Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

verzekeringsadviseur
Op dinsdagavond stond ik weer eens bij een klant voor de deur om deze te voorzien van informatie over verschillende verzekeringen. Ik had er totaal geen zin aan en verwachte ook een totaal zinloze avond verzekeringen verkopen, maar goed je moet ergens van leven dus ik besloot er maar het beste van te maken. Ik drukte op de deurbel en ging ervan uit dat de klant er ook weinig zin aan had aan weer een avond over verzekeringen praten. Op het moment dat Annemarie de deur opende stond mijn hart even stil. Er stond eeen adembenemende schoonheid in de deuropening met ogen die zo mooi waren dat je er direct in kon verdrinken. Haar haar dat groeide tot net over de schouders waren fris gewassen en zaten in een mooie staart. Haar borsten zaten keurig opgeborgen in een mooie bh die nog net boven haar blouse uitkwam. onder de blouche had ze een mooie spijkerbroek die behoorlijk strak om haar mooie kontje zat. Bij binnenkomst gaf ze me een ferme hand en ging me voor naar de knusse woonkamer. Ze had net gegeten en de etensresten stonden nog op tafel. Ze stelde voor om daarom maar in de kamer te gaan zitten en daar zat ik dan tegenover misschien wel de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien in mijn hele leven. Ze haalde koffie en begon te vertellen over haar wensen maar ik luisterde maar half. Natuurlijk moet ik elke klant goed in kaart brengen en besloot haar dus enkele vragen te stellen en kwam er al snel achter dat ze net een vervelende relatie achter de rug had en dat ze voorlopig even alleen wilde blijven. Ze kende voor de rest ook weinig mensen in de stad en wilde graag wat mensen leren kennen. Ze vertelde uitgebreid over haar hobby's en liet haar lekker aan het woord om maar zo veel mogelijk te weten te komen. De sfeer was goed en besloot dus iets gewaagder uit de hoek te komen en vroeg haar naar de vervelende relatie die ze net achter de rug had. Plotseling begon ze te beven en te trillen want als ze daar aan terug dacht....Ze vertelde me dat ze uiteinde gevlucht was nadat haar ex haar had geslagen en er rolde een traan over haar wang en ze begon zacht te snikken. Dat was voor mij het tken om naast haar te zitten en een arm om haar heen te slaan. Ze bood haar excuus aan voor haar open gedrag en ik gaf aan dat het een hele natuurlijke reactie is. Ik voelde haar schouders gespannen in de bloude zitten en vroeg haar of ik haar schouders mocht masseren. Ze keek even vreemd op en vroeg toen of ik dat meende. Tuurlijk meen ik dat was mijn antwoord. Voordat ik het wist ging ze voor me zitten nadat ze eerst de gordijnen had gesloten, want ze woonde in eenbuurt waar iedereen elkaar in de gaten hield en daar had ze geen zin aan. Moet de bloude uit of masseer je door de blouse heen was haar vraag en ik gaf aan dat het haar eigen keus was maar dat de blote huid wel de voorkeur heeft. Nadat ze de lotion had gepakt maakte ze bovenstande 3 knoopjes los en schoof de blouse over de schouders heen naar beneden en ging voor me zitten met de rug naar me toe en beide ellenbogen rusten op mijn linker- en rechter knie. Ik begon haar voorzichtig te masseren en merkte direct een reactie in haar spieren. Heel voorzichtig masseerde ik haar schouders en nek en achtehoofd. Na 25 minuten niets te hebben gezegt merkte ik dat haar ademhaling wat onregelmatig werd en dat ze zacht begon te kreunen wanneer ik haar spieren "aanpakte". Ik bood mijn excuus aan maar Annemarie gaf aan dat ze het juist lekker vond wat ik deed en dat ik vooral door moest gaan. Uiteraard had ik daar geen moeite mee en zag haar mooi borsten in de bh onrelmatig