne uit mn handen. Deze zet ze op de grond naast het bed.
Langzaam begint ze mij uit te kleden en haar handen glijden langzaam over mijn borsten naar beneden.
Ze duwt me op het bed en begint me te beffen. Ik doe mijn ogen dicht en vlak daarop voel ik jouw mond op de mijne. Langzaam druk je je tong bij me naar binnen en ik voel hoe mijn lichaam zich aanspant. Degene die mij beft krijgt de opdracht sneller te beffen en ik kom heerlijk klaar.
Je trekt me omhoog het bed op en ik lig naast je. Zacht kus je in mijn nek en ik geniet.
Je gaat weer liggen en een van de meiden is jouw aan het pijpen.
Wij gaan de film bekijken terwijl de andere twee op jouw verzoek elkaar aan het beffen zijn en ze mogen pas stoppen op jouw commando.
Ik zie je naar ze kijken en hoor je zacht kreunen. Weet dat je bijna gaat klaarkomen en begin met je tepels te spelen.
Na een paar minuten spuit je diep in de keel van degene die je aan het pijpen is.
Gelijktijdig komt naast je de twee beffende meiden ook klaar maar zij gaan al snel weer door omdat jij dat gevraagd hebt.
Als ze beiden 3 keer klaargekomen zijn mogen ze stoppen van jouw. Uitgeput vallen ze op het bed.
Intussen zijn wij beiden al weer geil en ik kijk je vragend aan en je snapt meteen wat ik bedoel.
Je doet een greep onder het bed en pakt een vibrator.
Je pest me hiermee en duwt hem elke keer zacht tegen mn klitje aan of tegen mn lipjes.
De meiden kijken toe.
Je duwt me voorover op handen en knieën. Zo kan ik wel lekker tv kijken…
Je kust een van de meiden en laat een van hun je ballen likken. Hoor je kreunen en schrik even als ik voel dat de ander mijn klitje begint te likken.
Je begint met me te vrijen en uitgebreid komen we klaar.
Dit spel gaat de hele nacht door en de volgende ochtend als iedereen weg is en we samen onder de douche staan bedank je me uitgebreid voor deze nacht…

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 32 bezoekers online