Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Avontuurlijke wandeling..

U leest om dit moment het verhaal Avontuurlijke wandeling. gepost door Ronanoniem. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Ronanoniem
Gepost op: 2009-12-8

Verhaal:

Avontuurlijke wandeling.

De avond valt en het wordt snel donker. We schrijven 8 december 2009 en de dagen worden nu snel korter.
Eenzaam zit ik thuis, denkend aan de reden hiervoor. Waarom ben ik eenzaam?
Vroeger, toen ik nog een lieve echtgenote had waren de avonden niet zo lang, niet zo koud en niet zo stil. Nu is alles anders.
Mijmerend grijp ik naar mijn pakje sigaretten. Verdorie, de laatste, en in de kast liggen er ook geen meer! Dus ja, dan zal ik door de koude en donkere nacht naar de nachtwinkel moeten gaan om er snel een paar pakjes te halen. Ik heb er geen zin in maar trek toch mijn jas en schoenen aan. Terwijl ik gebukt sta om mijn veters te binden denk ik onbewust aan mijn ex, en dat ik haar af en toe zo overviel in dit standje.
Hou op man, je hebt nu niemand om te overvallen!
Met stevige passen stap ik door de vochtige nacht op weg naar de winkel. Het is stil op straat. Wie gaat er op dit uur nu nog de straat op hè?
In het schemerdonker van een lantaarnpaal zie ik een donkere gestalte aan de andere kant van de straat lopen, in tegenovergestelde richting. Het is de dochter van de buren die de hond nog even uitlaat. In gedachten verzonken denk ik aan het mooie meisje waarbij ik al veel gefantaseerd heb. Ze is een jaar of 20 denk ik, en een figuurtje om je vingers bij af te likken!
Snel loop ik door en kom al snel bij de nachtwinkel aan. Nadat ik twee pakjes sigaretten gekocht heb, stap ik weer de donkere nacht in en neem dezelfde weg terug naar huis.
Het buurmeisje komt me nu aan dezelfde kant van de straat tegemoet en onbewust stel ik me voor hoe het zou zijn om haar eens een heerlijke beurt te kunnen geven. Maar ja, dat zal er wel nooit van komen zeker?
We komen steeds dichter bij elkaar en zij blijft opeens staan en bukt zich om de leiband, die rond een poot van de Jack Russel zit, los te maken. Een glimlach verschijnt op haar lippen als ze merkt dat ik geïnteresseerd naar haar ronde kontje kijk.
“Zal ik nog eens bukken?” vraagt ze! Nu krijg ik toch even een rood hoofd want dit had ik dus niet verwacht. Maar gelukkig valt mijn boei niet zo op in het donker en dus antwoord ik haar: “Van mij mag dat wel hoor, ik kijk er wel graag naar!”
En zo bukt ze zich nog eens en steekt haar heerlijke kontje in mijn richting. Langzaam, twijfelend en onzeker stap ik naar haar toe, in de hoop dat ik er ook even mag aankomen. Ondertussen beginnen mijn hormonen zich te laten voelen zo vlak onder mijn buik. Met steeds meer moed omdat ze zo blijft staan druk ik mijn buik en kruis tegen haar stevige billen. Zij trekt niet terug, dus word ik nog moediger en terwijl ze recht gaat staan grijp ik haar rond haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Ze schijnt het zelf ook lekker te vinden, zo spannend midden in de koude nacht op straat!
Ze fluistert opeens dat ze zin in me heeft en dat al heel lang omdat ze nog helemaal geen ervaring heeft en ontmaagd wilt worden door een echte kerel. Ze ziet de jongens van haar leeftijd niet zitten, die doen altijd zo kinderachtig!
