Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Camping (deel 2).

U leest om dit moment het verhaal Camping (deel 2) gepost door Eric. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Eric
Gepost op: 2011-8-19

Verhaal:

Camping (deel 2)
Op de Camping (deel 2)

Het volgende verhaal is een vervolg van het verhaal -Camping-. Lees dit verhaal eerst voor alle details en op welke manier Sanne en ik elkaar hebben leren en maar vooral hoe we elkaars lichaam hebben leren kennen.

Voor de lezers die dit verhaal niet hebben gelezen een korte introductie:
Al een aantal jaren werkte ik (Eric) op een camping in de Flevopolder aan het Veluwemeer vlakbij Harderwijk, in de winkel en restaurant. De camping had een kleine jachthaven.
Elke zaterdag vertrekken er gasten en vullen nieuwe gasten de lege plekken op. Altijd als ik vrij was en de school het toe liet was ik op de camping te vinden om te werken. Ik had er plezier in en veel gasten heb ik door de jaren heen leren kennen.
Het was de eerste zaterdag van de bouwvakvakantie. Het was druk in de winkel, veel van de nieuwe gasten kwamen nog snel even een boodschap doen. Ik stond achter een van de kassa’s om de drukte sneller weg te werken. Oude gasten werden uitbundig begroet. Er waren ook nieuwe gasten. In de rij wachtenden zag ik een gezin met 2 meisjes en een jongen. Met een van de meisjes, Sanne bleek later, had ik regelmatig oogcontact en dat bleek later niet voor niets. Die avond werkte ik in het restaurant, Het meisje en familie, was er die avond ook en we waren weer geïnteresseerd in elkaar. Ze verlieten voordat ik pauze had.

In de pauze zat ik op een steiger van de haven af te koelen in de koelte van het water. Het was al donker aan het worden maar zag wel dat 2 figuren naast het restaurant stonden. Een van de figuren liep weg, (later bleek dat dit een vriendin van Sanne was, Bianca), en de andere richting de steiger waarop ik zag. Het was Sanne. Allebei waren we verlegen maar om het kort te maken, zoenden we elkaar voor het eerst en vonden onze tongen elkaar. (lees het vorige verhaal -Camping- voor de details). Zowel Sanne als ik waren onervaren en maagd. De dagen erna ontmoeten we elkaar overdag vaak in elke pauze die ik had. ’s Avonds gingen we naar een openplekje iets buiten de camping waar we zonder gezien te worden elkaars lichaam ontdekten. Steeds een stukje verder, totdat we na 1 ½ week voor het eerst sex hadden. Voor dat moment hadden we elkaar al regelmatig naakt gezien. De eerste sex ervaring was, omdat we konden wennen aan elkaars lichaam en het naakt zijn een ervaring waar ik nog steeds op
terugkijk als een van de fijnste ervaringen die ik heb gehad.

Sanne was niet groot, had een slank lichaam en kleine stevige borsten.

Het eerste verhaal stopte met:
Ze ging door haar knieën en nam mijn half stijve in haar handen en begon te spelen met mijn voorhuid en deze te kussen. Sanne moest mijn sperma en haar eigen sap proeven.

Haar tong gleed over de al weer harder wordende staaf en raakte het toompje, waarmee de voorhuid vast zit aan mijn eikel. Ik reageerde daar fel op, het is een gevoelig plekje. Sanne merkte dat en keek me aan maar liet haar tong spelend over het toompje en eikel gaan. Ze miste (helaas) toen de rand van mijn eikel. Sanne ging staan en na een lange tongzoen, waarbij de harde staaf tussen onze buiken ingeklemd zat (prettig gevoel...). Sanne vroeg of het een gevoelig plekje was waarop ik zo reageerde. Ja, vertelde ik haar, het spiertje waarmee de voorhuid vast zit en de onderkant van mijn eikel, de hele eikel maar speciaal de onderkant, gevoelig waren. Sanne vertelde dat zij ook speciale gevoelige plekjes had, naast haar knopje waarmee ik al eerder mee had kennis gemaakt. We spraken af dat we de volgende avond elkaar zouden laten zien en voelen waar de plekjes zaten die extra gevoelig waren. Sanne heb je nog pijn?. Voor het eerst was ik bij haar binnen geweest en was haar vlies gebroken.
Een beetje zei Sanne, het is wat gevoelig maar dubbel en dwars waard ik heb een hele fijne ervaring gehad waar ik eerst wel een beetje tegen opzag omdat het onbekend was. We trokken onze kleren aan (behalve mijn shirt waarmee ik de bloedvlekjes van haar kutje en mijn lul had afgeveegd) en liepen langzaam naar de camping terug.

