Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Billen wedstijd.

U leest om dit moment het verhaal Billen wedstijd gepost door fantasy-girl. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: fantasy-girl
Gepost op: 2010-5-12

Verhaal:

Billen wedstijd
Al wekenlang had ik naar dit moment uitgekeken. Vandaag was het namelijk de dag dat ik mijn medefinalisten zou ontmoeten. Ik had me namelijk maanden geleden in een gekke bui opgegeven voor een billencompetitie. Je kon dan een profiel maken en foto’s van jezelf plaatsen, zodat iedereen vervolgens stemmen wie de mooiste billen had. De 10 meiden met de meeste stemmen zouden dan doorgaan naar de finaleronde.
Maar voor de finaleavond, moesten de 10 finalisten langskomen bij de organisatie om de finale avond door te bespreken. Ook had iedereen de gelegenheid om een setje te passen, die we tijdens de finaleshow aan zouden hebben op de catwalk.
Gelukkig was ik vroeg vrij van school, zodat ik ruim de tijd had om me klaar te maken voor vandaag. Na school ben ik eerst naar de stad geweest om nog even snel nieuwe pumps te kopen en een nieuwe badjas. Dit werd namelijk aangeraden in een verstuurde mail van de organisatie. Thuis had ik wel een badjas hangen, maar die was al zo oud. Ik wou ook graag een nieuwe hebben die wat sexier was dan die ik nu had. Toen ik in de winkel het pashokje in stapte om de badjas te passen, begon ik de eerste kriebels te voelen. Ik zag mezelf van top tot teen in de mega grote spiegel. Om een goed beeld te krijgen hoe de badjas mij stond, wou ik hem passen zonder teveel kleren eronder aan te hebben. Ik besloot om me helemaal uit te kleden. Terwijl ik me langzaam uit kleedde, bekeek ik mijn lichaam nog eens goed in de spiegel. Ik ben altijd al blij geweest met mijn lichaam. Ik heb dan niet de perfecte maten, maar een lekkere volle stevige kont en platte buik met goeie taille heb ik dan wel. Terwijl ik mezelf zo bekeek in de spiegel tijdens het uitkleden, werden de kriebels sterker. Toen ik in mijn bh en string stond, haakte ik de badjas van de hanger af en trok hem aan. De badjas was van een heerlijke soepele gladde stof, wat heerlijk over mijn blote lichaam streelde. Ik voelde hoe mijn tepels hierdoor in de stof van mijn bh prikte en kon het niet laten om mijn handen even de vrije loop te geven. Mijn handen kneden kort mijn gevoelige borsten. Ik voelde de kriebels nu overgaan in verlangens. Langzaam verplaatste mijn handen zich strelend over mijn buik naar mijn heupen en via mijn heupen kon ik het niet laten even lekker mijn kont te kneden. Hhmm, het was zo heerlijk om mezelf zo bezig te zien in de grote verlichtte spiegel. Mijn handen gingen dan ook heel snel, als vanzelf naar voren en raakte tergend langzaam mijn, ondertussen opgezwolle en hard geworden, klit aan. Er ontsnapte een zucht uit mijn mond en ik kreeg overal kippenvel van de heerlijke siddering die door mijn lichaam ging.
Een stem, die in de verte vroeg of het me paste, bracht me weer tot de werkelijkheid. Ik opende mijn ogen en gaf, met een wat hese stem aan dat hij perfect was. Ik bedacht me toen ook dat ik eigenlijk haast had, want ik wou thuis uitgebreid douchen en daar graag de tijd voor nemen. Ik besloot om me snel weer om te kleden en richting huis te gaan.
Eenmaal thuis zaten mijn gedachtes alleen nog maar bij mijn strakke planning, ik moest tenslotte er voor zorgen wel op tijd op plaats van bestemming te zijn. Om 16.00 uur moesten we in Utrecht zijn, en dat was nog wel een stuk rijden.
