Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dag Dagboek.

U leest om dit moment het verhaal Dag Dagboek gepost door Judiht Veldhuis. Dit verhaal is gepost in de categorie wedstrijd verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar wedstrijd verhalen?
Categorie: wedstrijd verhalen
Gepost door: Judiht Veldhuis
Gepost op: 2005-9-1

Verhaal:

Dag Dagboek
Dag dagboek.

Het was druk in huis. De begrafenis is net af gelopen en
iedereen praatte er over paar huilde en kinderen speelde buiten achterthuis.
Alle mensen die kimmalie kende waren er vrinden Familie kennissen. Emma, jan, kim en tom die zaten bij elkaar en een beetje te staren.
Karin keek naar haar moeder ze zat op de bank te huilen en oma zat naast haar mee te huilen.
Haar vader was nergens te bekennen zou wel in de schuur zitten.
Karin liep naar de gang en keek de trap omhoog.
Ze liep langzaam naar boven.
Voor de deur van Kimmalie’s kamer zuchtte ze en deed de deur open.
Ze keek rond in de kamer, en liep naar de aquarium toe en gaf de vissen wat voer.
Scooby de kat miauwde.
Hoi liefje je mist haar al hè? Ik mis haar ook.
Ze ging op de bed zitten, en Scooby kwam bij Karin op schoot liggen.
Karin deed een laatje open van de kastje naast de bed en haalde een rode dag boek er uit.maakte het slotje los en klapte het dagboekje open op de eerste blz.
En ging de dagboek lezen.

Woensdag 13-11-2002 heb ik deze dagboek voor mij zelf gekocht voor maar 9,95.

Dag Dagboek ik heb vandaag 13-11-2002 jouw gekocht van mijn verjaardag geld leek mij wel leuk op een dag boek bij te houden met mijn geheimen.
Ik was gisteren jarig.
Ik heb veel geld gekregen gisteren 225,50 veel hè!
Van mijn moeder heb ik een boeken gekregen het heet De amulet geschreven door simone van der vlucht gaat over vroeger toen mensen dachten dat er heksen bestonden. Ik ben er al mee begonnen met lezen is een mooi verhaal.
En nog een boek over vissen en een boek van Adriaan Bontebal: Een groot met uitzicht ik heb er even door gebladerd deze vond ik wel grappig Savoir vivre je hele leven pitten stilzwijgend sterven en dan toch een leuke advertentie in de krant en nog meer maar deze vond ik de leukste wel van wat ik al gelezen heb dan hè!
Van mijn vader en zusje heb ik een jonge kat gekregen met katte bak grit voer kammetjes mandje het is een rode kater met zwarte neus en een oog zwart omringt en een zwarte punt boven in zijn staart en een zwarte poot best grappig ziet het er uit en hij is echt een snoepy nee zo heb ik hem niet genoemd ik heb hem Scooby genoemd omdat ik die tekenfilms altijd al leuk gevonden heb en het past best wel bij hem. Toch???
En nog wat dingen van de rest van de familie van Emma mijn beste vriendin heb ik een ketting armband en oorbellen gekregen . ze zijn heel erg mooi.
Nou ik ga weer groetjes dagboek.

Dag dagboek het is 14-11-2002 ba ik ben verliefd ik wist nooit dat, dat zo voelde.
Hij zit een klas hoger dan mij. Hij is echt super knap.lekker kontje mmm echt om in te knijpen. Ze zeggen dat hij geen lieverdje is. Hij moet vaak na blijven en loopt met een mes op zak. Ik geloof er niks van.
Ik zij vandaag hoi.
Dat was niet leuk wat ie terug zij. Uit de weg heks.
Hij scheld wel veel.
Maar toch vind ik hem leuk.
Kimmalie vos klinkt dat hahaha.
Als ik heb krijg hè dan zal iedereen jaloers zijn dat wil ik wel graag.
Scooby heeft visjes gevangen uit mijn aquarium wat een kleine kreng hè maar toch hou ik van hem hahaha.

15-11-2002 dag dagboek mijn zusje is in elkaar ge slaan op school als ik die jongens in mijn handen krijg dan zijn ze nog niet jarig.
Ze ziet er niet uit man.
En wat zegt mijn ouders dan heb je er vast om gevraagd.
Hoe bedoel je.
Ze zijn gek dat zeg je toch niet oké ze is niet op haar mondje gevallen maar toch.
Wie aan haar komt, komt aan mij.
Oh ja mark de vos je weet wel die leuke jongen heeft al een vriendin maar ik krijg hem nog wel let op mijn worden ik zag hem nu op schoolplein kussen met een meisje uit mijn klas dat is een echte trut ik heb niet veel vrienden ja Emma verder niemand ik heb vaak ruzie waarom kunnen mensen mij niet zo aan nemen zo als ik ben.
Ik ben dik daar kan ik ook niks aan doen ik heb er aan leg voor ik snoep niet eens veel als ik naar andere kijk shit hè die zijn zo slank en vreten als varkens en komen niet eens aan.

20-11-2002

ik haat mijn leven.
Ik ben lelijk.
Ik ben dik.
Wie wil mij nou.
Ik wil dood.
Dat wil ik, wat heeft het voor zin eigelijk het leven.
Je leeft en gaat weer dood nou dat heeft veel nut gehad.
DUS NIET.

