Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bijzondere detachering.

U leest om dit moment het verhaal Bijzondere detachering gepost door Emilio. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Emilio
Gepost op: 2010-8-6

Verhaal:

Bijzondere detachering
Het is 17:30 uur en zit met een wijntje op mijn balkonnetje in de Franse zon. Vanaf het balkon op de eerste verdieping heb ik goed uitzicht op het zwembad, de natuur erachter en de appartementen links van ons. Met ons bedoel ik mijzelf en mijn collega en nu tijdelijk buurvrouw Ellen die op het balkon naast mij zit. Ellen is net als ik ergens in de dertig. Verder is ze slank, blond haar in een knotje, cup b. Zij heeft nu een spijkerrok en wit topje aan. Ellen en ik hebben beiden in Nederland ons eigen gezin. Wij zijn sinds vandaag voor ons werk twee weken gedetacheerd in Frankrijk. Onze werkgever heeft onlangs een Franse onderneming opgekocht en in het kader van kennisoverdracht zijn wij op pad gestuurd.
Ellen en ik keuvelen wat na over onze reisdag en de korte introductie die we op kantoor hebben gehad. In Nederland hebben Ellen en ik normaal zakelijk, soms ietwat informeel contact. Nu dwalen mijn gedachten af als ik haar bikini aan het wasrek zie wapperen. Wat zag zij er net lekker uit in die bikini. De vorm van haar billen en kut zag ik duidelijk. Ik was daardoor wat stijf geworden. Wat had ik haar genomen als ik de kans had gekregen. Maar we moeten weer terug naar de realiteit van de dag.

Aangezien het nog voorseizoen is, is het nog rustig in het complex. Op een gegeven moment horen we linksonder ons wat Nederlands gebabbel.
Nederlanders in het buitenland kunnen het niet laten om wat tegen elkaar te zeggen en we raken in gesprek met twee dames uit Drenthe.
Al zijn er verder geen andere gasten, is het constant geschreeuw over 25 meter niet ideaal. Ellen ik besluiten met ons flesje wijn naar beneden te gaan en aan te schuiven bij de twee dames.
We maken kennis met de 39 jarige Marieke, 1,65 m halflang bruin haar, wat zwaarder dan Ellen, cup D, normaal werkend op een administratiekantoor. Zij blijkt op vakantie te zijn met haar buurvrouw in Nederland, Rachelle. Rachelle is dochter van een Surinaamse moeder en Nederlanse vader. Rachelle is 26 jaar, 1,70 m, lichte bruine huid, slank, zwart krullend haar en is net afgestudeerd in Groningen.
Beiden blijken een relatie te hebben. “Dus de mannen thuis gelaten en lekker genieten?”, vroeg ik. Ze gingen zeker genieten, maar er zijn grenzen. Apart om dat laatste er aan toe te voegen, en ik haak daar maar op in.
Ik vroeg daarom meteen wat de grenzen in de relatie waren. Beiden lieten merken dat ze het niet zouden pikken als hun partner vreemd ging. Uiteraard werd mij gevraagd waar mijn grens lag. Ik had het gevoel dat ik wat progressiever was, maar wilde geen antwoord geven waarmee ik mezelf meteen buitenspel zette. Ik vertel dat het nooit de bedoeling is om andere te kwetsen, maar zeg dat je wel moet genieten van het leven. Misschien een wat goedkoop antwoord, maar aan de reacties leek dit in de smaak te vallen. Ellen vraagt Marieke hoe ver ‘een ander’ met hun mag gaan. Ze ligt toe dat de grens van vreemdgaan bij de één anders ligt dan bij de ander. Wat is vreemdgaan? Is dat pas bij sex of eerder?
Marieke geeft aan dat een schoudermassage van een vreemde buiten de aanwezigheid van haar partner de acceptabel grens is. De discussie gaat voort en de vragen en antwoorden kan ik me verder niet goed herinneren.

Al snel wordt er weer een wijnfles opengetrokken. De sfeer wordt door de alcohol wat lacherig. Ik merk dat alle dames niet gewend zijn om deze hoeveelheden wijn te drinken. Het was misschien zelfs handig geweest om eerst wat gegeten te hebben voor het drinken, maar het is even niet anders.
Op een gegeven sta ik op en ik begin Marieke haar schouders te masseren. Ze lijkt het even vreemd te vinden, maar ze heeft geen weerwoord als ik zeg dat dit binnen haar grenzen ligt. Dat heeft ze nog maar net aangegeven en kan ze moeilijk tegenspreken.
Ik masseer langzaam maar stevig en probeer van haar schouders naar haar nek te gaan en terug naar haar schouderbladen. Het gaat zo een tijd door en de sfeer wordt wat stiller. Marieke geeft aan dat het lekker zou zijn als ik ook nog haar hele rug mee zou pakken.