“Maar hier in de kou op straat?” vraag ik haar. “Je zou beter even binnenkomen bij mij, daar is het lekker warm.” Ze zegt dat ze eerst de hond even naar huis brengt en dan naar me toe komt. Ondertussen zijn we verder gewandeld en bij onze woningen aangekomen. Snel drukt ze een kus op mijn lippen en zegt dat ze 5 minuutjes nodig heeft.
Met bonzend hart ga ik naar binnen en denk nog dat ze me wel in de maling genomen heeft en dus niet meer zal komen. Maar na 5 minuutjes wordt er op het raam getikt en zie ik haar met een verlegen lachje in de kou staan. Snel open ik de deur voor haar en ze komt naar binnen.
De kleine slet heeft haar strakke jeans van daarnet geruild voor een kort rokje. “Nou zeg, is dat niet te koud aan je benen?” vraag ik haar. “Nu nog wel, maar over een paar minuten niet meer hoop ik”, antwoordt ze. Zachtjes begeleid ik haar naar de woonkamer waar het vuur in de open haard knettert. Een aangename warmte vult de kamer en zij gaat op de bank zitten. Terwijl ze gaat zitten schuift haar rokje een beetje naar boven en ik krijg een vrije blik op haar volle en blanke dijen. Het ontgaat haar niet dat ik ook nu weer vol interesse kijk naar het jonge vlees wat ze mij aanbiedt. Ergens vraag ik me wel af of ze meende wat ze daarnet zei, want ik kan het niet geloven. Zo een jong en lekker meisje die door mij, bijna mid-veertiger, wilt ontmaagd worden! Maar om haar woorden van tijdens de wandeling kracht bij te zetten opent ze haar benen een beetje zodat ik vol zicht krijg op haar witte satijnen slipje. Alweer merk ik dat het bloed in de zwellichamen van mijn leuter stroomt. Dat ontgaat haar ook niet want met een gefascineerde blik blijft ze naar de bobbel in mijn broek staren. Langzaam loop ik naar haar toe en blijf vlak voor haar staan. Zonder een woord te zeggen legt ze zachtjes een hand op mijn kruis en lijkt de maat te willen nemen. “Wat is hij hard” zegt ze. “Ja, antwoord ik, “dat komt door jou, meisje, met je heerlijke jonge lijf!”. Nu lacht ze en ze begint mijn broek open te knopen. Met bevende vingers haalt ze mijn inmiddels stijve lul uit zijn benarde positie en begint er zachtjes over te strelen. Ze zegt me dat ze nog nooit zo een harde lul in volle glorie gevoeld heeft, allen het kleinere lulletje van haar drie jaar jongere broertje. Dus zij speelt ook met haar broer, de geile teef! “Heb je dan al geneukt met je broer?” vraag ik haar. Ze zegt dat ze nooit verder gegaan zijn dan een beetje strelen en voelen bij elkaar want dat ze dat niet durven.
Kathy, want zo heet ze, wrijft ondertussen over mijn dikke paal en mijn adem gaat een beetje sneller. Ze legt nu haar wang tegen mijn leuter en streelt zachtjes met haar linkerhand over mijn ballen. Man, man…dit is zo opwindend!
Ze vraagt me opeens of ze hem mag kussen en natuurlijk verleen ik haar die toestemming. Ik wil niets liever zeg! Zachtjes legt ze haar lippen tegen mijn staaf en lijkt de zoetbittere geur in zich te willen opnemen. Ik zeg haar dat het nog lekkerder is als ze hem in haar mond zou nemen want zo hoort dat! En prompt sluit ze haar lippen rond mijn toverstaf. Met zachte bewegingen van mijn heupen pomp ik mijn lul in haar mondje. Haar zachte lippen en tong voelen hemels aan over mijn paal en eikel. Na een tijdje zo gestaan te hebben ga ik naast haar zitten en kus haar vol op haar geile mondje. Met één hand streel ik haar schouder en met de andere hand ga ik op zoek naar haar jonge, ronde borstjes. Ik voel de welving onder haar dunne truitje en dat maakt me nog geiler dan ik al was. Nog