Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Onverwacht genot?
Ik voelde een hand langs mijn nek naar beneden glijden. Strelend, zachtjes, intiem. Mijn rokje werd omhoog getild, ik voelde zijn adem in mijn nek toen hij voorover boog en met zijn handen onder mijn bloesje woelde. Ik wist dat dit niet kon. Dit mocht niet en ik wilde het niet. Maar elke keer, want dit was zeker niet de eerste, wanneer ik zijn grote handen weer over mijn kleine borsten voelde strelen leek iets in mij te blokkeren. Ik wilde me wel verzetten, maar ik deed het niet. Zijn stem fluistert in mijn oor: "Ik ga je weer lekker hard neuken, schatje. Ik zal je naaien zoals je dat nog nooit hebt meegemaakt. Ik zal mijn enorme lul in je kutje rammen en mijn vocht diep in je baarmoeder spuiten..." "Nee, niet doen...Alstublieft!", wist ik slechts uit te brengen. "U bent getrouwd, hebt kinderen!" Mijn verweer klonk zwak, alsof ik het niet echt meende. Hij lachte zachtjes. Een knip en mijn slipje lag kapot op de grond. Ik verstijfde. Twee handen om mijn smalle heupen heen, hij boog nog verder voorover en likte langs mijn oorlelletje, zoende mijn nek en toen voelde ik zijn eikel mijn schaamlippen raken. Als ik wilde zou ik kunnen proberen te ontsnappen, maar ik deed het niet. Waarom niet? vroeg ik me af. Hij begon zachtjes met zijn eikel rondjes te draaien. Zijn handen nog steeds stevig in mijn zij. Ik voelde dat ik ongewild weer nat werd. Ik kon er niet tegenop. Hoe vaak niet had hij me al zo onverwacht vastgepakt? Hij kon geluidsloos aan komen sluipen, en dan altijd die plotselinge handen die over mijn hele lichaam gleden, die fluisterende en betoverende stem in mijn oor...Een druppel gleed tussen mijn lipjes door, langs mijn benen naar beneden. Ik hoopte nog dat hij het niet had gezien, maar helaas. Weer die stem in mijn oor: "Beetje opgewonden schat?" Hij deed zo teder, maar ik wist beter. Wanneer zijn vrouw aan het werk was en zijn kinderen op school zaten zat hij op zijn studeerkamer en was ik boven aan het werk. Hij geilde op mij en genoot van de macht die hij op me had. Wanneer we alleen thuis waren sloeg hij toe en ik liet het toe. Ik laat me elke keer gebruiken, nemen als een eerste de beste slet. Maar ik kon me niet verzetten. Mijn kutje kriebelde en was ondertussen kletsnat. Hij stond nog steeds met zijn enorme keiharde lul voor de ingang te wachten. Totdat ik er niet meer tegen kon. Ik kreunde zachtjes en zei toen hetgene waar ik elke keer weer spijt van kreeg. "Alstublieft, neem me! Neem me nu en hard!" Ik hoefde niet lang te wachten. Met één harde stoot duwde hij zijn lul tot aan mijn baarmoeder. Ik gilde van schrik, ook al was dit niet de eerste keer. Hij pakte me nog steviger bij de heupen en begon als een wilde zijn paal in en uit me te pompen. Ik had gelijk al weer spijt van wat ik had gezegd. Met stevige stoten ramde hij er als een bezetene op los. Ik pakte stevig de bank voor me vast om nog overeind te kunnen blijven staan. "Niet te hard meneer! Alstublieft! Laat me toch!" Maar hij ging zoals verwacht onverstoorbaar verder. Nu boog hij zich helemaal om me heen, zijn armen om mijn middel heen geslagen, zijn hoofd in mijn nek en steeds die stotende heupen die met onvermoeibare kracht zijn lul in mijn nauwe kutje stootten. "Oh meisje wat ben je toch ontzettend lekker. Elke keer droom ik er weer van om nog een keer je kutje helemaal total loss te neuken, mijn zaad diep in je te spuiten..." Ik voelde hoe zijn lul nog iets groeide in mij. "Ja, ik neuk je kutje hard!" "Nee! Alstublieft niet meneer! Doe het niet!" Maar het was al te laat. Ik voelde een enorme scheut tegen mijn baarmoeder aanspuiten. Ik snikte. Ruw werd ik omgedraaid en ik kreeg een tong in mijn mond geduwd. Hij hield me stevig vast en zoende me wild. "Je bent heerlijk, Carolien" Toen liep hij de kamer uit. Mijn verdwaasd weer achterlatend.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online