Maandag 25-11-2002
het was te gek vandaag, mark de vos heeft het uit gemaakt. Het meisje uit mijn klas kim heet ze kwam huilend de klas in. Ik liep er heen en zij. He wat is er kim.
Praat je met mij heb jij medelijden met mij. Ik ben nooit aardig tegen je geweest. Nee dat weet ik maar ik kan het niet hebben als iemand huilt.
Ze vertelde dat het uit was met mark en haar hij zij dat ie een andere leuk vond.
Nou ze vertelde mij dingen joh over hem. Maar het maakte mij niet uit dat ie een dief is dat ie in jeugdgevangenis heeft gezeten een jaar lang. Ik vind hem nog leuk. Maar goed kim heeft de helle dag met ons Emma en mij om gegaan was wel lachen en raar dat die gene waar je altijd ruzie mee hebt een vriendin kan worden. Maar na school tijd school was uit maar ik moest blijven voor gesprek dus iedereen weg loop ik naar me fiets. Hoor ik gelach achter mij.
Mark met groep jongens.ze rookte hasj weed of zo iets rook ik. Die guur rook ik ook vaak bij de koffieshop. Toen dacht ik oké moet niks van hem hebben dus dacht oké ik zoek een ander nu was ik verstandig. Ik stom met verliefd zijn.
Dag dagboek.

26-11-2002

gym vandaag ba. Gelukkig was ik te laat bij school weg en kwam mark tegen. Emma en kim waren met ze 2e al weg. Ja kim zit nu bij ons niet meer bij de andere krengen ze is uit hoen groepje getrapt raar hè groepjes nou ja. Maar ik fietste op weg naar gym en toen riep mark mij. Ik keek achter om en dacht hè roept hij mij. Maar goed hij zij zin in gym. Nee jij. Heb jij mij ooit bij gym gezien. Nee. Nou dan heb ik er zien in dan. Nee. Goh je leert snel zeg zij hij.
Kom we gaan een patatje met hallen. Eh nou ik ga liever naar gym.
Ben je bang. Nee nou kom spijbel een keertje of zo is leuk krijg je geen problemen mee hoor.oké. maar ik heb geen geld. Ik trakteer wel. Oké. Oké. We hebben gepraat over van alles hij houd van katten zij hij. We hebben patatje gehad hij heeft getrakteerd en toen gingen we even door de bos wandelen. Helle maal de tijd vergeten. Ik heb gewoon 4 uurtjes gespijbeld daarna waren we vrij dus naar school gaan was te laat nou ja. Ik heb een kus gehad. We begonnen te klieren en te doen duwde ik hem en hij daarna mij en viel ik op de grond en trok hem mee en hij lag op mij we rolde over de grond en hij begon te kussen en ja om niet terug te kussen lijkt een beetje gek of niet dan dus. Het was super. Oh ik heb vlinders in mijn buik jemig wat kan hij kussen.
Morgen zie ik hem weer op school. Oja Emma heeft naar mij huis gebeld en vroeg aan mijn moeder of ik ziek thuis ben gegaan. Dus nu heb ik een week huisarrest en word ik naar school gebracht en weer opgehaald en bedankt Emma. Dag dagboeg. Xxx

27-11-2002

Kim is boos. Omdat ik nu met mark heb. En ik heb ruzie gehad met kim. Het was echt niet mijn bedoeling. Maar het is een maal zo gelopen.en ik heb Emma ook bedankt voor het klikken. Ze had nooit van mij verwacht dat ik 4 uur ging spijbelen en ook nog met die ene mark en dat ik het kim het aan deed. Ze zij oké kim was ook nooit aardig maar ze had dit niet van mij verwacht. Mag ik nou nooit gelukkig zijn? Maar goed ik heb bij mark de helle dag gezeten. Emma en kim zaten bij elkaar te rodelen denk ik. Nou ja mij best hoor ik heb een vriend a lover. Ja zeker s. Onder de les ben ik naar de wc gegaan en wie stond daar te wachten. Dat duurde lang zeg sta al een uur te wachten man. Dus ik naar de wc en ben met mark van school af gelopen en achter schoolplein staan knuffelen en kussen. Hij kwam ook op plekken waar hij niet mocht komen en dat heeft ie vernomen. Maar goed. Ik hou van mark. En die roddels kan ik niet meer geloven. Kimmalie de vos.

Maandag 2 December.

Ik heb al een week met Mark cool hè. Kim praat weer met mij we zaten vandaag de helle dag te kletsen. Emma was ziek vandaag. Kim rodelde over Emma ze zij wat Emma van mij vond ik was zillig volgens Emma en daarom pak ik kims ex maar. Omdat ze niemand kon krijgen ze zij dat Emma ook zij dat ik haar vriend wilde afpakken. Emmas vriend doe even gek. Die wil ik niet echt niet hè bekijk het. Maar goed. Mischien licht kim wel en wil ze Emma en mij uit elkaar krijgen ik ken Emma al 4 jaar we zijn goede vrienden. Dus ja ik weet het niet hoor.
Nou ik praat wel eve met Emma als ze weer op school is.