steeds hebben we geen woord gesproken, maar ik merk dat zij nu ook dieper en intenser begint te ademen. Weer neemt ze mijn piemel in haar hand en start met hemelse aftrekbewegingen. Mijn lul lijkt nog groter en harder te worden. Ook ik laat me niet onbetuigd en streel haar kleine, ronde tietjes nu met beide handen. Zij opent haar benen nu verder en fluistert in mijn oor dat ze geil en nat is en mijn vingers in haar kutje wilt voelen. Ik ga nu op zoek naar haar jonge schaamlipjes en voel onmiddellijk door haar slipje dat ze enorm nat is. Nu hou ik het niet meer en gebied haar op te staan. Als ze zo voor me staat, met haar benen lichtjes gespreid en haar rokje omhoog houdend zie ik de vochtige plek in haar kruis. Langzaam stroop ik haar slipje van haar heerlijke lijf en krijg zicht op een heerlijk roze en vochtig, geschoren kutje. Snel, onverwacht en plotseling zoen ik haar op haar venusheuvel waardoor zij een geschrokken kreetje niet kan inhouden. Ik ga met mijn tong op zoek naar haar klitje en begraaf mijn gezicht in haar geile schoot. Mijn tong vindt haar clitoris al snel en ik zuig er zachtjes op. Zij buigt voorover alsof ze zich van genot niet staande weet te houden maar ik ga verder met likken en zuigen aan haar heerlijke jonge meisjes pruimpje.
Na een tijdje zeg ik haar dat ze weer naast me moet komen zitten en met mijn lul moet spelen. Terwijl ze dat doet schuif ik haar truitje over haar hoofd en bevrijd de jonge tietjes van een klein kanten BH-tje. Ik zie een paar mooie, kleine, stevige en ronde borstjes tevoorschijn komen, met kleine, lichtbruine tepelhoven en spits naar voor staande tepeltjes. Ik speel er een beetje mee met mijn lippen en tanden waardoor zij nog geiler wordt. Ze fluistert me telkens weer toe hoe lekker ze alles vindt.
Ik verander mijn positie ten opzichte van haar heerlijke lichaam en zorg er voor dat mijn hete, in vuur en vlam staande leuter voor de ingang van haar liefdesgrot terecht komt. Met een plotse beweging duw ik mijn lul diep in haar kut, die zich intussen al geopend heeft om mij te ontvangen. Ik voel hoe haar lipjes zich rond mijn dikke ding spannen en begin met de bekende bewegingen. Even verschijnt er een verbeten trek om haar mond omdat ze door deze harde ontmaagding overvallen wordt, maar al snel maakt dat plaats voor een opgewonden gekreun en de geile blik in haar ogen verraadt me dat ze er echt van geniet! Opeens worden haar donkere ogen wijder en alsof ze ergens van schrikt kijkt ze me aan. Met een bijna dierlijk gegrom, diep uit haar keel, komt ze opeens zo heftig klaar dat ik me niet meer kan inhouden. Met grote golven spuit ik mijn zak leeg, diep in haar hete pruim.
Na een tijdje langzaam verder neuken om het overweldigende gevoel van extase te laten wegebben, ga ik van Kathy af en bedank haar voor het heerlijke sexgenot.
“Nu moet ik wel weer naar huis” zegt ze, “want mijn ouders weten niet dat ik hier ben”.
Ik vraag haar nog of we dit vaker kunnen doen, maar daarop geeft ze geen antwoord. Ze brengt haar kleren weer in orde en gaat een paar keer met haar slanke handen door haar lange haren. “Je was lief en heerlijk buurman” zegt ze.
Dartel en snel verlaat ze mijn huis en laat me weer eenzaam achter. Meer deze keer voel ik me gelukkig, gelukkig dat ik deze jonge bloem tot bloeien mocht brengen!


Aantal keer bekeken: 14520
Waardering: 5.47 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online