Toen ik binnen kwam, gooide ik mijn spullen van me af en rende direct naar de kledingkast. Daar koos ik snel uit wat ik aan wilde trekken. Sowieso mijn grijze skinnybroek waar mijn kont lekker in uit kwam. Daaronder zou ik mijn nieuwe schoenen aantrekken, mijn zwarte sexy hoge pumps zodat mijn bil er nog ronder uit zou komen te zien. Daarboven zou ik lekker casual een t-shirt aantrekken met daaroverheen een vestje. Over de keuze welk ondergoed ik zou aantrekken, moest ik wat langer nadenken. Ik bedacht dat ik me dat beter kon bedenken, als ik mezelf goed van achteren kon zien. Daarom pakte ik mijn laptop, zette deze op bed en activeerde de webcam. Over de bh was ik uit, het zou mijn zwarte bh met kant worden, waar er roze stof doorheen scheen. Maar ik moest een keuze maken, of ik een string, hipster of boxer eronder wou dragen. Om en om deed ik ze aan en bekeek mezelf via het scherm. Al snel was ik eruit dat het de string zou worden.
Vervolgens ging ik richting de badkamer waar ik alvast de douche aanzette. Ik zou mezelf eens goed onderhanden nemen onder de douche, door mezelf op en top te verzorgen. Nadat ik mijn benen helemaal glad had geschoren en mijn oksels stoppelvrij waren, was mijn poesje aan de beurt. Ik wist van te voren dat de kriebels, die ik eerder die dag voelde, terug zouden komen. En omdat de tijd naderde om te vertrekken, gingen mijn gedachtes ook steeds vaker richting de ontmoeting van de andere finalisten. Dan moet ik er wel bij vertellen dat ik al ruim 2 jaar een relatie heb met een hele lieve lekkere jongen, en dat ik hiervoor ook tot nu toe altijd met jongens ben geweest. Maar al vanaf dat ik me met seks heb beziggehouden, heb ik altijd al interesses gehad in de zachtheid van een andere vrouw. Ik kan dan ook zowel van een man als van een vrouw erg opgewonden raken.
Daar stond ik dan onder de douche, mijn poesje glad te scheren en mijn gedachtes dat ik later op de dag 9 andere meiden in lingerie zou gaan zien. Als een bom die explodeerde, kwamen alle kriebels en verlangens terug in mijn lichaam. Mijn poesje zwol op van verlangen en ik fantaseerde hoe het gebeurde dat mijn handen over het lichaam van een andere finalisten streelde. Met die gedachte bracht ik mezelf onder de douche tot een hoogtepunt, die niet veel tijd nodig had om te bereiken.
Eenmaal bijgekomen, verzorgde ik mijn lichaam verder en stapte de douche uit.
Omdat ik mijn outfit al had uitgezocht en verdere spullen al had klaarstaan om mee te nemen, was ik dan ook met een half uur klaar om te vertrekken.
Het was voor mij best een stuk rijden, ik zou een uur in de auto moeten zitten. Maar ook daar had ik mijn voorbereidingen voor getroffen, ik had namelijk allemaal lekkere dingen gekocht voor tijdens de autorit. Toen ik eenmaal in de auto zat, werd ik best zenuwachtig. Ik had er nog over nagedacht om een vriendin mee te nemen, maar heb toch besloten alleen te gaan.
En om het ijs te breken, had ik een doos celebrations meegenomen om te laten merken dat het er voor mij om ging om er een feest van te maken en het een leuke positieve ervaring te laten worden.
Ik was een van de laatste die binnenkwam en had dus gemist wie wie was. Ik stelde me voor aan de personen van de organisatie en ging zitten. Er zouden nog 1 iemand binnenkomen en er waren 4 meiden die hadden laten weten niet te kunnen komen. Tijdens het wachten op de laatste, leek het mij een goed moment om de chocolaatjes rond te laten gaan. Dit viel in goede smaak gezien iedereen enthousiast reageerde. Het duurde niet lang dat de laatste binnen kwam lopen en al snel zaten we als 6 finalisten te luisteren naar de plan van aanpak voor volgende week. Tijdens de uitleg kon ik het niet laten vlug mijn ogen rond de tafel te laten gaan. Ik vond het wel grappig te zien hoe de dames er in het echt uitzagen. Sommige waren direct te herkennen en van andere was ik verrast dat zij er zo uitzagen. Uiteraard had ikzelf ook een favoriet en gelukkig zag zij er in het echt ook zo uit als op de foto’s. Des te meer ik nieuwsgierig raakte naar hoe zij er in het echt uit zou zien in lingerie, omdat zij naar mijn mening de lekkerste billen had waar ik al meerdere keren erg opgewonden van ben geraakt.
