Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Collecte
'Jezus' Ik zucht. 'Al dat gewerk' Ik draai mijn nek. Ik zit nu al ongeveer 1 uur achter bureau een beetje blaadjes na te kijken. Mijn hersenen kraken zowat! 'nou' zeg ik. '3 kwart is af' ik leg de toetsen van de kinderen weg. Ik verveel me dood. 'Hmm.. dan maar achter de computer.' Ik zit maar een beetje op site's te kijken, als ik opeens op een porno site kom. Ik schrik me dood. Net als ik het wil weg klikken, zie ik toch wel een paar opwindende plaatjes. Ik zit een beetje naar beneden te scrollen, als ik dan een super plaatje zie, van 5 mensen die seks met elkaar hebben. Ik voel mezelf nat worden. zachtjes gaat mijn vinger naar beneden. 'Niet doen' zeg ik tegen mezelf. Maar ik kan mezelf niet bedwingen en dan verdwijnt mijn hand tussen me benen. Ik kreun zachtjes, terwijl ik naar het plaatje kijk. Dan gaat de bel. Ik haal mijn hand uit me broek, was die (mijn hand niet de broek), en ga naar beneden. Daar staat een Collecte, voor het kanker fonds. Ik geef snel 2euro, want kleiner heb ik niet. Het is een vrouw,geschat niet ouder dan 30 jaar. Ze kijkt me aan, en stelt zich voor als Sascha. Ik lach snel, want ik wil gauw weer naar boven. Dan vraagt ze opeens of ze naar binnen mag! Nou ja zeg, dat vraag je toch niet? Ik zeg dat ik eigenlijk bezig ben, en dat ik snel door moet. Dan duwt ze me weg, stapt naar binnen, en begint zich uit te kleden. Ik staar haar aan. Ze lacht naar me. Ze heeft borsten van normale grootte. Geschat ongeveer Cup-B 75. Ze pakt me vast, en doet me rok uit, waar het ondertussen aardig nat onder geworden is. Ik probeer me weg te trekken en geef haar, een aardig harde klap. Ze kijkt me schuw aan, en duwt haar vinger naar "binnen". Ik geef een klein gilletje. Ze lacht en zegt: 'Ik ga je aardig verwennen, als je je kop maar houd.' Ik knik maar wat. zachtjes gaat ze door haar hurken, en begint ze me te likken. ik hijg. Dan draait ze me om, en gaat met haar tong langs me sterretje. Hmm... ik buig naar voren. dan staat ze op en gaat ze met haar kut boven me hangen. Ze kijkt me vragend aan. Zachtjes begin ik met likken. Ze kreunt een beetje, dan loopt ze naar haar tas, rommelt er wat in, en komt dan terug met een vibrator. Ze bind hem met een touwtje bij haar om, trekt me omhoog, duwt me tegen de muur aan, en begint met soppen. In uit, in uit. Ik kom schreeuwend klaar. Ze geeft me een tongzoen, en ondertussen bind ze de vibrator ook bij mij om. Ze gaat op z'n hondjes op de bank liggen. Ik loop naar haar toe, en duw de dildo naar binnen. ik duw hem helemaal erin. ze schreeuwt kei hard. Ik zeg: 'Ssst...' Dan staat ze op, en gaat met haar borsten naar me toe staan. 'Lik me!' Ik lik haar kei harde tepels, en bijt soms. Ze siddert van genot. Dan gaat de telefoon. Het is mijn baas, het schoolhoofd. Ik zeg dat ik moet gaan. Ze staat op. kleed zich aan, en zonder íets te zeggen gaat ze weg. ik bind de dildo van me af, en kleed me ook aan. Deze dildo gebruik ik nog vaak om met andere vrouwen seks te hebben. Maar deze ervaring was toch het... opwindendste.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online