De volgende dag liepen we in mijn werkpauze over de camping, Bianca, Sanne’s vriendin, liep met ons mee. Na de pauze moest ik met een klein bootje wat levensmiddelen, waar wij tekort aan hadden, ophalen bij een kampwinkel (Hulshorst) aan de overkant van het Veluwemeer. Beide kampwinkels behoorden tot de zelfde supermarkt keten. Ik vroeg aan Sanne of ze mee wilde, dat wilde ze wel, Bianca had ook zin op mee te gaan. Eerst vond ik dat niet zo leuk, ik wilde liever met Sanne alleen. Maar Sanne vond het leuk dat ze meeging, het waren tenslotte ook vriendinnen. Het was warm weer en een tochtje over het water is dan altijd lekker. Sanne had een shirt aan en bikinibroekje, geen topje eronder zoals ik ondertussen gewend was van haar. Regelmatig had ze die wel aan maar dan geen shirt. Bianca had haar bikini aan (wel een topje of hoe dat ook heten mag) en een shirt. Zelf droeg ik een shirt en korte broek.

We vertrokken met een klein bootje, het was meer een roeiboot met een buitenboordmotor. Ik stuurde en de beide meisjes zaten naast elkaar in het midden van de boot op de grond geleund tegen een zitbank. Eenmaal op het water trok ik mijn shirt uit. Het was warm en wilde gelijk wat bruiner worden op het water en de combinatie water en zon was daar ideaal voor. Sanne lachte af en toe ondeugend naar me, ik dacht dat ze aan de vorige avond dacht, we hadden die dag nog niet echt de kans gehad om er over te praten. He, zei Sanne, jij zonder shirt en lekker bruin worden dat wil ik ook en tegelijk trok ze haar shirt zonder blikken en blozen uit. Voor mij hoefde ze niet te blozen want ik had haar al regelmatig naakt gezien. Sanne en Bianca hadden elkaar ook al naakt gezien ze waren al heel lang dikke vriendinnen en hadden (bijna) geen geheimen voor elkaar. Sanne’s mooie, kleine, stevige borsten sprongen te voorschijn, het waren mooie witte heuveltjes die afstaken tegen haar bruine bovenlijf.

Bianca keek me aan wat ik er van vond. Sanne, ze zien er nog net zo mooi uit als gisteren en de dagen er voor. Bianca wist niet wat ze moest zeggen. Sanne had haar niets verteld wat we gedaan hadden. Nu jij Bianca zei Sanne. Let niet op Eric, hij heeft mijn borsten al gezien en vastgehad en weet hoe ze eruitzien. Bianca deed haar shirt uit. Maar aarzelde daarna. Nu nog je topje zei Sanne, ik help je wel even en voordat Bianca het wist zat ze met een ontbloot bovenlijf. Ze hield haar handen voor haar borsten. Maar al die mensen die ons kunnen zien zei Bianca, Sanne had daar niet aangedacht. Wacht maar zei ik, (was uiteraard geïnteresseerd in Bianca’s borsten) en ik stuurde naar wat rustiger water. Zodra er boten in de buurt komen moeten jullie maar je shirt voordoen zei ik, en ik zal proberen weg te blijven bij andere boten. Blozend liet Bianca haar handen zakken en zag ik tegenover me twee prachtige meisjes met alleen een bikinibroekje aan. Dat liet me niet onberoerd en onbewust was er
een bobbel in mijn broek gekomen. Sanne zag dit en fluisterde in mijn oor: Dat is voor vanavond. Nu bloosden we alle drie. Wat heb je gezegd Sanne vroeg Bianca? Dat vertel ik later wel zei een blozende Sanne. Bianca had de bobbel niet in de gaten (dacht ik). Met een heerlijk uitzicht op 2 meiden met alleen een broekje aan en 4 mooie witte heuveltjes voeren we naar de overkant. De meiden lagen met hun ogen dicht in de zon te bakken.