Tijdens de uitleg kregen we te horen dat we vandaag allemaal hetzelfde setje moesten passen waarna we daarmee individueel als gezamenlijk op de foto gezet zouden worden. Omdat er in die ruimte niet genoeg pasruimtes waren, moesten een aantal dames verderop in het gebouw in de toiletten zich omkleden. Ik was als een van de laatste die zich ging omkleden in een pasruimte in de ruimte waar we zaten. Alleen stond dat hok zo vol met spullen, dat ik mezelf niet goed kon zien in de spiegel. Ik besloot mijn badjas aan te trekken en aan een van de andere meiden te vragen waar de wc’s waren, zodat ik me daar in de spiegel goed kon bekijken. Het meisje waarvan ik vind dat zij de lekkerste billen heeft, stapte op dat moment ook uit het pashokje naast me en had hetzelfde probleem en dus wou ze ook meelopen naar de wc’s. Daar ging ik dan, gekleed in lingerie op hoge pumps en met het heerlijke gevoel van mijn nieuwe badjas op mijn lichaam, wandelend naast een dame waar ik al redelijk wat keren via foto’s van de site, opgewonden van ben geraakt. Ook zij had haar setje aan, met daarover een doorschijnende badjas. We liepen kletsend naar de wc’s, terwijl ik ondertussen last had van een bonzend hart en opzwellende lippen. Het setje wat we aan hadden bestond uit een hemdje en hipster, waaronder we geen bh aanhadden. Hierdoor was ook aan mijn tepels duidelijk te zien dat ik last had van de kou of van aangename kriebels.
Toen we de wc’s hadden gevonden, liepen we beide direct naar de spiegel. Het was een hele grote spiegel met daarvoor een lange brede wasbak. We konden onszelf vanaf onze bovenbenen zien. Zij deed haar badjas uit zodat ze zichzelf beter in de spiegel kon bekijken. Ik bedacht me nog om ook mijn badjas uit te doen, omdat zij anders mijn stijve tepels zou zien. Maar omdat ik er toch zeker van wilde zijn om goed op de foto te komen, besloot ik toch mijn badjas van me af te laten glijden. Terwijl zij rondjes voor de spiegel maakte, kon ik het niet laten om haar via mijn ooghoeken in de spiegel te bewonderen. En als vanzelf maakte ik de opmerking dat ik vond dat ze een erg goed figuur had. Ze was even groot als ik, zat ook lekker strak in het vel, had heeeerlijke billen en in tegenstelling tot mijn kleine B, had ze een kleine cup C. Ik kon het niet tegenhouden, maar weer werden de kriebels in mijn lichaam heviger. En omdat ik bang was dat er straks een natte plek in mijn slip te zien zou zijn, wende ik mijn blik van haar af. Alleen op dat moment verloor zij haar evenwicht doordat ze op hoge pumps aan het ronddraaien was voor de spiegel. Ze viel mijn kant op waardoor ik niets anders kon doen dan haar op te vangen. Onze handen raakte elkaars warme lichamen aan en ik voelde hoe haar zachte maar toch stevige borsten tegen mijn arm werden gedrukt. Zij barste uit in het lachen, wat overging in de slappe lach. Daardoor bleef ze nog een tijdje zo in mijn armen hangen. Haar aanstekelijke lach bracht ook mij aan het lachen, en daar stonden we dan, in onze lingerie voor een megagrote spiegel op hoge pumps. Toen we weer wat bijkwamen van het lachen, maakte ze zich wat los van mij maar bleef wel heel dicht voor me staan. Ze vroeg me welk luchtje ik op had, want die vond ze erg lekker ruiken. Ze kwam nog dichterbij. Mijn hart ging tekeer en ik dacht dat mijn tepels van mijn borsten af zouden springen, zo opgewonden dat ik was. Ze deed haar hoofd iets opzij en kwam met haar gezicht naar voren. Als vanzelf ontspande ik mijn mond waardoor mijn lippen iets van elkaar af kwamen. Tot mijn grote teleurstelling, vroeg ze vervolgens of