Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Lunas Kroegavontuur
Ik ging naar een café met Selena om grappen uit te halen (doen we elke week)
Ik ging in een leuk roze jurkje, Selena in normale kleren.

Man in café: Hé, en wat is jou naam ?
Roepte hij.
Ik loopte naar de man.
Wat wou je vragen ? Zei ik.
Hoe heet je mooie vriendin ?
WAT ?! Selena kom eens !
Selena heet ze dus.. Oke bedankt.
WAT ?! UH !
Ja ? Zei Selena.
Hoi schat. zei de man DAT KAN TOCH NIET ?! HIJ IS WEL VIJFTIG IK BEDOEL KOM OP!
Selena: Ik heb al een vriend.. Hij.. Zit in uh..Berlijn.. Berlijn ? Ja Berlijn ! Man: Ach laat Berlijn zitten. Berlijn is stom je vriend ook.
Selena: Hé, beledig mijn vriend niet !
Selena sloeg hem.
Als je dit leest Selena, JE WAS BEHOORLIJK STOER !AIM PROUT OF JOE !
He he, niet vechten. Zei die man.
Ik ging voor de wc deur staan en zei hardop zodat iedereen het kon horen;
Jonge, je hoef der vriend niet uit te sgelde en je bent een ouwe mongool niemand wil je gast en als er één, maar dan ook één vrouw is zoals Selena zal je haar gewoon moeten laten !!
Selena liep naar me toe en fluisterde in mijn oor : Tiet eruit uit !!
Ik zei: wat is tieteruit ? O, AAAH !!
Ik rende de wc in en bleef daar even.
Selena: Kom de wc uit, het was niet opvallend denk ik. Ik: Wel ! Selena: Kom nou eruit !! Ik ging eruit.
er werd geklapt. ik rende er weer in.
Selena: kom snel weg hier zei ze en ze beloofde dat we nooit meer naar dat cafe zouden gaan. Ik was er blij mee en kwam eruit. Ik rende uit de café.



Dit is één van de ergste blunders ooit!

xxx Luna

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online