op en neer gaan tijdens het kreunen. Het viel mij ook op dat haar tepel iets waren gezwollen ten opzichte van het begin van de massage, maar ik durfde daar nog geen opmerking over te maken. Ik besloot heel zachtjes haar slapen en kaken te masseren en heel zachtjes achter haar oren te masseren. Haar reactie was de meest gewenste die ik me maar kon voorstellen want ze zakte met haar achterhoofd tegen mijn kruis aan waar zich natuurlijk een behoorlijke spanning had opgebouwd. Ze moest dit voelen maar liet het totaal niet merken. Annemarie lag ongeveer een 20 minuten heerlijk met haar hoofd tegen mijn kruis aan toe ik besloot haar voorhoofd te masseren om zodoende haar nog strakker tegen mij aan te drukken en ze had er totaal geen moeite mee, sterker nog...ze opende een vierde knoopje en zo kwamen haar borsten er nog mooier uit. Dit alles onder het mom dat het te strak zat. Ik ging langzaam met mijn vingers onder haar onderarm door via de zij naar haar onderrug en zat met mijn neus in haar haar en gaf haar zacht een kus op haar hoofd dat ze met een kreun ontving zonder dat ze er woorden bij gebruikte. Via haar onderrug ging ik naar haar buik en voelde haar trillen van geilheid, jeuk, genot en plezier. Heel langzaam opende ik de twee onderste knoopjes en haar blouse viel open zodat haar borsten volledig zichtbaar waren en ik haar buik kon "bekriebelen". Langzaam liet ze haar vingers langs mijn kuiten gaan en dat voor mij het teken om langzaam via de buik langs haar borsten heen te strelen. Ze kromde haar rug en een behoorlijke kreun verliet haar mond. Ik werd steeds brutaler en ging via haar hals naar beneden en streelde de binnenkant van haar borsten. Daardoor begon ze echt te hijgen en te kreunen waardoor het laatste beetje angst volledig was verdwenen en mijn handen in haar bh verdwenen en direct haar knetterharde tepels vonden. Na drie keer knijpen sloeg ze haar benen over elkaar en kreeg haar eerste orgasme. Zonder te stoppen legde ik haar op de bank en knoopte haar broek los en trok deze uit. Wat ik zag was een vreselijk vochtig kutje wat ik heel voorzichtig begon te likken en lekker plagerig op alle plekjes begon te zoenen. Eers lekker vanuit de liezen naar de buitenste lipjes en dan door haar kutje richting haar klitje waar ik rondjes omheen draaide totdat ik uiteindelijk haar ruwer ging likken totdat ze spuitend in mijn gezicht klaar kwam. Inmiddels had ik mijn broek ook uitgedaan en ze begon me plagerig te pijpen. Ik tilde haar op en naam haar mee naar de keuken waar we de rommel van tafel smeten en ik haar op de rug op tafel legde. Ik zette mijn eikel tegen haar kutje en ging plagering op en neer totdat ik een centimeter of drie in haar zat en gedurende 1 minuut alleen maar zachtjes heen en weer, totdat Annemarie me bij mijn heupen pakte en in een keer doordrukte. Ik voelde mijn eikel helemaal diep doordringen in haar buikje en haar ogen rolde weer weg. Met holle rug liet ze me haar volledig suf neuken met drie hoogtepunten als gevolg. Voordat ik klaarkwam wilde ze nog eenmaal op de bank genomen worden tussen de verzekeringspapieren. Ze ging op de rand zitten terwijl ik voor haar plaatsnam en haar benen over mijn schouders legde en voorzichtig drukte ik mijn pik diep in haar buik. Het duurde vervolgens een minuut of 10 voordat ik mij niet meer kon inhouden en heb haar buik volgespoten met het warme zaad. We bleven uitgeput liggen en namen tot slot een wijntje om het af te ronden. Uiteraard heeft ze in een tweede bezoek alle verzekeringen afgesloten. We hebben afgesproken dat we nog vele sexwensen gaan uitproberen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online