het luchtje duur was en rook ze in mijn nek om het luchtje nog beter te kunnen ruiken. Doordat ze zo dichtbij me stond en met haar neus in mijn nek rook, voelde ik opnieuw haar lekkere borsten tegen me, dit keer niet tegen mijn armen maar tegen mijn eigen borsten. Hierdoor heeft ze mijn tepels wel moeten hebben gevoeld! Ik weet niet waar het vandaag kwam, maar mijn handen pakte haar heupen en draaide haar om. Ik vroeg haar welke douchegel of bodylotion ze gebruikte omdat ik haar huid zo glad vond aanvoelen. We stonden op dat moment achter elkaar, en bekeken onszelf en elkaar via de zijkant in de spiegel. Toen ze vertelde welk verzorgingsproducten te gebruikte raakte ik haar nog een keer aan om nog eens te voelen hoe zacht haar huid wel niet was. Ik streelde haar over haar schouders en rug terwijl ik haar bekeek via de spiegel. Ondertussen staken mijn stijve tepels nog steeds door de stof van mijn hemdje heen. Terwijl mijn ogen haar lichaam afgingen, zag ik via mijn ooghoeken dat ze mij ook aan het bekijken was. Toen mijn ogen bij haar borsten waren aangekomen, zag ik dit keer ook bij haar stijve tepels door de stof heen. Ik kon het niet laten, maar vroeg haar of ze het koud had. Ze antwoordde tot mijn grote verbazing ‘nee’ maar zei daarop dat ze net lekkere kippenvel kreeg toen mijn hand over haar rug ging. Vervolgens vroeg ze of ik het koud had, waarop ik antwoordde dat ik het niet koud had maar van de spanning en zenuwachtigheid van vandaag, last had van kriebels in mijn lichaam. Ondertussen ging er van alles door me heen, hoe ik haar heerlijke zachte billen zou masseren, of haar tepels zou verwennen, mijn handen over haar hele gladde lichaam zouden strelen, hoe we elkaar innig zouden zoenen, de eerste aanrakingen van onze lippen, en dan het grootste genotsplekje… onze poesjes… Blijkbaar was het niet onopgevallen gebleven dat ik met mijn gedachtes ver weg was geraakt. Want ineens hoorde ik haar wat harder tegen me praten, waardoor ik ‘wakker’ schoot uit mijn fantasie. Ze herhaalde haar vraag of ik haar even op haar rug wou kriebelen, omdat ze daar jeuk had en er zelf net bij kon komen. Dit liet ik me niet nog een keer zeggen en direct zaten mijn beide handen op haar rug. Ik kriebelde haar met mijn nagels op haar schouderbladen maar ze gaf aan dat ze daar geen jeuk had. In plaats dat ik meteen met mijn nagels naar de juiste plek ging, ging ik tergend langzaam met mijn nagels kriebelend over haar rug, naar de plek waar ze wel jeuk had. En hoe dichterbij ik bij de plek kwam, hoe dichterbij ze kwam staan en meer naar achter leunde. Mijn ogen waren gericht op mijn nagels en haar rug. Toen ik eenmaal op de plek was waar ze jeuk had, bekeek ik haar via de spiegel. Haar tepels waren nu helemaal hard geworden en ik zag dat ze haar ogen had gesloten. Ze deed haar hoofd iets naar achter en met gesloten ogen ontsnapte er een heel klein zacht zuchtje over haar lippen. Ik weet niet of ik het nou goed zag, maar even dacht ik dat ze haar lippen nat maakte door met haar tong over haar lippen te likken…. Ondertussen kriebelde ik haar nog steeds op dezelfde plek door en vroeg of ze het lekker vond. Toen ze aangaf het heerlijk te vinden, besloot ik de stoute schoenen aan te doen en nog dichter bij haar te gaan staan, waardoor mijn heup haar billen raakte. Er ging een siddering door mijn lichaam bij deze aanraking en door deze siddering rilde ik zo erg dat hierdoor mijn borsten even haar rug aanraakte. Dit heeft ze zeker gevoeld en dit bevestigde ze ook, want ze maakte de opmerking dat ik wel erg harde tepels had. Ik