Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bruut genomen in de stal.

U leest om dit moment het verhaal Bruut genomen in de stal gepost door Virgin. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Virgin
Gepost op: 2010-1-18

Verhaal:

Bruut genomen in de stal
Met school hebben we een rondleiding in een oud kasteel uit de middeleeuwen. Het kasteel is onlangs gerenoveerd in middeleeuwse stijl en ziet er zeer mooi uit. En om helemaal in de sfeer te zijn, dragen we allemaal kleding uit die tijd. We kunnen ons helemaal uitleven als ridders en prinsessen e.d. Ik draag een prachtige gouden jurk met lange wijdlopende mouwen en blote schouders. M'n zwarte zijdezachte haren hangen er mooi los bij.

Ondertussen zijn lopen we richting de balzaal. Maar eerst lopen we door een hele lange gang. Ik raak gefascineerd door de schilderijen die aan de muur hangen. Inmiddels is de hele klas al ver vooruit en raak ik flink achter in m'n eentje. Ik ren er gauw achteraan.

Na deze indrukwekkende ochtend is de rondleiding inmiddels voorbij en gaat ieder z'n eigen weg. We hebben de rest van de dag vrij. Terwijl de hele klas besluit om de stad ik te gaan, besluit ik om in m'n eentje de omgeving te verkennen. Het is een heerlijke zomerdag en de omgeving is zo mooi groen.

Ik kom een paardenstal tegen. Ik loop erlangs. Opeens drukt iemand z'n hand op m'n mond en sleurt me de stal in. Ik wordt hard naar voren geduwd en val in een grote hooiberg. Geschrokken draai ik me om en zie een man de deur barricaderen. De man draagt bruine versleten kleding en heeft donkerbruin haar tot op zijn schouders die hij in een staart draagt. En ik zie 3 paarden staan. Snel sta ik op en kijk om me heen naar een uitweg, maar die is er niet. Met grote stappen komt de man op me af, pakt een bovenarm van me vast en trekt me in zijn armen. Angstig probeer ik me los te maken uit zijn armen, maar hij is veel te sterk. "Laat me los", zeg ik angstig. "Dat dacht ik niet", zegt de man. "Ik heb hier al de hele ochtend naar uitgekeken! Elke keer dat ik je zag terwijl je afdwaalde van je klas, wachtte ik op mijn kans om je te pakken. Zo'n mooi figuurtje wil ik bezitten! Nu is het dan zover!"

Hij duwt me met mijn rug tegen de muur en en houdt mijn beide polsen tegen de muur. Ondertussen begint hij me in mijn hals te zoenen, likken en bijten. Met 1 hand begint hij m'n borsten hardhandig te betasten en erin te knijpen. Ik probeer hen weg te duwen, tevergeefs. Dan pakt hij 1 dijbeen van me en houdt het op heuphoogte. Door de kleding heen rijdt hij hard met zijn geslacht tussen mijn benen. Hij begint steeds harder te hijgen. Ik krijg steeds meer tranen. Ik wil dit niet. Dan stopt hij en laat me los. Ik schop hem hard tussen z'n benen en wil naar de deur rennen. Maar hij kan me nog net bij m'n haren grijpen en
trekt me hard naar zich toe. "Hier krijg je spijt van! Wat ik wil, is je neuken! Ik ga je heel hard neuken! Ik wil mijn pik zo diep mogelijk in je pompen! En ik weet zeker dat zo'n verlegen meisje als jij nog maagd is! Dat maakt het nog leuker!"

Hij duwt mij weer hardhandig op de hooiberg. Gauw doet hij zijn versleten hemd uit. Voordat ik al heb kunnen opstaan, komt hij met ontbloot bovenlijf op mij liggen. "Wij gaan plezier maken, meisje!" Met 1 hand houdt hij mijn beide polsen vast en met zijn andere hand knijpt hij in mijn borsten. Hij bijt en likt me m'n hals en schouders. Weer voel ik hard zijn geslacht tegen me rijden. Dan gaat hij met z'n hand onder mijn jurk. "Nee, nee, asjeblieft, niet doen!" roep ik huilend. "Eens kijken hoe strak je bent!" Hardhandig trekt hij mijn onderbroek naar beneden en stopt hij 1 vinger in m'n kut. "Zoooo!!! Zo'n lekker strak kutje heb ik nog nooit gehad!" Hij stopt er meteen een 2e vinger in en gaat hard in en uit. Au! Het doet zo'n verschrikkelijke pijn! Dan gaat hij een stuk overeind en maakt zijn broek los. Ik probeer overeind te komen, maar met zijn knieen
houdt hij mijn benen stevig bij mekaar. Dan haalt hij zijn lul te voorschijn. Heftig schudt ik m'n hoofd dat ik niet wil.
"Wat jij wil, interesseert me niet! Wat ik wil, is je heel hard neuken, totdat ik niet meer kan!" Hij doet mijn jurk omhoog en mijn benen uit elkaar. In 1x stoot hij zijn enorme lul in mijn krappe kutje. Ik gil het uit van de pijn. Langzaam trekt hij zijn lul eruit om vervolgens weer heel hard te stoten. En dan gaat hij steeds sneller te stoten. "O, wat een lekker strak kutje!" zegt hij hijgend.
"Stop, stop!" roep ik. Ongewild kom ik klaar. Maar hij gaat door met keihard stoten tot hij zelf klaarkomt. Dat is al snel.

Dan gaat hij van me af. Ik ben zo verzwakt van angst en pijn, dat ik niet kan proberen om overeind te komen, laat staan ontsnappen.
Hij draait mij om zodat ik op mijn buik lig. Hij ritst mijn jurk open en doet het uit. Ook m'n bh gaat uit. Hij komt op me liggen. Met 1 hand knijpt hij in m' borst en met z'n andere hand gaat hij steeds m'n kut in en uit. Dan staat hij weer op en draait me weer om zodat ik op m'n rug lig. Ik kan niet meer en het wordt zwart voor m'n ogen.

Niet wetende dat hij naar me staat grijnzen met een boel brute plannen met mij in z'n hoofd........















































































































































































Aantal keer bekeken: 26120
Waardering: 6.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online