3-12-2002
Emma licht in het ziekenhuis. Ze was niet ziek ze had een ongeluk gehad onderweg naar school. Dat school dat niet verteld en dat ze dat nu pas verteld. Ze licht in coma. Kim heeft op gebiecht dat zij had gelogen. Want Emma deed vorige week raar. En vond het nu erg dat ze een ongeluk had en misschien om dat ik nu Emma haatte door die leugens niet haar ging steunen hallo het is mijn beste vriendin. Ze keek dus niet goed uit ze is door rood gegaan en een auto die door groen ging en haar niet had gezien want ze had geen licht en die man reed al hard omdat ie niet door rood wilde de licht sprong op oranje. En toen knalde hij tegen een fietser aan en dat was Emma. Ze is vol op de auto geknald. En aan de achterkant er af gevallen ze vloog er gewoon tegen aan er over heen snap je dagboek het een beetje ze heeft een been gebroken paar ribben gekneusd en nek gekneusd gelukkig niet gebroken. Ik ben gelijk langs haar gegaan ze zag er niet uit bont en blauw en hechtingen. Haar vriend jan. Hij huilde en ik troste hem. En wat doet hij. Hij kust me. Ik duwde hem weg keek hem aan en liep weg ik wist niet hoe ik er op moest reageren. Ben ik toch niet lelijk of te dik wat ze altijd zeggen. Mark was niet op school dus ben van uit het ziekenhuis naar hem gegaan heb de adres aan kim gevraagd. Toen ik bij hem kwam. Deed zijn moeder de deur open het leek wel of zij bont en blauw was geslagen. Maar toen ik binnen kwam wat een bende zeg. En ik dacht volgens mij is ze net in elkaar geslagen zo zag het er naar uit. De vader van mark schreeuwde tegen haar. Ik dacht hallo ik sta hier hoor. Ze moest alles opruimen en ze kreeg me daar een schop. Toen riep hij MARK BENEDEN KOMEN JE HEBT BEZOEK EIKEL. Ik schok er van. En volgens mij was mark niet blij mij te zien. Ik dacht even over zo vader zo zoon. Ik moet het uit maken. Mark zij kom je naar boven dus ik mee. En in zijn kamer deed hij de deur op slot. Ik voelde me bang. Tegen mijn vader is die slot komt hij niet in mijn kamer snap je. Jaja dacht ik. Wat moet je hier. Ik zij niks. Hij greep me vast en zij WAT DOE JE HIER GEEF ANTWOORD ALS IEMAND JE WAT VRAAGT. Ik schok me dood. Eh ik ik. IK IK JA WAT. Ik hè Emma licht in het ziekenhuis. Er rolde tranen over me wangen van angst. Ik heb net gekeken mijn arm is blauw van geworden. Oh wat is er gebuurt dan. En hij liet me los. Ik vertelde wat er was gebeurt ook dat ik in de ziekenhuis kwam en dat jan mij een kus gaf. Ik dacht shit wat zij ik nou. Want ik zag dat mark dat niet leuk vond. Maar ik ga weer zij ik en hij deed de deur open en bracht me naar buiten en gaf me een kus ik trok me weg en hij kuste dus mijn wang. Wat is er. Niks ik hè ga doei.
Ik sprong op mijn fiets en reed weg.

4-12-2002

ben niet naar school gegaan vandaag. Ik heb gezegd dat ik ziek was en mam heeft me ziek gemeld. Mam ging toch met een vriendin weg vandaag en pa moest toch werken. Hij is politie agent. Mijn moeder ja die is werk loos die werkt soms voor thuis zorg nu had ze weer vrij lekker hé. Maar ik durfde niet naar school. Karin kwam thuis en zag mij zitten nagels te buiten ze zij hè je buit op je nagels. Je meent het zij ik. Ja. Je had net lange nagels. Weet ik zij ik. Rare. Ga maar naar de buurmeisje kan je die pesten met je domme gedoe zij ik. Ze nam scooby mee. Ach die word overal mee genomen dus is het wel gewend nu.
Karin was net de deur uit of de deurbel ging. Daar stond jan. Ik schok me dood toen ik hem zag staan. Wat is er gebuurt zij ik. Hij zag er niet uit. Bont en blauw. Een groep jongens hebben mij in elkaar geslagen gelukkig kwam de politie er snel aan anders was ik dood geweest zij hij. Wie heeft het gedaan dan.ik ken ze niet en weet niet waarom ze het deden. En de politie. Toen ze het horde dat de politie aan kwam rijden rende ze weg. Ik zij niks ik dacht dat ik het wel wist wie het heeft gedaan. Hij is jaloers of niet dan. Niemand mag aan mij komen of wel. Morgen ga ik het uit maken met hem.

5-12-2002

Kim kwam bij mij en ging praten over wat er allemaal is gebuurt gisteren. Ik zag Mark lachen naar mij. Ik moet het uit maken zij ik toen ik naar hem keek en terug lachte ik schude met me hooft en zij het ik moet het uit maken met hem. Wat. Zij Kim. Met wie. En ze keek naar Mark. Oh wat dan. ik vertelde wat er was gebeurt toen ik bij hem thuis was. En toen met jan. Ze schok er van en zij ja hij is apart. En snel jaloers en ja zo heeft ie ook wel eens tegen mij gedaan maar hij kon ook erg lief zijn daarom was ik gek op hem. Maar ja hij werd verliefd op jou dus nu heb jij hem. Als je het uit maak vind je het erg als ik weer met hem neem dan.
Nee zij ik je mag hem hebben. Dus in de pauze ging ik naar mark. En zij mark ik moet even met je praten kan je mee lopen. Zeg het maar. Ik wil met je praten zonder hun. Kan het niet wachten. Nou he oke. Na school tijd dan maar. Oke zie je dan.
En wat denk je niks na school tijd. Hij was al weg.

6-12-2002

kim is ook een mooie zeg stom mens vraagt niet eens eerst of ik het nou uit had gemaakt.
Ze is gisteren na school tijd naar zijn huis gegaan en kuste hem. Hij duwde haar van zich af en zij wat heeft dit te betekenen. En ze zij heeft ze het nog niet uit gemaakt dan. waar heb je het over. En ze zij oh ik heb een foutje gemaakt en ze maakte dat ze weg kwam. Vanmorgen toen ik net op school kwam en kim me zag staan in de fietsen hok vertelde ze me wat er gebeurt was. Ik zij wat ben je ook een dom mens he. Sorry ik hoop dat hij het niet begreep waar ik het over had want anders ben je nog niet jarig. Nee ben net jarig geweest dacht ik. Wat kun je rare dingen denken dan he. Maar goed we gingen naar binnen. En de bel ging. Over de gang op weg naar de lokaal van engels werd ik weg getrokken kim had niks door en liep verder. Ik schok me dood. Hij duwde me tegen de muur aan en zij wat heeft dit betekenen. Dat kim bij mij kwam en me kuste he vertel op. Het is uit. niks er van ik zeg het wanneer het uit is ja. Nee het is uit punt uit en ik trok me los en rende naar me lokaal. Ik heb geprobeerd uit zijn buurt te blijven en met zo veel mogelijk mensen te blijven. En bij leraren. En het is me gelukt. Na school tijd ben ik naar Emma gegaan ze was wakker. Het gaat goed met haar. Snel eigelijk dat ze uit haar coma kwam want je hoort zo veel verhalen dat het echt lang duurt voor dat ze waker worden uit hun coma. Ik heb verteld wat er allemaal is gebeurt. En ze mag over een week naar huis en dan nog even thuis rusten minimaal ook een week en dan mag ze weer naar school.