verontschuldigde me waarop ze zei dat dat niet nodig was, nu werd ze op twee plekken op haar rug lekker gekriebeld. Weer bekeek ik haar in de spiegel, ondertussen had zij ook haar ogen weer geopend en plots kruiste onze blikken elkaar via de spiegel. Hierdoor heeft ze me betrapt dat ik mijn blik best een poosje is blijven steken bij haar borsten. Om niet zo genant over te komen zei ik haar dat ik haar borsten echt heel mooi vond, dat ik ze ook wel zo had willen hebben maar dat een operatie me te ver ging. Ze vertelde dat ze er ook erg blij mee is, maar dat er ook wel een beetje een nadeel aan zit. Ze vertelde dat ze al toch wel iets gaan hangen waarop ik zei dat ik me dat niet kon voorstellen. Ze zei dat ze soms wel wil net zulke borsten als mij wilt hebben, die gaan in ieder geval niet hangen. Waarop ik meteen in de verdediging ging en zei dat ik juist haar borsten wilde hebben en niet kon geloven dat ze gaan hangen. Ze pakte haar borsten met beide handen en schommelde ze op en neer en zei: ‘kijk maar, de huid word al wat slapper waardoor de rek eruit gaat omdat ze best wat wegen hoor. Hier, voel jij maar.’ Ook dit liet ik me geen tweede keer zeggen en ging achter haar staan. Met mijn handen ging ik onder haar armen door naar voren en met beide handen omsloot ik haar borsten. Ook ik schommelde ze op en neer maar daarnaast konden mijn vingers het niet laten om ze iets te kneden, zoals ik eerder vandaag bij mezelf had gedaan in de lingeriewinkel. Dit voelde ze en haar tepels reageerde hier direct op. ‘Oeh’, ze zei, ‘dat doe je lekker’. Waarop ik de grap maakte dat ik niet de enige met stijve tepels door kriebels in mijn lichaam wou rondlopen. Ik voelde hoe ze in een gemakkelijke houding ging staan en ontspande zich. Hierdoor kwamen haar goddelijke billen tegen mijn heupen en venusheuvel. Nu ik zover was, kon het me ook niets meer schelen. Ik vertelde haar dat ik vond dat zij moest winnen omdat zij nou eenmaal de beste partij billen heeft. Hierop wiebelde ze van het ene been op het andere waardoor haar kont heen en weer wiggelde. Dit keer kon ik een zucht niet bedwingen en als automatisch drukte ik mijn heupen iets naar voren zodat haar zachte rond billen langs mijn klit schuurde. Ze vroeg of ik het ook zo warm kreeg waarop ik zei dat ik het niet alleen warm had maar zelf heet had. Ondertussen kneedde mijn handen nog steeds haar heerlijke borsten en draaide zij met haar heupen, en dus ook kont, rondjes tegen mijn poesje aan. Toen stelde ze de verlossende vraag, of ik wel eens eerder iets met meisjes heb ondernomen. Ik gaf toe dat dat niet het geval was, en dit alles geheel nieuw voor me was waardoor ik extra veel spanningen in mijn lichaam had. Ik stelde haar de vraag of zij wel eens eerder iets met een meisje had gedaan, maar ook voor haar was dit een totaal nieuwe ervaring. Op mijn vraag of ze wel eens verlangens had gehad om met een meisje te zoenen, draaide ze zich om, legde haar handen in mijn hals waardoor ze mijn hoofd vast had en kuste me heel zachtjes sensueel op mijn mond. Bij de eerste aanraking van haar lippen op de mijne, pakte ik haar met mijn handen als vanzelf bij haar heupen, waarbij ik mijn vingers iets op haar kont legde, en trok haar naar me toe, tegen me aan. Mijn lippen gingen iets van elkaar en mijn tong kwam automatisch iets naar buiten wat duidelijk maakte waarnaar ik verlangde. Ze beantwoorde mijn verlangens door me een heerlijke heftige geile zoen te geven, waarbij haar handen de vrije loop kregen. Ze betaste mijn borsten, drukte me tegen haarzelf aan en kneed in mijn kont. Dit