We gaan met z’n allen naar binnen. Marieke gaat op haar buik op bed liggen, terwijl Ellen en Rachelle op een stoel plaatsnemen.
Ik blijf Marieke masseren, maar neem nu ook haar rug mee. Ik laat weten dat ze het mij en zichzelf comfortabeler maakt als ze haar shirtje uit zou trekken. Ze trekt haar shirt snel uit en legt deze boven haar hoofd neer. Inmiddels kijk ik naar haar mooie benen, kort rokje, blote rug en witte BH. Ik ga verder met masseren en het wordt steeds stiller en ik hoor Marieke dieper ademen. Ze ruikt lekker. Ongevraagd maak ik haar BH band los om alles goed te kunnen strelen. Vervolgens verleg ik mijn “werkgebied” en ga naar haar kuiten. Via de kuiten ga ik langzaam naar boven en ik heb geweldig uitzicht onder het korte rokje van Marieke. Ik ga steeds hoger en ben nu bij de bovenbenen beland. Ik hoor Marieke steeds dieper ademen en zelfs zacht kreunen. Met mijn pink raak ik “per ongeluk” de onderkant van haar rokje en stof van haar witte onderbroek. Ik bied mijn excuses en vraag niet of ik hiermee niet over haar grens ga. Ze reageert wat met een zucht en zegt dat ze lekker vindt en ik door moet gaan. Daarna stoot ik weer een paar keer met mijn pink langs haar onderbroek. Ze zegt niets en lijkt juist harder te kreunen. Ik besluit met mijn pink bij de rand van haar onderbroek te hangen. Ik voel even later zelfs dat ze nat is onder de rand. Ik ga nu met ringvinger erbij onder de rand van haar onder broek over haar natte licht behaarde lippen. Er is geen weerstand.

Op hetzelfde moment zie ik tot mijn verbazing dat Ellen en Rachelle zichzelf aan het voelen zijn. Kennelijk heeft het mooie weer, de wijn, het gekreun van Marieke en mijn geslachtsdeel dat overduidelijk te zien door mijn korte broek, de andere twee niet onberoerd gelaten. Ik zie Rachelle op haar knieën naar Ellen kruipen. Zij kust Ellens knieën en gaat steeds verder omhoog tot de binnenkant van Ellens dijen. Inmiddels houden ze elkaar bij de armen vast. Wat er vervolgens gebeurd geloof ik bijna niet. Rachelle doet de rok van Ellen naar boven en trekt haar string naar beneden. Ik heb nu een ongelofelijk geil uitzicht op de open schaamlippen van mijn getrouwde collega Ellen. Ik bedenk nog even dat we hier voor een heel ander project zijn en iedereen over de eigen morele grens gaat. Die gedachten laat ik maar gauw varen, want het voelt hemels. Inmiddels is Rachelle helemaal uitgekleed en gebukt op haar knieën mijn collega Ellen aan het beffen. Ik heb mooi uitzicht op de billen en kut van Rachelle en ben hiervan nog harder geworden.

Ik focus weer op Marieke. Ik zit met 2 vingers in de vrouw die eerder vanmiddag zei nooit wat te doen met een ander. Wat ben ik blij dat ik haar heb kunnen verleiden, want ze is zo lekker. Inmiddels hoor ik het gesop van mijn vingers in haar kut. Ik zak met mijn hoofd naar haar hoofd en geeft haar een tongzoen. Ik ga rechtop naast haar bed staan en ze begint me te pijpen terwijl zij nog ligt. Ik pak haar al te graag bij haar hoofd. Terwijl ze me pijpt legt ze haar handen op mijn heupen. Ik zie dat ze haar trouwring nog om heeft en weet dat ze iets doet waar ze later veel spijt van zal krijgen. Ik vind het te lekker en weet dat ze morgen weer naar Nederland gaan. Ik zal haar nooit meer zien en ga nu echt niet vragen of dit wel goed is allemaal. Ik doe juist dingen om haar nog geiler te maken. Rachelle en Ellen komen tussentijds onze kan uit. Terwijl Marieke me pijpt. Grijp ik naar de borst van Ellen. Ik voel met natte vingers aan haar tepel. Ze gaat dichter naast me staan. Terwijl Marieke nog met mijn pik bezig is, doe ik de tepel van Ellen in mijn mond. Heerlijk zuig ik eraan. Ik kijk naar boven recht in de ogen van de dame die ik anders alleen ken van werkbesprekingen. Ik besluit brutaal haar dan maar ook te vingeren. Het lijkt even of ik in het paradijs ben beland en geloof bijna niet wat er gebeurd; wat is dit lekker. Inmiddels is Rachelle de billen en kut van haar voorovergebogen buurvrouw Marieke aan het likken. Marieke stopt met pijpen en heel even stop ik met Ellen. Ik ga met mijn hoofd richting de billen van Rachelle die voorovergebogen Marieke aan het beffen is. Ik heb Rachelle nog nooit aangeraakt en het eerste wat ik doe is mijn handen op haar kuiten leggen. Vervolgens begin ik haar kutlippen hard te zuigen en vocht door te slikken. Ellen heeft de weg naar mijn pik gevonden. Terwijl ik Rachelle nog aan het beffen ben, houd ik het niet meer. Ik spuit de mond van Ellen helemaal vol. Op hetzelfde moment komt Marieke klaar door het gelik van Rachelle. Al gauw liggen Marieke en ik uitgeblust en met een lichte kater naast elkaar op het bed. Rachelle en Ellen gaan nog even met elkaar door. Ik geef Marieke nog een tongzoen. Ik sta op, raap mijn spullen bij elkaar en kleed me aan. Vervolgens vertrek ik voor een koele douche naar mijn appartement.

Aantal keer bekeken: 13702
Waardering: 7.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online