Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Annabel (deel 1).

U leest om dit moment het verhaal Annabel (deel 1) gepost door DaStar. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: DaStar
Gepost op: 2011-9-2

Verhaal:

Annabel (deel 1)
Finn verveelt zich superhard, dus besluit hij naar het skatepark te gaan, daar zitten immers veel coole jongens, die net zoals hem van skaten houden. Maar op weg naar het skatepark komt hij een zwartharig meisje tegen.
"Hoi, ik ben Annabel McCoy", zegt het meisje. "Ik ben net hier komen wonen, in deze wijk. En wie ben jij?"
Finn verdronk in de diepblauwe ogen van het meisje.
"Ehm, mijn naam is Finn Stone, wat ben je van plan te doen vandaag?"
"Niet veel. Ik verveelde me dus ging ik maar even wandelen. En jij?"
"Er is hier vlakbij een skatepark, dus ging ik daar naartoe. En tv kijken was ik zo zat."
"Van mijn ouders mag ik geen tv", zei het meisje.
"Wat jammer voor je!"
"Nee hoor. Ik kan me altijd wel met iets bezighouden."
"Ga je mee naar het skatepark?"
"Oké."
En dus gingen hij en Annabel samen naar het skatepark. Daar zaten Matthias en zijn beste vrienden Timo en Lloyd. En natuurlijk Matthias' vriendin Audrey. Audrey was heel populair. Ze had blond haar met roze highlights en droeg altijd merkkledij met leuke printjes. Lou was al een jaar stapel op Audrey maar sinds ze met Matthias gaat is dat compleet verleden tijd.
"Ga je haar nu nog voorstellen of hoe zit het?!" klonk de schreeuwerige stem van Matthias.
"Ehm, dit is Annabel McCoy. Ze is hier net in de wijk komen wonen."
"Hoi Annabel", zei Matthias dromerig, waarmee Audrey hem een boze blik bezorgde.
"Welkom Annabel", zei Llooyd.
"Kan jij ook skaten?" vroeg Timo.
"Nee, dat kan ik jammergenoeg niet."
En zo bleven ze daar een hele tijd staan en praten. Maar Audrey bezorgde Annabel niet één blik. Zij was overduidelijk jaloers.
Toen Finn uiteindelijk thuiskwam, trof hij zijn moeder al snikkend in de zetel aan.
"Wat is er gebeurd, mam?" vroeg Finn verschrikt.
"Opa... Is...", snikte mama.
"Opa... Is...D-d."
"Wat is opa?"
"Dood", fluisterde mama.
"Dat...Dat...Dat kan niet!"
"Toch is het zo..."
"Maar, gisteren zag ik hem toch nog?"
"Ja, maar vandaag vond oma hem op de grond. Eerst nog zo vrolijk. En toen was het plots gedaan."
"Wanneer is de begrafenis?"
"Morgen."
"En is hij overleden aan hartstilstand, of ouderdom, of..."
"Morgen schatje, morgen..."
Finn moest nog even bijkomen en toen besloot hij zijn bed in te duiken.
De volgende ochtend werd Finn om 8 uur wakker. Zijn moeder stond al in de keken een lekker eitje te maken.
"Goedemorgen. Lekker geslapen?" vroeg mama.
"Ja hoor."
"Dat is goed. Het zal vandaag een moeilijke dag voor ons worden hé. Kan je het aan?"
"Ik zal het proberen..."
"Dat is braaf van je. En wat heb je gisteren allemaal gedaan?"
"Naar het skatepark geweest en Matthias en Audrey en... En ik heb een nieuw meisje ontmoet. Ze is hier net in de wijk komen wonen. Ze heet Annabel McCoy."
"Maar liefje, dat kan helemaal niet! In de wijk wonen alleen mevrouw Lee, Lisabeth Taylor en haar ouders, Leya Ardes en haar ouders en Keith en Mara en zijn zusje en ouders. En dan schiet alleen nog dat oude, vervallen huis aan de overkant dat al meer dan 50 jaar leegstaat..."

Vervolg vind je in deel 2!

Aantal keer bekeken: 15264
Waardering: 7.25 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online