gooide alle remmen overboord. We raakte allebei zo heet en opgewonden. Dat was te zien in de spiegel maar ook zeker te horen aan ons ademhalen. We raakte aan het hijgen en onze bewegingen en aanrakingen werden wilder en lustvoller. Mijn handen kneedde haar borsten, namen haar harde stijve tepels tussen mijn vingers, gleden naar beneden naar haar heup en heerlijke kont en ik kon er maar geen genoegen van krijgen om ze lekker te masseren en haar tegen me aan te drukken. Zij op haar beurt, zoende me lekker geil op mijn mond, ging met haar warme natte tong naar mijn gevoelige plekje in mijn nek en met haar hand zocht ze op de tast mijn gevoeligste plekje bij mijn poesje. Hierbij merkte ze dat ik al een behoorlijke natte plek had en dus hoe geil ik was. Toen ze mijn klit had gevonden en ondertussen me nog steeds in mijn net aan het likken was, kon ik het niet laten om te hijgen en te zuchten en mijn lichaam tegen de hare aan de drukken. Hierdoor werd ik nog wilder en nog meer en besloot haar setje uit te trekken. Mijn verlangen om haar naakte warme lichaam op dat die van mij te voelen werd me bijna teveel. Ze was het met me eens om ons van onze laatste kledingstukken te ontdoen, en hielp mee met uitkleden. Toen ze haar hemdje over haar hoofd uittrok, bekeek ik haar met een geile blik in de spiegel. Ik kon het niet laten haar even te teasen door haar poesje even aan te raken. Ook uit haar mond ontsnapte een kreet van verlangen. Ik hielp haar met haar hipster uit te trekken en ging hierbij door mijn knieeen op mijn hurken. Op dat moment stond zij recht voor de spiegel en zat ik op mijn hurken naast haar. Hierdoor kon ik haar geur van haar vocht ruiken wat mij op het idee bracht om haar eerst te laten verwennen. Ik ging schuin achter haar staan en we keken elkaar via de spiegel aan. Onze naakte warme geile lichamen stonden tegen elkaar aan. Ik legde haar handen op de wasbak en zei dat ze die daar moest houden. Vervolgens liep ik een half rondje om haar heen en liet mijn handen over haar lichaam strelen. Dit vond ze zichtbaar opwindend, want een rilling kon ze niet onderdrukken. Ik haalde haar haar uit haar half en begon haar daar met mijn warme natte gladde tong rondjes te draaien. Ze sloot hierbij haar ogen en leunde meer op haar armen. Wat voor mij een teken was dat dit haar al erg dicht bij haar hoogtepunt bracht. Met mijn lippen en tong vervolgde ik mijn weg naar haar borsten. Ze begon zwaarder te ademen. Om haar te pesten, likte ik nog net niet haar tepels. Dit maakte haar gek!! Ze begon te zuchten en te kreunen en haar heupen draaide alle kanten op. Met mijn ene hand masseerde ik haar bil en met mijn andere hand masseerde ik haar andere borst. Ze hield het haast niet meer en zei met hese stem: ‘Lik me, lik me!’. Waarop ik haar brandende verlangen beantwoorde door mijn natte lippen te sluiten om haar harde gevoelige tepels. Ze kreunde alsof ze klaarkwam en zakte wat door haar knieeen. Hierdoor besloot ik haar om te draaien en haar te laten zitten op de wastafel. Toen ze voor me zat, keken we elkaar zo geil aan in onze ogen dat mijn verlangens toenamen. Ik streelde met mijn handen over haar bovenbenen, waarbij ze weer haar ogen sloot. Als vanzelf kwamen haar benen iets uit elkaar te staan, waardoor ik ze met mijn handen helemaal uit elkaar schoof zodat ze met haar glinsterende poesje bloot voor me kwam te zitten. Ik leunde wat naar voren om haar borsten en buik te kunnen zoenen. Hierdoor leunde ik met mijn heupen tegen de rand van de wasbak en omdat mijn klit behoorlijk opgezet en stijf was, stak deze ietswat