Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

staar naar me deel 1
Daar stond hij dan, met zn armen over elkaar geslagen. Mijn ogen gleden langzaam vanaf zijn vrienden naar hem en bleef even hangen.
'waar kijk je naar, een leuke jongen?' Ik schrok uit mijn gedachten en keek naast me, Lauren staarde me grijnzend aan.
'nee hoor, ik wacht' loog ik snel.'waar wacht ik op' dat antwoord had ik al verwacht, shit, waar wacht ik op?
'weet ik niet, ik denk totdat de pauze is afgelopen, ik wil weg.' ze keek me verontwaardigd aan, 'waarom wacht je dan nog, ik houd je niet tegen' Daar had ik geen woorden voor.
Mijn blik gleed weer langzaam naar hem, wat moet ik toch? Ik zie hem al sinds het begin van het jaar en dan nog op zaterdag, waarom zit hij nou ook nog op hockey...
Trringg...'ja, de bel!' roep ik afwezig om de schijn erop te houden.
Ik loop rustig richting de deur en kijk ondertussen waar hij heen gaat maar tussen al die drukte zie ik hem niet meer.
Na het lesuur zie ik hem weer lopen, samen met een paar meiden uit zijn klas. Hij is altijd samen met ze, zou hij met een van hen iets hebben? Ik wilde er niet aan denken maar het gebeurd toch.
ik ga naar huis en zet de tv aan, hij spookt nog steeds in mijn hoofd, waarom is hij nou zo knap, en die lieve glimlach die je overal herkent.
ik sta op en pak wat te drinken, ondertussen bedenk ik wat ik ga doen.
ik pak de laptop en ga op de bank zitten, hyves!
Ik tik zijn naam ik en kijk rond, even door zijn krabbels bladeren, hmmm....hij si wel erg populair.
Omdat ik me niet wil laten afleiden sluit ik af en begin ik te leren, zou ik hem morgen nog zien?

wordt vervolgd...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online