Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

een geslaagde ontmaagding
Op zoek naar een baantje stuitte ik op een advertentie in een huis-aan-huislad: "Gastvrouw gevraagd in een sauna>" De werktijden leken gunstig, dus ik belde met het opgegeven nummer en kon diezelfde middag nog komen voor een gesprek.
Ik werd ontvangen door Ali, een grote, beetje zware man van, naar ik dacht, midden veertig. Later zou blijken dat hij tien jaar jonger was. Hij bekeek me van top tot teen en nam me toen mee naar zijn kantoor. Het gesprek liep goed: ik moest achter de bar tappen en in de grote ruimte met open haard hapjes en drankjes serveren.
Ali vertelde dat de meeste gasten mannen waren en dat ze, net als hij, meestal van Turkse afkomst waren.
Mijn erste avond verliep leuk, het loon was prima en al gauw voelde ik me helemaal thuis daar. Wel had ik soms wat last van starende blikken en soms een verdwaalde hand op mijn billen, maar dat kon ik wel hanteren. Naast Ali werkten ook 2 neven van hem, Ergun en Emre, beiden in de veertig, in het saunacomplex.Als 18-jarig grietje had ik niet te klagen over de aandacht van de heren...
Na een paar maanden vroeg Ali me of ik op zaterdag een hele dag wilde werken: ze hadden een aantal dingen verbouwd, het zwembad wilde hij helemaal in orde maken en hij zocht een meisje dat kon schonnmaken die dag. Ik zei ja en zo kwam ik op een strakende zaterdag in juni om 9 uur me melden: de mannen waren al druk in de weer en ik moest poetsen en stofzuigen.
het was erg warm en de mannen liepen al gauw met ontbloot bovenlijf rond. Tijdens de koffie, zittend bij het zwembad, zei ik dat ik het ook erg warm
had.
"Nou," lachte Ali,"van mij mag je ook je topje uitdoen hoor, ik kan er tegen."Zijn neven lachten mee en keken me uitnodigend aan. Ik zweeg verlegen.
"Je kan ook even gaan zwemmen" zei Ali. Toen ik zei dat ik geen zwempak bij me had, zei hij dat in dit bad alleen maar naakt werd gezwommen. Nou ja, wat kon het me schelen.....
Ik trok mijn kleren uit, daarbij intens gadegeslagen door de drie kerels, en dook erin."Kom ook, "riep ik. "Het is heerlijk." Maar ze lachten en bleven zitten. Toen ik uitgezwommen was, wou Ali me eruit trekken, maar ik trok hem erin. Dat was nou niet de bedoeling en hij probeerde me te pakken, maar ik zwom weg, lachend. wat ik niet had gedacht, gebeurde: hij werd echt boos en sommeerde zijn neven hem te helpen: ik moest een lesje krijgen. Hij was de baas en die flikte je dit niet.Ik probeerde hen te ontlopen maar op een gegeven moment werd ik in een hoek en ze hadden me. De 2 neven hielden me vast en Ali kwam voor me staan: hij pakte mijn tepels tussen zijn vingers en kneep erin. Ik lachte en hield me stoer... Hij lipen om me heen, streek over mijn rug en billen. Ik voelde me nat worden.... weer kwam hij voor me staan en zei toen: "Je krijgt een lesje in de kelder...." Het klonk wel spannend en toen hij met zijn hand tussen mijn bene streek, kereunde ik een beetje. Hij grijnsde en zei: "Je gaat ervan lusten, meisje. Je hoort de baas te gehoorzamen. Dat ga ik je leren."
In de kelder kreeg ik voetboeien aan, mijn armen werden vastgebonden en ik kreeg een blinddoek. Niets zag ik meer: Ali stuurde zijn neven weg. We waren alleen. Hij ging voor me staan en trok aan mijn tepels, streek tussen mijn benen en ging toen met een vinger in mijn natte kutje. Ik was supergeil inmiddels, maar terwijl hij met een vinger in me zat, kreeg ik gelijk een harde klap op mijn kontje. dat ging door.... "Ik sla jouw kontje lekker rood" zei Ali en ik kreunde...
Toen haalde hij de riem uit zijn broek en gaf me tien klappen met de riem, ik smeekte om genade, maar hij ging door tot ik het uitgilde....
Toen het genoeg was volgens hem, maakte hij me los, tilde me op en legde me op een bed. Zelf nam hij plaats tussen mijn gespreide benen. Mijn blinddoek was inmiddels af en ik zag hem zitten met een geweldige leuter, die fier rechtop stond. De paarse eikel was enorm... Hij zag dat ik schrok, lachte en zei: "Die gaat in dat geile kutje van je en komt er dan voorlopig niet uit...." Hoewel ik graag wilde,.... ik was wel maagd en dan zo´n grote.......
Maar ik zei niks, want ik was zo verschrikkelijk geillll...... Ali zette zijn lul voor mijn maagdelijke kutje, drukte tegen mijn lipjes en stootte toen met volle kracht naar binnen.... Ik schreeuwde het uit van pijn en huilde ervan. Hij schrok, trok terug en zag bloed aan zijn lul zitten. "Maar maisje van me, "zei hij. "Ben je nog maagd? " Ik knikte. Hij ging nu weer voor me zitten en kwam toen voorzichtig weer, even deed het pijn, maar toen golfde een heel lekker gevoel door me heen, terwijl hij me naaide. Ik gaf hem de sporen, kneep mijn ex-maagdelijke kutje om zijn leuter en genoot ervan. Ali werd ook steeds wilder, pompte en stootte tot hij hijgend zijn het zaad in me spoot. Hij viel over me heen en kuste me op mijn ogen. "Maisje van me" hijgde hij. "Het was zo lekker in jouw kutje. Ik doe het straks weer met je.......

een vervolg van Ali en Kemmy lees je zo gauw mogelijk


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online