tussen mijn lipjes uit waardoor die ook tegen de rand van de wasbak kwam. Hierdoor kon ik door mijn heupen te draaien, ook wat druk op mijn klit uitoefenen wat me een heerlijk gevoel gaf. Toen ik zoenend de bovenkant van haar venusheuvel bereikte, zakte ze wat meer onderuit zodat haar poesje precies goed onder me kwam te liggen. Met mijn handen gleed ik over haar heupen en bovenbenen, wat haar verlangens deed toenemen. Dit liet ze zien door rondjes te draaien met haar heupen en steeds wat naar boven te komen met haar poesje. Ik hield haar niet langer in spanning. Ik maakte mijn lippen nat en gaf haar klit in een keer een heerlijke natte tongzoen. Ze gilde het uit, dit was zo lekker en zo geil. Ze wilde meer en duwde haar klit tegen mijn mond. Ik gaf haar graag nog een tongzoen op haar klit want haar sap smaakte heerlijk zoet en was lekker warm en glibberig. Ondertussen duwde ik met mijn handen op haar heupen en masseerde haar bovenbenen. Dit maakte haar wild en ze zei met hese stem dat ze iets in haar poesje wilde voelen, dat ze klaar wou komen. Met wilde bewegingen kronkelde ze haar lichaam onder me. En omdat ik zelf mijn klit tegen de wasbak aanreed, hield ik het zelf ook niet al te lang meer en wou liever dat zij me klaar liet komen dan op deze manier. Dus ik besloot aan haar wensen te voldoen. Ik duwde haar benen nog meer uit elkaar en bleef haar nu continue met mijn tong zoenen op haar klit. Daarbij smeerde ik 2 vingers door haar poesje, zodat deze lekker nat en glad werden. En toen gebeurde het… Ik zette mijn twee vingers tegen de opening van haar poesje, ondertussen lag ik nog steeds te tongen met haar klitje, ik oefende iets wat druk uit op de opening van haar poesje en dit deed haar doorslaan. Ze ging nog iets onderuit liggen waardoor mijn vingers haar poesje binnengleden. Ze bewoog zo met haar lichaam dat mijn vingers automatisch in en uit haar gleden. Ik hielp haar daarbij zodat ik nog dieper haar poesje van binnen raakte. Ondertussen ging mijn tong nog steeds over haar stijve warme natte klit… een paar van deze stoten bracht haar tot waar ze naar verlangde… Ik hoorde hoe ze haar adem inhield, zag hoe wilde ze haar heupen bewoog en voelde met mijn vrije hand hoe ze haar lichaam aanspande. Aan het soppende geluid van mijn vingers die in en uit haar poesje gleden, was te horen hoe geil ze was. Het duurde dan ook niet lang dat ik haar hoorde gillen van verlossing, haar kutsappen langs mijn vingers voelde vloeien en haar spieren om mijn vingers ongecontroleerd voelde samentrekken terwijl haar lichaam zich ontspande. Ik hield op haar te neuken met mijn vingers en kuste met mijn lippen om haar klit heen. Af en toe gaf ze nog een naschok. Toen ze weer wat op adem was gekomen, opende ze haar ogen en keek me liefdevol en dankbaar aan. Ik liet mijn vingers uit haar poesje glijden wat haar laatste schok gaf. Ik ging rechtop staan en streelde haar over haar borsten en buik en vertelde dat ze heerlijk smaakte, zo lekker dat het smaakt naar meer. Ze wenkte dat ze hier wel oren naar had en kwam overeind. Ze trok me aan mijn handen dichterbij haar en begon me opnieuw heerlijk te zoenen. Ze gleed met haar handen over mijn tepels en dwaalde al snel af naar beneden. Daar voelde ze hoe nat ik was geworden en vroeg zich af of ik soms al zelf was klaargekomen. Toen ik zei van niet, sprong ze van de wasbak en beval me daar plaats te nemen, zodat ze mij onder handen kon nemen. Ik vond het niet heel erg dat ik hierin geen keuze had en klom zo snel mogelijk op de wasbak. Ze ging er niet omheen draaien maar duwde