Vlak voor we aankwamen deden ze hun shirt aan. Met z’n drieën haalden we de spullen op en begonnen aan de terugtocht. Weer dat uitzicht want de shirts gingen nu snel uit, ook Bianca was over haar schroom heen. Ze vertelde dat behalve Sanne, haar moeder en de dokter nog nooit iemand haar borsten hadden gezien. Je hoeft je er niet voor te schamen zei ik. Bianca bloosde weer. Ik vind ze bijna net zo mooi als die van Sanne, waarop Sanne naar me toe kwam en een tongzoen gaf terwijl Bianca stil toekeek. Toen we aankwamen haalde ik een karretje van de winkel en laden er alles op. Ik kuste Sanne op de mond met een tot vanavond en Bianca op de wang.

’s Avonds stond Sanne al weer te wachten en liepen we snel naar ons plekje tussen de struiken waar we alleen konden zijn. Tijdens het lopen vertelde Sanne dat Bianca haar had gevraagd wat we allemaal doen op ons plekje. Sanne vertelde dat ze Bianca had verteld dat we sex hadden gehad en dat ze er elk moment van genoten had. Bianca bleef vragen hoe het voelde en of het pijn gedaan had. Het had wel een beetje pijn gedaan maar omdat mijn lul langzaam naar binnen was gegaan was het meegevallen en ze geen last meer had. (Sanne lag op me en had controle, lees het eerste deel van dit verhaal op te lezen hoe ik Sanne heb leren kennen)

Zodra we op ons plekje waren vielen we in elkaars armen en na een lange tongzoen waarbij de handen over elkaars lichaam vlogen overal waar ze bij konden. De borsten en tepels van Sanne kwamen aan de beurt, mijn handen streelden haar billen over het broekje en daaronder, haar handen voelden mijn rug, borst, billen en bobbel. Strelend langs de binnenkant van haar dijen werd Sanne meer en meer opgewonden. Terwijl zij haar shirt uitdeed zakte ik op mijn knieën en maakte haar rokje los en liet deze vallen, Sanne stond te met haar ogen dicht. Ik richtte me op en kuste haar van boven naar beneden, langs haar nek, oren, kleine kusjes in de hals en met een hand een borst strelend kuste ik de andere borst en nam haar tepel tussen mijn lippen en tanden. Zachtjes beet ik er in. Sanne gleed met een hand onder mijn shirt en met de andere probeerde ze mijn broek los te krijgen, wat niet lukte, even geduld Sanne. Ze streelde tussen mijn dijen via mijn billen wat me nog meer opwond. Mijn mond bleef
haar borsten beurtelings verwennen en haar tepels waren hard geworden. Mijn handen gleden al kriebelend over haar rug naar haar broekje en verdwenen tergend langzaam naar binnen over haar blote huid. Sanne’s broekje kwam iets naar beneden en ontblote haar billen. Haar kutje was nog bedekt. Al kussend zakte ik verder door mijn knieën totdat ik op Sanne's buikhoogte was. Met mijn tong kietelde ik haar navel en buik tot de rand van haar broekje, ik zag dat haar kruis een beetje nat was. Met beide handen streelde ik haar billen en benen en drukte mijn kin op haar kutje haar broekje viel naar beneden en kuste haar schaamlippen, ze glinsterden en proefde haar sap. Haar lippen stonden iets uit elkaar maar nog te weinig om de kleine lipjes te zien, ze had een mooi recht spleetje. Mijn handen gleden van haar billen naar haar kutje en met een vinger streelde ik haar lippen, langzaam zag ik de kleine schaamlippen naar buiten komen. Eric, ik wil je voelen zei Sanne, Mijn vinger gleed door haar
lippen steeds dieper, van boven naar beneden en terug, haar knopje vond ik al snel en begon cirkeltjes te draaien met mijn vinger. Mijn tong nam het over, Sanne ging iets wijder staan en zuchtte diep, ze drukte haar kutje tegen mijn vinger. Met een hand streelde ik haar knopje en met de andere hand stak ik langzaam een vinger tussen haar lipjes en vond al snel de ingang, omdat ze zo nat was gleed deze gemakkelijk naar binnen en begon haar te vingeren. Sanne hield het bijna niet meer. Ze pakte mijn hoofd en drukte die tussen haar benen. Gewillig gleed mijn tong over haar schaamlippen en zo diep mogelijk doorheen. Ze smaakte heerlijk en begon haar knopje te tongen. Sanne schokte en zonder waarschuwing voelde ik haar verkrampen en vloeide er meer sap over mijn kin. Ze zuchtte weer diep en ontspande na een tijdje. Ze was heerlijk klaargekomen vertelde Sanne. Met mijn vingers drukte ik de schaamlippen iets uit elkaar en likte de binnenkant van haar kutje zo droog mogelijk, haar sap slikte
ik door en smaakte naar meer.

