Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Assepoester 3D.

U leest om dit moment het verhaal Assepoester 3D gepost door B. Öztaº. Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: B. Öztaº
Gepost op: 2009-3-19

Verhaal:

Assepoester 3D
'Assepoester 3D'

Er was eens een heel mooi meisje genaamd assepoester! Ze woonde op zichzelf samen met haar twee hartsvriendinnen van haar school. Er kwam een dag dat haar vriendinnen altijd met de leukste jongens van school uitgingen! Assepoester was een veel mooier meisje dan haar hartsvriendinnen , Hetty en Jetty.

Assepoester was een beeldschoon mooi meisje met een hele mooie glimlach. Ze had mooie bruine haar , wel lang tot haar rug en blauwe ogen. Zo blauw als de zee. Assepoester was een heel romantisch meisje die bijna met iedereen uitging. Ook al zijn het lelijke of dikke jongens.. Assepoester hield er niet van om nee te zeggen want anders zouden de jongens die haar uitvragen erg verdrietig worden? Op een dag vroeg haar dikke buurjongen of ze met hem uit wilde gaan. De jongen was wel dik maar niet lelijk en hij had een hart van goud! Assepoester en hij waren elkaars beste vrienden. De jongen was natuurlijk ook stiekem verliefd op haar! Assepoester had dat wel gemerkt van hem maar ze had er nog niets van gezegd! De jongen vroeg haar om mee uit te gaan en zoals altijd kon Assepoester dat niet weigeren. Ze vond het goed en ging een avondje met hem uit. De jongen was heel erg grappig en had de dag van zijn leven meegemaakt. Hij liet haar ook vaak lachen met zijn grappige verhaaltjes die hij had meegemaakt toen die nog een kleine jongetje was. Assepoester had het ook erg naar haar zin die avond. Toen ze thuiskwam , gingen haar hartsvriendinnen Hetty en Jetty haar een beetje plagen en pesten omdat ze met iedereen uitgaat! Ook met lelijke en dikke jongens. Assepoester was wel verdrietig hierover maar ze kon er ook niet veel van zeggen. Een maand later was er een schoolbal op de school van Assepoester maar zij had nog niemand om ernaar toe te gaan. Ze kreeg een telefoontje van haar dikke buurjongen die haar een kanjer vind! De jongen had gezegd dat hij een hele goede vriend heeft en dat hij het fantastisch zou vinden als Assepoester met hem kennis zou gaan maken! Assepoester vond dat een goed idee en vertelde dat ze niet eens kon wachten om hem te ontmoeten!

De dag van het schoolbal was aangebroken en Assepoester was die avond zonder een date gekomen. Haar hartsvriendinnen vonden het wel zielig dat ze geen date had voor die avond maar met pesten en plagen gingen ze ook gewoon door! Uiteindelijk hield Jetty het niet meer vol en zei dat Assepoester nooit van haar leven een date kan krijgen met leuke jongens omdat ze altijd met lelijke jongens uitgaat , alleen maar omdat ze hun niet wilt kwetsen! Op dat moment kwam Hetty er ook bij en zei dat ze het mee eens was met Jetty! Assepoester was veel teleurgesteld maar op dat moment kwam er een kanjer van een jongen de zaal ingelopen! Hij had prachtig goudblond haar en groene ogen. Hij was 1.86 lang en had een hele dure pakje aangetrokken , speciaal voor Assepoester! De kanjer kwam dichterbij en vroeg of Assepoester met hem wilde dansen! Assepoester was erg blij geworden en haar vriendinnen waren erg jaloers geworden omdat hij de allerknapste jongen was die zij ooit in hun leven hadden gezien! Assepoester en haar kanjer dansten de hele avond door en leefden nog heel lang en gelukkig! =)

Zo zien jullie maar dat je niemand op deze wereld lelijk moet noemen en gewoon uit moet gaan.. want je weet maar nooit! Ook al word je weleens gepest of geplaagd? Het gaat erom dat de persoon die jou uit heeft gevraagd niet gekwetst word alleen maar omdat jij nee hebt gezegd?

Want uiteindelijk zullen altijd de mensen , met een hart van goud deze wereld overleven!

EINDE!

Aantal keer bekeken: 4526
Waardering: 4.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online