heel doelbewust mijn benen zo ver mogelijk uit elkaar. Omdat ik zo geil was, waren de binnenkant van mijn benen ook nat. En door het vocht wat zij op de wastafel heeft achtergelaten, werd het tussen mijn kontje ook lekker glad en nat. Met haar handen streelde ze door het vocht wat op de binnenkant van mijn bovenbenen zat. Ze kneed in mijn bovenbenen en blies op mijn poesje. Dit was een aangename ervaring wat mijn verlangen hoger bracht. Ze ging met haar vochtige vingers over mijn lippen van mijn poesje maar raakte hierbij niet mijn klitje en opening aan. Ze zag een druppel vocht uit mijn poesje rollen, richting mijn bilspleet. Deze wou ze met haar vinger opvangen maar daarbij gleed ze over mijn sterretje. Dit had ik nog nooit meegemaakt maar het maakte me gek. Deze reactie was haar ook niet ontgaan en bleef met haar vinger bij mijn sterretje. Omdat al het vocht naar onderen was gegleden, was het behoorlijk nat daar. Ze gleed met haar topje van haar vinger over mijn sterretje wat een heerlijk gevoel was. Met haar andere hand smeerde ze het vocht uit over mijn hele poesje, dus kwam ze met haar hand ook over mijn opening en klit. Ik voelde alsof ik ging zweven, alsof ik van de grond kwam. Diep van binnen voelde ik een gevoel naar boven komen, en ik wou dat gevoel dichtbij voelen. Ze ging weer met haar vrije hand over mijn opening en dit maakte me gek! Ik zuchtte en kreunde luid dat ik meer wou. Ik hijgde: ‘Ik wil meer, ik wil je voelen, ik wil je in me’. Dit was wat ze waarschijnlijk wilde horen, want ineens voelde ik een ongelofelijk warm gevoel van haar lippen over mijn klit wat werd vervolgd door een paar vingers die in me drongen. Haar tong draaide rondjes over mijn klit, haar vingers neukte me langzaam en diep in mijn poesje en een andere vinger gleed over mijn sterretje en oefende af en toe wat druk op uit. Dit zorgde ervoor dat dat diepe gevoel van verlangen en verlossing ineens heel dichtbij waren… Er miste alleen nog 1 handeling. Ik draaide met mijn lichaam en zocht naar dat gevoel, totdat zij ineens het verlossende antwoord gaf… al likkend over mijn klit en neukend in mijn poesje, ging nu dan ook eindelijk haar vinger in mijn sterretje… Aaaaahhhh... nu hield ik het niet meer… ooohhhhhh…. Ik voel hoe dat gevoel mijn lichaam overneemt…. Aaahhhhhh… ik kom klaar…. Aahhhh…. Mijn kutspieren spannen willekeurig samen en mijn onderlichaam gaat ongecontroleerd op en neer… ooohh… dan trekt ze haar vinger terug uit mijn sterretje, wat me een heerlijke naschok geeft… ik voel dat mijn lichaam in elkaar zakt… ze kust me op mijn klit en laat haar vingers ook uit mijn poesje glijden, een siddering gaat door mijn lichaam. Ik glimlach en open mijn ogen. En dan zie ik haar weer voor me staan, met haar goddelijke lichaam. Ze buigt zich naar me toe en geeft me een zachte kus op mijn mond en verteld hoe fantastisch ze dit vind. Daarop kus ik haar terug en zeg dat ik na deze middag, haar zeker nog wil opzoeken! En wellicht een gezellig avondje met mijn vriend en haar wil hebben. ‘Ooeehh’, zegt ze, ‘laten we dan maar snel terug gaan en deze dag doorlopen, zodat er snel een einde kan komen aan deze dag zodat we snel een vervolgdate kunnen maken’. Ze vangt me op als ik van de wasbak af stap en kleden ons weer aan. Nadat we elkaar hebben gekeurd of er geen sporen meer te zien zijn, keren we terug naar de groep. Als we komen aangelopen, zijn we net aan de beurt. We geven elkaar een knipoog en doen alsof er niets is gebeurd…

Aantal keer bekeken: 27026
Waardering: 8.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online