Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Anoek waar gebeurd...
Anoek, Waar gebeurd…..
Hai ik ben anoek net 19 jaar mijn ouders waren een tijd geleden gescheiden en dus ik woon bij mijn moeder in een leuk appartement waar alleen maar oudere mensen wonen maar het is ontzettend gezellig. Ik zelf bent een student aan universiteit te ….mijn ma is een directie secretaresse in een klein gezellig bedrijfje waar ook ik mijn stage periode heb mogen doorbrengen,daar heb ik kennis gemaakt met een oudere collega S,hij is een halfbloed,gespierd en ziet er sexy en heel goed verzorgd uit hij liet zijn jongere collega’s ver achter zicht wat mode en of uitstraling betreft, hij was 43 toen ik hem leerde kennen ik was 18 toen ik bij hun mijn stage mocht doen. Ik werk,lunch,wandelt en vertel bijna al mijn diepste geheimen aan hem en hij over al zijn stukgelopen relaties, kortom hij was een soort vader fuguur,een vriend zo niet mijn allerbeste vriend,hij was gewoon relax…ook toen mijn stage ten einde liep hielden we contact,zo ontmoeten wij elkaar bij onze stamcafé in de stad,dronken er een paar en ook gaat hij vaker naar concerten waar je normaal jongeren aantreft maar hij leefde zijn leven op feesten en feesten kan hij als de beste, ook kreeg ik bijna dagelijks de groeten van S via mijn moeder die er nog werkt. Mijn vriendinnen waren echt jaloers op me dat kon je wel zien want al mijn vriendinnen vielen op wat oudere heren, en S komt altijd voor mij dat liet hij vaak duidelijk merken ook, hij sloeg zijn arm op me schouder, gaf me regelmatig een innige knuffel of hij zoent me op me voorhoofd,knijp me stiekem in me klein kontje….dit gebeurde nadat hij een paar pilsjes op heeft en gaf dan ook de alcohol de schuld….maar ik vond het niet erg en liet hem zijn gang gaan alhoewel ik vaker denkt en hoop dat hij meer met mij deed…
Op een dag kwam mijn ma thuis met een grijns op haar gezicht hai zei ze toen ze binnen kwam,raads eens wie bij onze verdieping hier naast ons komt wonen????? Nou vroeg ik vertel mam….! Je ex-baas je vriendje je date…..huh riep ik meen je dat mam???vroeg ik….hoe bedoel je mijn date vriendje waar heb jij het nou over? Jaja kind ik ben niet doof of blind…S die mag je toch zo heel graag? Ja maar mam hij is gewoon een goede lieve vriend van me….ach kind wat maakt het uit leeftijd is maar een nummer zei ze….vanaf dat moment weet ik wat me te doen staat….mama vroeg ik haar,vertel hoezo komt S hier wonen dan? Ja hij zocht een woonruimte dichtbij het werk en dichtbij het centrum dan rolt hij zijn bed uit een café vandaan dat zei ie me…Oooooh zo zei ik…leuk,heel leuk mijn vriendje komt boven ons wonen en gaf me ma een knipoog…bag geil sloerie zei ze tgen me…MAM riep ik dat zeg je niet tegen je enige dochter hoor….whahaha mijn ma schatterede in de lacht en zei ach kind hij is gewoon een lekker ding toch?....ja zei ik mannen verslindster….WAT ikke vroeg ze…ja jij mam je kan zo iemand aan de haak slaan wat doe je? Je wilt alleen zijn….jh mijn ma is een echt toppie vropuwtje van 42jaar kort blond haar blauwe ogen en je ziet al de mannen op haar werk haar na staren, maar mijn ma geef er niets om…..tjah ieder zijn meug zeg ik dan maar…
Na een weekje was S goed en wel gesetteld in zijn nieuw appartement en zo kwamen wij al gauw elkaars op koffie bezoekjes en en en…op een avond ging mijn ma kegelen met de staf en haar baas en ik ging bij S op bezoek, ik deed mijn minirokje aan en sandalen kort topje waar je mijn blotebuik kon zien, ik bel aan hij liet me binnen tot mijn verbazing had hij een sex chanel op de tv ….ik keek en zei….zoooo film aan het kijken? Jh zei hij ff oude herinneringen ophalen het is zolang geleden voor mij weet bijna niet meer hoe een kutje eruit ziet….ik lachte en nam plaats op de grote 3zits bank,hi kwam naast me zitten en vroeg iets drinken? Straks ff zei ik en keek aandachtig naar de porno film op zijn tv….intersant vroeg hij?...jh nou idd zei ik heb nog niet zoveel ervaring zei ik heb maar pas met me ex vriendje gedaan….Ooh zei hij ik kan je leren als je wilt,….ok antwoord ik…wat moet ik doen ?