8-12-2002.

scooby en karin waren weg gegaan en ze waren niet bij de buurmeisje. En verder weet ik niet waar ze heen zal gaan dus ik moest naar buiten om te kijken waar ze uit hangt.
En wie kom ik tegen ja Mark. Ik keek de andere kant gelijk op en hoopte dat hij me niet zag. Maar wat doet hij hier eigelijk. Maar goed hij zag me toch wel. En hij riep mij en rende naar me toe. Waarom zij hij. Wat waarom. De rol werd gewoon omgedraaid. Waarom maak je het uit met mij ik hou van je ik heb je niks gedaan. Ik weet niet waarom wat heb ik gedaan. Dat weet je best zij ik. Ik wil je geen pijn dun. Heb je al gedaan en je heb me bang gemaakt en jan in elkaar geslagen omdat hij verdriet had en niet wist wat hij deed. En kim past beter bij je. ZEG DAT NIET! Ik schok even. Sorry zij hij. Ja vast weet je wat ik denk. Zo vader zo zoon.
Hij greep me bij me arm en zij ZEG DAT NOOIT WEER JE WEET NIET WAT ER AF SPEELT BIJ MIJN THUIS. Nee en dat wil ik ook niet weten ook laat me los.
Ik hou van je kimmalie zij hij. Oh had hij dat nou maar niet gezegd. Ik zuchte en kuste hem.
En we beginnen hellemaal weer van voor af aan. Nu denk ik weer oh wat ben ik toch weer dom. Hoe moet ik het nou weer uit maken of zo ik ben ook zoon muts.
Nou ik zie wel zo meteen gaat het weer goed hoor dit nou dan ik kan niet verder met hem. Toch?

9-12-2002

mark was ziek dat denk ik want hij was niet op school. Kim heeft een vriendje. Wat een muts. Hij heet tommy maar we noemen hem gewoon tom. Vandaag gebeurt ze waren zo aan het klieren en ze zij na school tijd ik heb met tom verkering. Wat een muts. Maar goed. Was niks bijzonders op school ik mis Emma best wel. Oja ik heb een 10 op engels hoe kan dat vraag je af mmm geheimpje spiek briefje hahahaha.

Het is weer dinsdag gym dag jaja. Hebben we er zin in NEEEEEEEEEE ba.
Dus wie kwamen we tegen op de kruispunt ja Mark. Weer gespijbeld. Ik ben met hem naar zijn huis gegaan zijn ouders waren er niet dus. We hebben een film gekeken. En hij omhelsde mij. En knuffelde. En we kuste. En toen werd ik ontmaagd. Oh het was heerlijk. We waren het niet verplan of hij wel maar ik niet. Ik wilde nog maagd blijven. Ik wilde wachten op me ware liefde. Zo lang mogelijk en dat het een dag werd om het niet te vergeten mijn mooiste dag. En het was ook mijn mooiste dag zeg maar. Maar of het me ware liefde was is de 2e vraag jaja ik wilde het uit maken. Maat oh het voelt zo goed. En de tijd was ik ook hellemaal vergeten ik kwam om half 7 thuis aan kaken. Me moeder was boos me vader was boos gezellig boel weer ik zij dat ik de tijd vergeten was en films had gekeken.
Maar het was geweldig.

13-12-2002

Emma is thuis. We hebben met haar ouders gesproken we gingen een feestje geven dat ze weer thuis kwam. Ik met Mark, kim met tom en jan haar vriend was er ook bij. Nou jan kende mark niet dus ik den k dat mark hem toch niet in elkaar heeft geslagen en dat hij niet jaloers is. ze konen zelfs goed met elkaar vinden. Of Mark doet net of en heeft zijn vrienden het gevraagd om te doen en durfde het zelf niet te doen. Maar van de verhalen van kim. Begin je daar ook over te twijfelen. Ik weet het niet. Maar zo als ik nu na denk, denk ik toch ik moet de relatie niet serieus nemen. Hij is niet mijn ware liefde en ik kijk gewoon verder. Zeg maar mark is een tijdelijke vriend hahaha. Dom eigelijk he. Maar goed Emma was erg verast toen ze thuis kwam. We hebben gelachen gepraat enz. lol. Spelletjes gedaan. Films gekeken. Ik en kim bleven slapen de helle wiekend gezellig bijpraten enz. en tom, jan en mark zijn naar huis gegaan om 12 uur laat he. Oh geweldig.

16-12-2002

het was leuk deze wiekend bij Emma. Ik ben vandaag thuis gebleven ik voelde me niet lekker dus wat ik op school heb gemist hoor ik nog wel.