Maar nu jij zei ze na een tongzoen waarbij ze mijn kin schoon likte van haar eigen vocht.Sanne trok mijn shirt uit en gleed al snel met haard handen via mijn buik naar beneden om mijn broek los te maken. Deze viel al snel op de grond, het gaf, mijn al harde, staaf meer de ruimte. Sanne liet er geen gras overgroeien en wilde snel verder gaan waar ze de avond er voor gebleven was. Ze lachte ondeugend naar me en zonder iets te zeggen trok ze mijn broek naar beneden nu ze wist wat ze kon verwachten en liet het niet uit haar handen glippen zoals de eerste keer. Vrolijk sprong mijn harde lul haar tegemoet en ze pakte hem met twee handen vast. Ze begon me af te trekken en omdat ik al opgewonden was van het spel met Sanne kon ik snel klaarkomen maar wilde nog niet, eerst wilde ik Sanne laten genieten van mijn lul en vertelde haar dat ze rustig moest zijn, niet te snel trekken. Ongelooflijk, nog maar een dag of 10 geleden hadden we elkaar voor het eerst ontmoet en waren we allebei onervaren. Nu leek alsof we en elkaar al lang kenden en we al lange tijd sexueel actief waren. Volgens
mij is het een oerinstinct tussen twee mensen.

Sanne trok langzamer waardoor ik rustiger werd en het klaarkomen kon uitstellen. Sanne kuste mijn eikel en begon zachtjes met haar tong langs mijn luk te likkende de hele lengte en terug. Mijn lul was al hard maar leek alleen maar harder te worden. Met haar ene hand boog ze mijn staaf iets naar benden om makkelijker bij mijn eikel te komen terwijl ze de andere hand mijn zak en ballen beetpakte en mijn ballen heen en weer rolde. Ze was een natuur talent. Het was haar (en mijn) eerste keer dat ze bezig waren maar het ging als vanzelf. Ze likte en kuste mijn voorhuid die strak gespannen stond daarna nam ze het puntje van mijn eikel in haar mond en likte met haar tong er om heen. Ze liet hem stukje bij stukje naar binnengaan. Ik moest me inhouden en zei Sanne, mag ik klaar komen als ik wil? Ook al is het in je mond? Ze haalde mijn eikel uit haar mond en knikte. Niet schrikken hoor als het gebeurt. Maar Sanne was al weer bezig en leek me niet te horen. Steeds verder gleed mijn eikel naar
binnen, de avond ervoor had ik haar verteld dat de eikel en de rand extra gevoelig zijn. Ze kneedde mijn ballen alsof haar leven er vanaf hing. De spanning werd opgevoerd en voelde wat voorvocht komen. Sanne ook wat ze hield even om met het tongen van mijn eikel en keek me aan zonder de eikel los te laten. Ik knikte en ze voelde aan me dat het niet lang meer zou duren. Ze pakte met beide handen mijn staaf. Ik maakte kleine neuk bewegingen in haar mond en wilde dieper gaar maar hield me in want wist niet hoeveel Sanne zou kunnen hebben. Het was een mooi en geil gezicht Mijn staaf hard en recht vooruit vastgehouden door twee handen en een groot gedeelte in haar mond. Sanne zoog en likte, plots kon ik het niet meer houden en spoot een eerste straal in haar mond. Sanne voelde de straal komen door mijn lul heen maar schrok toch een beetje en openende iets haar mond maar probeerde tegelijk te slikken Sperma liep langs haar mondhoeken en op haar handen. Maar liet mijn lul in haar mond terwijl
de volgende stralen kwamen, ze slikte zoveel ze kon. Veel liep naar buiten. Met mijn heupen bleef ik zachtjes bewegen alsof ik haar aan het neuken was. Haar hoofd hield ik vast en streelde haar. Het was een onbeschrijfelijk gevoel. Sanne sabbelde zachtjes op mijn zachter wordende lul. Na een kus op mijn eikel liet ze hem uit haar mond komen. Ze legde haar hoofd tegen mijn buik en hield me vast. We zeiden niets. Maar genoten van elkaar.