Niet vragen zei hij laat me maar gewoon begaan….hij kust me op me mond en deed het beetje open even later stonden wij hartstochtelijk elkaar te zoenen…hij knijpt me in me grote borsten en zei…hmmm lekker dikke tieten heb je, dit had ik al altijd willen doen….ik voelde mijn geilheid oplaaien en me kutje is drijftnat van mijn eigen geilesappen….ik kreunde hij bleef me zoenen in me nek hals en toen schoof hij mijn topje omhoog en trok het helemaal uit, hij ging in de aanval op me tieten knede en zoog er hard aan…ik kreunde van genot,een zijn hand ging onder me rokje schoof over me gevoelige dijen zo me kutje tegenmoet….OOOUG kreunde ik wat harder hij hij pak me slipje beet en trok het van onder me kont vandaan….langs me lange benen helemaal uit…toen dook hij met zijn hoofd tussen me dijen in en likte en likte tot aan mijn hoogtepunt…ik gilde het uit het was zo lekker AAAArgghhh…ouwweughh…schokken kwam ik heftig klaar, hij stond op en deed zijn broek en ondergoed uit….JEEEETJE riep ik zo een grote lul heb ik nog nooit gezien…neemt hem in je mondje schat zei hij….ik pak zijn neukstaaf beet, ik kon met mijn handen niet helemaal om zijn pik heen sluiten…en deed heel wijd mijn mond open en nam zijn dikke eikel in me mond…hij past er net in me mond, hij maakt neukbewegingen en pompte zijn dikke lange grote harde pik me mondje in in uit…hij knede me tieten…na ongeveer 5 minuten trok hij zijn lul uit me mond en douw me plat met mijn rug achterover……ik werd beetje bang van dat formaat lul hij pas er nooit in zei ik….jawel zei hij ik ga langzaam in je naar binnen en je zult zien dat een kutje behoorlijk kan rekken…NEE zei ik hij gaat scheuren….ssssssssssssstttt het komt goed zei hij trok zijn shirt uit en komt half boven op me liggen, ik kon nergens naartoe want zijn bovenlijf lag op me en drukt me op de bank neer…hij is gespierd en zat heel goed in zijn vel…hij spreide mijn benen,…EUghh..voorzichtig wil je? Vroeg ik…jah lieverd zei hij ik zal je veel leren vanacht…..hij strijkt zijn eikel tussen mijn kutlippen toen duwde hij zijn gevaarte langzaam bij me naar binnen, mijn kutje wordt helemaal uitgerekt en zat er heel strak opm zijn neukstaaf omheen…..AAAUUWAAAAGHH…WWOUGGHH…EEUUWWEUGHH…WOUUUGH…kreunde ik luid ssssst denk om de buren lieverd…AAARGHH..hij s zo groot zei ik….hij douw cm en cm zijn lul in me nauwe kutje…ik kreunde en gilde het uit, nog nooit is iemand zo diep in me gekomen….zijn lul volede heel diep kloppen in me baarmoeder….en hij zat er pas de helf in me…na een luidskeel gegil en geschreeuwd te hebben kreeg hij hem helemaal in me…ik kon niet meer dit is veels te groot voor me…ik vroeg hem te stoppen maar hij stopt zo nu en dan maar dan beweeg hij zijn neukstaaf weer …weer het gegil en geschreeuwd van me te horen…na ongeveer 20 minuten stoot hij heel diep en hard zijn pik in me….ik gilde het uit…….AAAAAAUUWOOOOUGHHH…..toen voelde ik hete stralen sperma diep me buik instromen, scheut na scheut…ik telde wel een stuk of 9 warme scheuten schoot hij zijn zaadlozing diep me buik in…op dat moment kwam ik weer klaar…en melkte zijn pik uit….we hijgen kreunen en steunen….toen liet hij op me zakken…en zoende me teder en danbaar….Och zei hij dankje liefje je bent een goedeslet….en zoende me op me mond….ik zei jij ook bedankt dekhengst van me….maar zijn lul werd daardoor weer hard en klopte heel diep in me buik.....

Wordt vervolgd…..


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online