17-12-2002

deze keer wel naar gym gegaan en het was ook nog eens leuk dat komt ook niet vaak voor, en ik heb niks gemist gisteren. kim vertelde dat ze sex gehad heeft met tom. Ze vond het lekker. Ho maar hoef nie alles te wetten want ze wilde elk puntje vertellen. Die mens is gek. Dan denk ik als ze zo openbaar het verteld heb je het wel gedaan of verzin je nu het. Toen vroeg ik me af heb jij het gedaan met mark dus dat vroeg ik. Ja zij ze. Ik dacht er veder over na raar hoor wat je allemaal kan denken man je hersenen staan nooit stil. Na school tijd ben ik even langs Emma geweest. En toen ik thuis kwam. Was Scooby ziek. We zijn naar die dieren arts gegaan. Ze had koorts maar verder was er niks zij hij. Ze hebben een spuit gegeven dat hij niet leuk vond. Me moeder had hem niet goed vast hij greep de dieren arts vast en beet. Hahahaha ziek maar toch actief als je goed ziek ben denk ik dat je dat niet zo gouw doet. Maar goed scooby licht nu op mijn schoot het gaat weer beter. Gelukkig. Nou ik ga slapen dag dagboek.


20-12-2002

het is beetje stil tussen mij en mark. We komen nog wel bij elkaar en we kussen en knuffelen even en daar bij is het ook gezegd. Ach ja. ben langs Emma gegaan en die wilde heel graag naar school. Maar goed eerst vakantie 2 weken kerstvakantie. En op naar 2003

vakantie

in de vakantie naar opa en oma geweest en naar oma. Groot feest gehad met kerst.
Tja heb niet veel tijd gehad he om in me dagboek te schrijven. Ik heb een mobiel gekocht en mark belde me elke dag even. Zozo. Het gaat weer beter. Ik ga met oud en nieuw bij hem het vieren zijn ouders zijn niet thuis die gaan het bij vrienden het vieren vertelde hij en toen zij hij zin om bij mij het te komen vieren. Dus ik vroeg het aan me moeder en ze zij wie zijn er allemaal hij ik en zijn ouders. Oh oké dan. dan is het goed. Want als je allen met hem zal zijn gaan we het eens weer over sex hebben oké. Man de laatste keer dat we er over hadden. Ik wil dat niet voor de 2e keer. We hebben het op school ook gehad hoor maar goed. Maar ik heb het al gedaan en ik doe het wel veilig hoor. Wat zijn ouders toch bezorgt en ze denken echt dat je niet slim bent he. De huis naarst ons waar die buitenlandse gezien woonden zijn verhuist. Er komen nieuwe mensen in een vrouw en man met 2 kinderen. Een zoon van mijn leeftijd en een klein meisje. Ben benieuwt ze zijn het huis aan het opknappen en mam vertelde dat ze maandag 6 januari er in gaan. Dan gaan we hun helpen aardig van ons he we gaan dan helpen spullen ophalen. Ik ben benieuwt hoe die jongen er uit ziet.

Dinsdag 31 2002

Laatste dag 2002 morgen nou om 12uur is het 2003
Wat gaat de tijd snel he.
Er is al heel wat gebeurt dit jaar ben op me verjaardag voor het eerst voor de lol met een dag boek begonnen dus veel heb ik niet geschreven. Dit jaar heb ik mijn opa verloren waar ik altijd lol mee had. Oma vond het erg leuk toen we kwamen met kerst ze voelt zich allen met feestdagen kan ik me voor stellen. Onze hond is dit jaar overleden bobby hij is bijna 20 geworden oud he. En op school hebben we ook een nieuwe mentor gekregen omdat mevrouw jokker in het ziekenhuis kwam ze had al heel lang aids en nu pas ging het snel achteruit en kwam ze in het ziekenhuis en heeft er een maand en 3 dagen er geweest en toen is ze overleden we wisten niet eens dat ze aids had. Wat erg eigelijk. Maar we hebben nu meneer pijpers als mentor en die is ook leuk. Bij de buitenlandse gezien die 4 kinderen hebben en de 5 kwam er aan maar die is te vroeg geboren en had iets met zijn hart en die is overleden. Wat is er eigelijk veel mensen overleden dit jaar. Ik hoop dat 2003 een goed jaar word.
Ja en verder is er niks gebeurt verder wat. Ja we zijn op vakantie geweest naar Spanje. Dat was leuk en gezellig. Toen had ik een leuke Spaanse jongen ontmoet. Hij kon Nederlands. Heel veel daar kon gewoon Nederlands. Hij hete john. 19 jaar een jaar ouder nu.
Hij heb me paar brieven geschreven al 5. en verder tja dat staat hier in de dagboek verder is niet veel gebeurt he.
Ik ga maar weer ik ga naar mark toe gezellig.

Woensdag 1 JANUARI 2003 GELUKKIG NIEUWJAAR.

Ik ben net thuis het is 3 uur middags. Het was leuk bij mark ik kwam er om 8 uur we hebben films gekeken achter de computer gezeten. En toen tv aan af tellen en gelukkig nieuw jaar. We gaven elkaar een hand wenste elkaar gelukkig nieuw jaar. En 2e keer sex in het begin van nieuwjaar. Het war nog beter dan de 1e keer. Tijdens het vrijen hoorde je de vuurwerk knallen. Het gaat goed tussen ons 2 denk je niet. Jaja. En we werden pas om 12 uur waker nou hij en hij streelde me. En hup nog een keer dus de 3e keer. 3 keer sex gehad met mark. Het gaat goed ja zeker.
Dag dagboek gelukkig nieuwjaar we gaan nu langs oma.

6 januari 2003

gezellig was het op school iedereen wenste elkaar gelukkig nieuwjaar. Emma was er ook weer op school dat werd tijd. Met krukken lopen ging niet best dus we zaten meer dan rond lopen. Mark is op gepakt vandaag. Hij heeft gestolen wat weet ik niet. Maar ik kreeg het te horen van tom en die had het gehoord van mark’s vrienden. Na school tijd heb ik de nieuwe buren geholpen. Me vader en moeder reden met de buren mee heen en weer in de auto. Alle twee een aanhangwagen. En ik heb de nieuwe buurjongen ook gezien hij heet jack lekker ding joh mmm. Ik heb met hem gelachen en gestoeid muziek geluisterd en zijn kamer helpen inrichten. Het was echt gezellig. Mark heeft me gebeld zo net. Ik zie hem morgen weer. Hij wilde wat doen ik heb gezegd dat ik deze week geen tijd heb ik heb met jack afgesproken verder te helpen.