Het was warm die avond en was al schemerig. Na enkele minuten gingen we liggen, met mijn shirt veegde ik haar gezichtje schoon zo goed en kwaad als het kon. Ik nam haar in mijn armen en we lagen stil dicht tegen elkaar armen om elkaar zonder iets te zeggen. Ze zag er mooi en vredig uit. Af en toe streelden we elkaar en gaven elkaar kleine kusjes om de mond en waar we maar bij konden zonder veel te bewegen. Ze drukte mijn hand op haar borst haar tepel voelde zacht. Sanne lag op haar rug en ik tegen haar aan, met mijn been over haar benen heen mijn kruis drukte tegen de zijkant van haar lichaam vlak boven haar heupen. Mijn lul lag op haar buik nog bij te komen. Ze streelde hem zachtjes waardoor hij weer op krachten kwam. ’t Is maar een kleintje lachte ze en zo lekker zacht, wacht maar Sanne als je zo door gaat wordt het wel anders. Ondertussen lag mijn hand nog steeds op haar borst en voelde haar hart versnellen. Wil dat wel eens zien Eric en ze voerde het tempo wat op. Na een minuut of
10 was hij weer bijna op volle oorlogssterkte, Sanne’s zachte handen en vingers deden al het werk. Ze lag nog steeds op haar rug met iets gespreide benen, ze trok me op haar en bewoog haar heupen zo dat mijn lul op haar spleetje lag, mijn handen hadden ondertussen al wat voorwerk gedaan zodat Sanne’s kutje voorbereid was. Ik tilde mijn heupen is op en Sanne spreidde haar benen en trok ze iets op. Met mijn hand bewoog ik mijn eikel door haar schaamlippen en voelde haar clitoris, dat liet ze merken door een beweging van haar onderbuik. Langzaam liet ik de eikel in haar vagina glijden, het ging iets sneller dan de eerste keer, maar wilde toch voorzichtig zijn en haar geen pijn doen, de eerste keer had zij controle, nu lag ik boven en had ik controle en was bang te snel te gaan. Sanne kneep haar ogen dicht, doet het pijn Sanne?, nee Eric het is wel een beetje gevoelig maar wel doorgaan hoor. Af en toe trok ik iets terug en weer iets verder naar binnen, haar strakke kutspieren spanden om
mijn staaf en dat voelde zo lekker. Terug en weer iets verder, totdat ik voelde dat ik niet verder kon. Sanne had haar benen nog iets verder opgetrokken, Heerlijk gevoel Eric, nog beter dan de eerste keer toen er ook spanning was van hoe het zou zijn. Nu is het nog meer genieten. In een rustig, af en toe iets sneller ritme bewogen onze heupen goed op elkaar inspelend. Plots voelde ik dat Sanne’s onderbuik verkrampen, ze schokte uit haar warme strakke vagina voelde ik warm vocht naar buiten komen. Er leek geen einde aan haar schokken te komen, haar spieren bleven samentrekken. Het leek of ze meerdere orgasmes kreeg (en dat bleek ook het geval te zijn). Het voelde of mijn stijve door Sanne uitgeperst leek te worden. Ik keek Sanne aan en vroeg of het goed ging ze knikte alleen maar met tranen in haar ogen en drukte me met haar armen om me heen stevig tegen zich aan. Ik voerde het ritme op. Door de kracht van haar jonge kutspieren en het opgevoerde ritme voelde ik het sperma komen en kwam
ik snel daarna klaar. Het sperma vond zijn weg in haar maar stopte niet met bewegen. Sanne bleef schokken, we waren nat van het zweet en het geil. Mij lul ontspande zich en onze heupen bewogen nu zachtjes. Sanne begon zacht te huilen. Het waren geen tranen van pijn of verdriet, maar van emotie. Ze vertelde dat ze meerdere keren was klaargekomen en dat ze heftig waren. Het leek niet te stoppen en was een onbeschrijfelijk gevoel. Ik nam haar in mijn armen. Uitgeput bleven we zo lange tijd liggen. Toen we een beetje bijgekomen moesten we terug naar de camping, het was al laat, later dan anders en al goed donker. Bij het schijnsel van de maan veegde we elkaar schoon met mijn shirt, (moesten toch een handdoek meenemen de volgende keer) en hielpen we elkaar aan kleden. Ik kom mijn slip niet zo snel vinden. Die vinden we morgen wel zei ik.

