Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Jaloers op een mooie namen?
Ergens in een dorp in Suriname woonde Graccela en Grace.Ze waren heel lieve meisjes en konden supernetjes praten.Hun ouders waren ook lief,behalve Keenie en Shadowa.Ook de vader van Graccela en grace.Hij was zo gemeen.Keenie waarom heeft onze buurmeisjes zulke mooie namen?vraagt Shadowa.Meid,even geduld hun vader vraagt een naamaanwijzing.dan hoe gaan ze later heten?Grash en gama.Super lelijk meid lacht Shadowa.Hou op hoor het is logisch.Ja dat weet ik en ik ga naar huis.Oke ik ook.

Grace:pappa vraagt een naamaanwijzing

Graccela:watt?

Grace:wil je niet geloven?

Graccela:waarom

Grace:hij is jaloers en keenie en Shadowa ook

Graccela:dat weet ik maar ik had niet verwacht dat hij een naamaanwijzing zou opvragen

Grace:we zullen voortaan Grash en gama heten.

Graccela:dat kun je niet menen.

Grace:helaas hij is al gegaan

Graccela:dan is het gewoon jaloezie

Grace:mama is nu hopeloos

Graccela;komt wel

Grace:we zullen wel zo moeten heten



Maar later heten ze niet meer zo maar iemand had hun gwoon hun eigennaam gegeven


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 3 bezoekers online