10-1-2003

zo weer een week voorbij heb toch me toets van wiskunde verklooit ik heb een 4 is dat niet geweldig shit wat een slechte cijfer. Deze week heb ik niet veel door gebracht met mark ja ik heb dinsdag gespijbeld weer met mark en school heeft me ouders gebeld dat ik vaker op dinsdag niet op gym ben en niet voor Duits en economie en ik moet daar echt voor naar school komen want daar sta ik niet goed in. Lekker is dat. Het is ook zulke kut vakken. Maar ja. dus dinsdags spijbelen word niks meer.verder ben ik mee bij Jack geweest. Ik geloof dat ik verliefd word op hem. Moet maar eens het uit maken met mark al gaat het beter tussen ons ik weet het niet he ba zo heb je nooit iemand nu val je op 2. wat erg.

12-1-2003

ik was vandaag bij Jack thuis we deden een spelletje op zijn computer rezen. Hij won steeds en toen won ik wouw ik won een rees. Knap van me he. Dus ik gillen. En springen en gek doen want ik had gewonnen. Zijn computer staat op zijn kamer en ik sprong op zijn bed. En hij greep me bij me been en kieperde me zo om en sprong boven op me. Ik lachte. Hij had mijn arm vast zo dat ik niks kon doen. En toen werd het stil we keken elkaar in de ogen. Hij ging naar voren naar me toe en voor we het wisten kuste we elkaar.
Er is niks gebeurt we hebben allen heerlijk liegen knuffelen en kussen verder niks. Tot dat zijn moeder riep dat ik naar huis moest. Oh wat heb ik gedaan ik ben vreemd gegaan. Wat is dat erg eigelijk.
Nou ja kan gebeuren. Dag dagboek.

13-1-2003

in de pauze stond ik bij mark hij had een arm om me heen en stond te praten met zijn vrienden. Wie zie ik op school plein lopen Jack. He Jack riep ik en dook onder de arm van Mark door en rende naar hem toe. Wat doe jij hier. He ziet jij hier op school. Ja. hij komt ook naar mijn school is dat niet cool. Zijn oude school is te veerweg nu dus komt ie nu dicht bij huis naar school. Nou veer weg half uur rijden hahaha. Maar hij wilde dichter bij school wezen. Hij zit nu bij mij in de klas.

14-1-2003

ik was weer eens te laat weg voor gym. Had me sleutels kwijt. Toen ik bij de fiets kwam stond mark daar. Kim heeft weer versproken. Ze had hem verteld hoe leuk gezellig ik en jack in de klas waren en ze vroeg zich af of het uit was. Hij zij. Wat is er tussen jou en Jack. Ik heb het uit gemaakt met mark vandaag dus. Ik zij mark ik mag je heel graag maar ik ben verliefd op jack geworden dus het is beter dat ik nu gewoon het uit maak. Maar waarom. Dat weet ik toch niet waarom ik verliefd word op een ander dat gebeurt soms zij ik toen. Ik pakte me fiets. En reed weg. Hij schreeuwde nog na IK HOU VAN JE, EN WE HADDEN HET ZO GOED.
Het lijkt wel of we getrouwd waren of zo wat kan hij overdrijven zeg. Maar het is niet anders.
Ik ben met jack mee gefietst naar huis. Ik heb het verteld en ben bij hem thuis gezeten. Weer geknuffeld. Veel gepraat enz.

20-1-2003

Mark was weer op school vorige week na dinsdag is hij niet op school meer geweest ik weet niet waarom. Kim heeft het uit gemaakt vandaag met tom, tom was hellemaal in tranen. Een jongen in tranen. Wat erg eigelijk mannen huilen toch niet openbaar lijkt zo zielig vind je niet. Ba dat noem ik geen man meer. en bij wie liep kim je mag 3 keer raden jaja bij Mark hand in hand. nou hoe veel hield Mark van me vraag ik me af. Hij is nu al weer terug bij kim. Kim is niet echt dom he. Ik denk dat ze al heel lang Mark terug wilde en daarom zich steeds versprak denk je niet dagboek. Ik weet het wel zeker.maar goed laat ze maar hand in hand lopen ik heb een lekker ding naast me lopen hahaha. We hebben morgen dan echt een week verkering hahahaha.

21-1-2003

een week verkering zozo. Jack en ik zijn naar school gefietst en naar gym. Gym was erg leuk mark deed ook mee met gym kim zij dat zij het hem heeft gedwongen. Nou ja maakt mij niks uit hoor. Mark’s klas is wel een domme klas wat een klootzaken zitten daar in de klas ze hebben me uitgescholden en 1 kwam bij mij 1 van de vrienden van mark en hij zij dus jij kan niet lekker neuken. Ik vond dat zo flauw he. Ik heb mark boos aan gekeken en wat doet hij glim lacht en kuste kim. Ik zou hem wel wat willen aan doen. Maar Jack zag me en greep me vast en kuste mij. Mijn klas gingen fluiten en schreeuwen. Of ze het nooit hadden gezien of wilde ze Mark jaloers maken of kim ik weet het niet maar was wel leuk. Kim hoort niet meer bij ons groepje tom wel het is wel lachen met hem. Emma is morgen jarig.