We liepen terug naar de camping. In de douche ruimte van de camping douchten we samen. Sanne was alweer bijgekomen en naakt stonden we samen onder een
warme straal water. We spoelde elkaar af en gebruikten de schone stukjes van mijn shirt om haar wat af te drogen. Bij de caravan aan gekomen namen we afscheid met een lange tongzoen. Moe maar blij liep ik naar de winkel, waar ik in een naastgelegen kamer sliep met een paar collega’s. Eenmaal in bed kwamen alle herinneringen van de dag en avond naar boven. De boottocht met Sanne en Bianca, de 2 mooie meiden met blote borsten. De avond met Sanne die heel speciaal en bijzonder was geweest. Nooit ben ik die avond vergeten en nooit heb ik weer zoiets meegemaakt. Sanne is en blijft een heel bijzonder en onvergetelijk meisje.

De volgende morgen kon ik bijna niet uit bed komen en was laat met het inruimen van de versproducten voordat de winkel openging. Mijn gedachten gingen steeds terug naar de avond ervoor. Vaak was Sanne vroeg op me te helpen maar die morgen niet. Toen de winkel open was zag ik Bianca en Sanne’s broertje naar de winkel lopen. Sanne was er niet bij. Bianca vertelde dat ze nog lag te slapen. Bianca keek me vragend aan om wat van me te horen te krijgen van de vorige avond maar ik deed alsof ik het niet zag. Ook vertelde ze dat Sanne van haar ouders op haar kop had gekregen omdat ze zo laat thuis was. Maar dat het Sanne niets deed en direct naar bed ging. Sanne en Bianca sliepen in dezelfde kamer.

Ergens in de middag kwam Sanne alleen naar de winkel, ze had een plastic tasje bij zich waarin mijn slip die we de avond ervoor niet hadden kunnen vinden. Ze had een stukje gewandeld, alleen, om alles te laten bezinken en was op ons plekje geweest.
Ze vertelde dat ze doodmoe was en bijna direct sliep en laat op was. Ze voelde zich weer een stuk minder moe. Ik vertelde dat Bianca mij probeerde te ontfutselen wat er was gebeurd die avond. Sanne vertelde dat Bianca dat haar, toen ze in bed lag, ook had gevraagd maar dat ze niets had verteld behalve dat het een avond was geweest die ze nooit zal vergeten.

Bedankt voor het lezen van dit tweede deel van op de Camping, het eerste is hoe ik Sanne leerde kennen op verschillende manieren de eerste anderhalve week. Het verhaal wat je gelezen hebt gaat over de 2 dagen erna.
Over de laatste week, (het werden er twee), is nog genoeg te vertellen en te schrijven met een pikante gebeurtenis en hoop ik later op deze site te zetten.


Heb je een tip of wil je zelf iets kwijt, een verhaal, een opmerking of vraag mail me dan gerust.
ericvandecamping@gmail.com




Aantal keer bekeken: 44934
Waardering: 7.98 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online