Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloed....

U leest om dit moment het verhaal Bloed... gepost door Nynke&Tim. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Nynke&Tim
Gepost op: 2011-4-13

Verhaal:

Bloed...
De telefoon, ik nam op, een koude kille stem...De tijd tikt door...
De volgende dag, de telefoon, ik nam op, een koude kill stem...Ik ben er bijna...
Ik stond onder de douche, de telefoon, ik kleedde me snel aan en nam op, een koude kille stem...Ik ben binnen...
Ik belde snel de politie!
Voetstappen achter me, ik draaide me om, een man, rode ogen, rode handen...bloed...

Ik rende mijn kamer binnen en sprong uit het raam. Ik stond midden op straat, ik zag hem, steeds dichterbij...
Ik kon geen stap meer verder zetten, ik hoorde in de verte sirenes, ik viel flauw.
Ik werd wakker in het ziekenhuis, ik zag politiemannen en dokters, en een man, rode ogen, rode handen...bloed...
Ik rende weg, weg van de man, weg van iedereen.
Ik zag hem lopen steds dichterbij, en toen had hij me...

Ik werd wakker en vastgebonden, ik hoorde een koude kille stem...ik sta naast je...
Ik keek naast me, rode ogen, rode handen...bloed...
Ik gilde het uit, maar er was niemand behalve de man...

Ik huilde, tranen stroomden over mijn wangen, een klap, de tranen vermengden zich met bloed... Ik keek hem diep in de ogen, en zag mijn eigen vader, ik was stil, dit keer voor altijd...

Aantal keer bekeken: 23822
Waardering: 8.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online