21-1-2003 het is avond mark heeft me net gebeld ik dacht dat het jack was want we waren aan het klieren. Dus ik nam op en ik zij ik hou van je. Want Jack zij het als eerste toen ik hem belde en legde weer op en ik dacht hij belt nu, nu zeg ik het. En het was mark. En wat zij mark ook hallo ik hou ook nog steeds van jou. Shit dacht ik. Sorry Mark het was niet voor jou bedoelt ik dacht dat Jack belde. Kijk je niet eerst wie er belt. Nee we waren aan het klieren. Jaja. Ja. en waarom bel jij eigelijk eikel dat je belt. Ik wouw je stem horen en vragen of je bij mij langs komt. Ben je gek of zo ben je vriendin niet meer. dat is kim vraag die maar. Ik heb met kim weer omdat ik jou mis. Wat mis je onze slechte sex. Hahaha dat heeft kim gezegd ja vast. ja echt. nou sorry ik geloof er niks van. Dan niet. En ik heb op gehangen ik had er geen zin in die onzin. Dag dagboek
22-1-2003

na school zijn we naar Emma gegaan ze was jarig vandaag 17 kaarsen stonden op de taart.
Het was eerst gezellig ik Jack jan en tom en paar andere vrienden en familie en kennissen waren er. We zaten boven te klieren wij en haar nichten en neven. Het was echt gezellig. Tot dat kim en Mark langs kwamen. Emma trok me mee de gang op en zij wat doen zij hier. Ik heb geen idee. Ik heb ze niet uitgenodigd. Ik ook niet het is niet mijn feestje. Ja dat weet ik ook wel maar wat moet ik zeggen ga weg of zo. Ze gaan vanzelf wel weg het is toch niet meer zo gezellig als zij er zijn en dat merken ze vast dus niet he. Toen ik en Jack weg gingen, gingen zij ook. Flauw echt. Maar goed. Wat doe je er aan zij verspillen hun tijd en we hebben niks gezegd of gekeken naar hun ze waren buiten de groep gesloten. Nou ga weer dag dagboek.

24-1-2003

er was opendag op school dus was vrij vandaag. Lekker uitslapen mam moest werken me pa natuurlijk ook karin was op school en scooby lag naast me moet ik waker werd heerlijk uitgeslapen. Ik ging me aan kleden en wat eten en vond een briefje.

Lieve kimmalie

Wil jij de was draaien en ophangen
en even wat brood hallen kaas melk en wat
lekkers voor vanavond bij de film.

Bedankt kusjes mam

Oh leuk hoor ben je ook vrij. Dat doet ze vaker als ik vrij ben niet eerlijk maar ja ik woon hier ook mag ook wel eens wat doen of niet dan hoe veel je ouders niet doen voor je mag je ook wel eens wat terug doen denk dat ik een bos bloemen koop voor mam. Vind ze vast leuk.

24-01-2003

ik heb een foutje gemaakt, nee ik eigelijk niet ik wilde niet. Ik kwam mark tegen hij zij dat hij mijn cd nog had en die gisteren zag liegen. Dat klopt hij heeft een cd van me geleend dus ik ging met hem mee naar huis. Misschien deed ik wel mee. ik weet het niet meer. he ba me hooft is hellemaal de klus kwijt ik weet het niet meer. ik kwam bij hem op de kamer zijn ouders was thuis. Dus hij deed de deur op slot. Ik zij ik ga gelijk weer weg hoor. Ja is goed. Ik doe de deur op slot voor me vader. Oh oké. Hij zocht naar mijn cd. Ah hier heb ik hem. Kijk eens aan. Ik pak me cd aan maar hij liet niet los. Mag ik mijn cd. En hij trok me naar hem toe en kuste mij. Ik deed even mee. en toen dacht ik Jack en duwde hem van me af. Zie je houd nog wel van me. NEE. Waarom kus je dan terug. Weet ik niet. Laat me hier uit nu.
We hadden het zo goed samen. Nee. Doe die deur open nu. Hij greep mij draaide me om en gooide me op bed en daar lagen we te kussen. Toen hij me broek open maakte duwde ik hem weg ik had zijn sleutel en deed de deur open en rende weg naar buiten en pakte mijn fiets en gooide sleutel in de bosjes. Zoek die sleutels maar op dacht ik.veder heb ik boodschappen gedaan en ben de bloemen vergeten. Maar goed. Jack kwam die avond bij me. Ik nam afstand. Hij vroeg wat er was. Maar ik heb niks gezegd. ik was te veel aan het denken.


3-2-2003

dag dagboek er is niet veel gebeurt. Ik had wel zin om te schrijven maar geen tijd ging leren voor me toetsen zo heb je het ineens druk en zo heb je het weer rustig op school. Maar het is weer rustig. En ik schrijf weer.mark heeft me paar keer in de gang tegen gehouden. Vorige week Dinsdag was Jack ziek en Mark heeft me opgewacht bij de kruispunt en stuurde me de verkeerde kant op in het bos. Ik heb gym gemist door hem. Hij wilde met me praten. Hij houd zo veel van me. Ik word er gek van. En op school staat ie weer vol op te kussen met die kim.
Emma en jan hebben het gedaan vertelde ze wel onhandig. Ze zij werd tijd zeg. Ik moest lachen tja ze hebben al anderhalf jaar met elkaar. Dan ben ik wel erg snel met Mark naar bed gegaan. Erg hoor. Wanner ga ik en Jack het doen. Jaja. Dag dagboek

10-2-2003

weer een week voorbij de tijd vliegt. We zijn met de klas naar de dierentuin geweest dagje uit met school. Het was leuk en gezellig. We kwamen weer thuis om 6 uur. De mooiste dieren vind ik de tijger giraf en de nijlpaard. Wat een bek heeft een nijlpaard zeg zo. We gingen met ze 4e door die park heen. Lachen. We kwamen ook mark en kim tegen hellemaal over sext op het bankje aan het vrijen. Huur een kamer zijden we en we lachte. Geweldig. Kim schok er van en trok haar bloes en jas weer goed aan ze knoopte de bloes dicht. Binnen kort ligen die ook te rollebolle in bed. Het was dus leuk.

