Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

RedRose Village2
Lieke kon haar ogen niet geloven ..
Dit kon niet waar zijn een geest?? geesten kwamen alleen in spookverhalen en enge films voor!

Lieke raapte al haar moed bij elkaar en knipte het licht aan. Ze ging recht voor de spiegel staan en keek de geest in zijn donkere zwarte ogen aan. Hij begon te lachen. Een bulderende daverende lach het hele huis galmde.
MAMMA!! PAPPA!!! gilde Lieke, de geest begon harder te lachen Je ouders kunnen je niet horen Lieke, schreeuw maar zo hard je kan! ze horen je niet, Niemand kan je nu meer helpen sprak hij met zijn holle dode stem.

Lieke keek hem aan hij had wat in zijn hand. Het was Buddie haar konijn, hij had hem vast aan zijn oren en het bloed begon plas te vormen op de grond.
Lieke voelde zich licht worden in haar hoofd, haar maag keerde zich om.. Buddie snikte ze, Buddie mijn kleine vriend!
Lieke dacht dat ze moest overgeven. Toen werd ze kwaad, Ze draaide zich om en riep, Hoe kon je! Waarom Waarom ?? in het niets.
De geest begon weer te lachen, Tsjah meisje dat is de prijs die je betaald omdat je mijn huis binnen getreden bent! Samen met dat kneusje o ja hoe heet hij ook al weer?

Lieke keek hem als verlamd aan! wat wil je van me? zij ze..
Ik wil jou Lieke, je zal doen wat ik je zeg anders is Buddie niet de enige die het zal bekopen.. Je hebt ook nog een klein baby zusje is het niet?
Ze slaapt nog veel en ligt heerlijk in haar wiegje, je wilt haar toch geen pijn doen Lieke?

Lieke is stapelgek op haar zusje, ze had altijd al een broertje of zusje gewild en eindelijk had ze die.
Nee..eee stamelde Lieke, doe haar niets ik zal doen wat je zegt.
Goed zo Lieke klonk zijn stem weer. Kleed je nu maar warm aan, we willen niet dat je ziek wordt toch??
Met tranen in haar ogen en trillende handen kleedde Lieke zich aan.
Zo, sprak hij en nu gaan we naar mijn huis.

Lieke werd meegenomen naar het huis, toen ze probeerde weg te rennen begon hij weer te lachen.. ren maar meisje, ren! je raakt mij toch niet kwijt
Lieke begreep dat het geen zin had. ze volgde trouw het huis in.

Daar werd zij weer als door een onzichtbare hand een kamer ingeduwd. Het huis was donker en stonk naar rottend vlees. Lieke hoorde de deur van de kamer dichtslaan en op slot draaien

Wil je deel 3 en het laatste deel ook nog weten stem dan snel?


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online