Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een werkplek delen
Een werkplek delen met voormalig (vrouwelijke) collega


Petra kende ik uit een vorige werkomgeving. Ze was een jong brutaaltje. Ik weet nog goed toen ze binnenkwam.Ze had altijd opvallende kleren aan. Ze was niet “hoerig” gekleed of zo maar ze zag er altijd fantastisch uit. Meestal droeg ze een strak T-shirt of truitje en /of legging.kort plooirokje of strakke spijkerbroek.
Haar jeugdig elan en enthousiasme werkte aanstekelijk op de collega’s. Maar vooral haar “openheid” en spontaniteit leverde nog wel eens gefronste wenkbrauwen op. In ieder geval zorgde ze voor leven in de brouwerij. Ze was aangenomen als telefoniste werd later secretaresse en deed haar werk uitstekend. Ze heeft zich daarna opgewerkt als baliemedewerkster. Ik ben bij dit bedrijf begonnen als medewerker postkamer. Later werd ik medewerker documentatie- en informatiebeheer. Door een reorganisatie werd de balie toegevoegd aan onze afdeling. Hierdoor had ik na een aantal jaren weer direct contact met Petra. Ik bood aan om ook regelmatig baliediensten te draaien. Elke dinsdag en donderdag hielp ik haar. Onze balie is geopend van 09.00 – 12.00 uur. Na een lunchpauze van een half uur bestaan de werkzaamheden vooral uit administratieve zaken. De balieruimte was een afgesloten ruimte. Zodra het loket dicht ging na 12.00 uur kon niemand ons zien of horen. De ruimte bevond zich op de begane grond terwijl de kantoorruimtes allemaal op de 1e en 2e verdieping waren en de postkamer in de kelder.
Ze was 20 jaar jonger dan ik. Zij woonde inmiddels samen met haar vriend en ik was al weer enkele jaren getrouwd. Als we ’s-Middags achter de PC zaten om de administratie bij te werken en de mail te beantwoorden stuurde ik haar wel eens fun-mail. Ze kon er wel om lachen en stuurde mij ook wel eens iets grappigs. Soms kreeg ik wel eens een mailtje van haar die zij weer van haar vriend had gehad met een seksgetint filmpje. Ook ik kreeg van een goede vriend van mij wel eens van die “sexy”- mailtjes. Dus die stuurde ik naar haar toe. Ze kon er wel om lachen en vond het geen probleem. Het gebeurde echter ook wel eens dat ik foto’s toegestuurd kreeg met pornografische beelden. Ik vroeg haar of ze die ook wilde zien en dat wilde ze wel. Zo stuurden we elkaar regelmatig van dit soort mailtjes. Op een dag kreeg ik zelfs een heus pornofilmpje toegestuurd van een goede vriend. Toen ik het geopend had liep ze net langs m’n bureau. Ze lachte en zei wat heb je daar nu weer. Ik schrok en zei oh gekregen van een vriend van mij, maar ik klik het wel weer weg. Je hoeft je voor mij niet te schamen zei ze. Je mag het best doorsturen hoor. Dat deed ik en zo ging dat regelmatig. We werden ook steeds openhartiger en vrijer naar elkaar toe. Zij stuurde mij ook met enige regelmaat een “seksfilmpje”. Na een paar weken spraken we af dat we dit soort foto’s of filmpjes niet meer zouden doorsturen via de interne mail om problemen op het werk te voorkomen. We besloten het aan elkaar te laten zien zodra we iets binnen kregen. Het gebeurde niet elke week maar toch wel regelmatig dat we achter elkaars PC zaten om te kijken naar een filmpje. Soms zaten we zelfs naast elkaar. Je voelde dan toch een soort spanning. Er werden ook diverse dubbelzinnige opmerkingen gemaakt. Op een dag kreeg ik 2 dingen en zij 1 filmpje toegestuurd. Het eerste wat ik toegestuurd kreeg was een fotoserie van een orgie in een of ander discotheek. Daarna liet zij een filmpje zien van een orgie in café. Tenslotte kwam ze naast mij zitten kijken naar een filmpje waarin 2 vrouwen een man verwennen met hun mond. De spanning liep hoog op en we kregen het er allebei warm van. Bij elk filmpje kwam er wel een reactie op wat we te zien kregen. Zoals van heftig tot geil. Na het laatste filmpje zei ik: jeetje daar word ik toch wel geil van. Ik ook zei ze. Ze zei zelfs dat ze al een beetje nat was geworden. Ik begon een beetje te grinniken en zei: nou m’n lul is ook dik geworden. Dat zie ik zei ze, geil glimlachend. En voor ik het wist wreef ze met haar hand over m’n gulp. Inderdaad voelt ie hard aan zei ze. Ik ben onwijs geil en heb zin in een lekkere paal zei je.
Ik zei wat let je. Z kwam op m’n schoot zitten en begon m’n rits open te maken. Nadat ze m’n broek open heeft gemaakt en ik met m’n grote stijve pik op de stoel zat, stond ze op, deed eerst haar rokje uit en daarna haar lichtgroene string. Ze wilde daarna opnieuw op mijn schoot gaan zitten. Ik tilde haar op en legde haar op het bureau. Ik had een fantastisch uitzicht op die natte kut van haar. Ik liet mijn vingers in haar spleet gaan en ze gromde van genot. Met m’n duim en wijsvinger hield ik haar lippen van elkaar zodat ik de ruimte had om met mijn tong haar clitoris te bewerken. Ze kronkelde helemaal. Ik likte haar kutsap en nam haar knopje tussen mijn lippen. Ze werd helemaal gek van geilheid. Maar ook ik stond op springen. Ik stond op en liep met m’n dikke lul naar haar kut toe en stak hem in haar zeer vochtige spleet. Ik stootte mijn paal stevig heen en weer en voelde op een gegeven moment haar kutspieren samentrekken teken dat ze klaar kwam. Daarna duwde ze me terug in m’n bureaustoel en knielde voor mij neer. Ze pakte mijn pik beet en begon te rukken. Wat voelde dat lekker zeg. Plotseling stopte ze net op het moment dat ik het idee had dat ik zou gaan spuiten. Ze boog haar hoofd voorover en nam mijn keiharde lul met vuurrode kop in haar mond. Met haar lippen en tong likte ze aan mijn staaf. Op het laatst zoog ze echt het sperma uit mijn paal. Ik spoot mijn witte vocht dan ook achter in haar keel.
Dit ritueel heeft zich daarna nog regelmatig voorgedaan totdat ik werd overgeplaatst naar een ander filiaal.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online