14 februari - Valentijnsdag

ik heb voor Valentijnsdag een bos rozen aan me moeder gegeven. Lief van me he lieve dagboek haha. Ik heb ene kaartje van Mark gekregen en verschuurt en terug in een nieuwe envelop gestopt en terug naar heb gestuurd. Oh wat gemeen van me. Ik vind het best wel gemeen. Nou ja. en ik heb een kaartje van Jack en hij kwam ook nog een roos brengen vandaag. Wat is het ook een schat he. Fijne Valentijn dag dagboek

15-2-2003

mijn ouders zijn niet thuis en me zusje is bij de buurmeisje. En ik bij de buurjongen. Zijn ouders zijn er ook niet hahah. Ik heb me dag boek mee genomen en hij is erg gek aan het dun voor mij. Volgens mij zijn de ouders niet thuis. En zij zusje is ook bij buurmeisje. Dus hoe laat is het denk je.

16-02-2003

jaja. We hebben het gedaan. Weer te vroeg of niet dan. eigelijk wel. Maar het was super. Als iemand mij vraagt heb je er spijt van zeg ik nee. Volgens mij is Jack de ware.
Ik weet het bijna wel zeker.

Het is zondag vandaag en mijn oma kwam langs en ze wilde naar de kerk middag dienst volgen. Dus we gingen met ze alle naar de kerk gezellig. Het was echt gezellig mooie verhalen en best mooie liedjes

Die avond kwam Jack langs met een mooie nummer deze tekst werd herhaalt was echt grappig hoe komt ie er aan. Kus me snel je ouders kijken niet. We hebben gedanst en geklierd

17-2-2003

Mark heeft nog geen verschuurde kaart gehad anders was hij vast wel boos naar me toe gegaan. Ik heb er spijt van dat ik dat heb gedaan. Ik denk dat hij erg boos word. Vandaag heb ik een cd gevonden in me kluis het was een singel. Het gaat zo ongeveer heb hem net geluisterd. Zeg meisje je bent zo lelijk als de nacht je bent niet zoon sweety al ik had gedacht want meisje je laat me schikken als je lacht want je tanden zijn zo geel als een kanarie vacht. Enz. ik schok er van ik voel me gelijk niet happy meer. ik dacht eerst Mark heeft dit gedaan. Maar Emma zij tegen mij dat ze kim zag bij mijn kluis. Dus ik denk dat kim het gedaan heeft omdat Mark nog van mij houd denk je ook niet dagboek oh wacht je kan niet denken hahaha. nou ja ga weer mzzl

18-02-2003

ik kwam op school en Mark lachte heel gemeen naar me. Ik werd er bang van. Ik weet niet waarom. Jack had zich verslapen. Maar kwam niet opdagen vandaag. Toen ik thuis kwam zat de ouders van Jack bij ons de moeder vol tranen. Ik wist toen dat er wat was met Jack. Ik zit hier nu snikkend met scooby bij me die me probeert te trosten. Jack is neer gestoken door een groep wie weten ze niet wel dat het met 5 verschillende messen waren. Hij is gevonden aan de rand van de kanaal wat doet ie daar vroeg ik me af daar heen gelokt of zo ik wet het niet. Een oude man heeft hem gevonden hij was er nog bij. Ze hebben heb 15 keer gestoken. Die oude man had een mobiel ik wist niet dat oude mensen ook een mobiel hadden. Maar waren ze er maar eerder. Toen hij in het ziekenhuis aan kwam is zijn hart gestopt. Ze hebben alles geprobeerd maar het is niet gelukt. Over een week is de begrafenis ze zijn bezig om alles te voor berijden. Ik ga die nummer geven aan zijn moeder morgen en vragen of die gedraaid mag worden. Hij staat nu er ook op. Ik zal hem missen. Waarom mag ik niet gelukkig worden. Waarom. Heb ik wat fout gedaan heeft hij wat fout gedaan om zo dood te gaan ik hoop dat hij geen pijn had. Ik heb gehoord dat voor je dood gaat je al uit je lichaam bent en je zelf ziet dood gaan. Wie heeft dit gedaan. En waarom.

19-2-2003

ik ben niet naar school geweest Emma kwam bij me en troste mij. Mijn nummer word gedraaid op de begrafenis. Ze vroeg of ik ook wat wilde zeggen. Maar dat kan ik niet dat weet ik zeker. Ik zeg het zo wel. Als ik allen ben. Emma gaat ook mee.

20-2-2003

ik ben vandaag toch naar school gegaan. Kim kwam bij me en omhelsde mij. Het spuit me zo. Dank je. Ze hadden vandaag een herdenking dag voor Jack. Al kende ze hem niet zo lang. Wel netjes van school.

21-02-2003

we hebben vrij gekregen vandaag. Ik, Emma en kim zijn naar de stad gegaan. Ja kim is weer bij ons ze heeft het uit gemaakt met Mark. Ze zij hij hield niet van me we hadden sex en hij zij een andere naam. Ze wilde niet zeggen welke. Maar ik den k dat ik het al weet. En weet je wat ik ook denk. Dat hij de eerste mes in Jack heeft gestoken. Hij heeft wat gezegd en Jack is boos geworden achter hem aan gegaan en de vrienden van hem achter hem aan. En dat Mark toen stopte de mes pakte hem van de fiets duwde en neer stak en zijn vrienden er bij kwamen helpen. Maar ik heb het niet gezegd ik denk dat het zo ongeveer is gebeurt ik heb het vannacht ook gedroomd. En soms zeggen dromen wat. Daar geloof ik in. Ik geloof in heel veel dingen. Leven na de dood. Dat mensen hier achter blijven als ze iets niet af hebben gemaakt. Of als dier op nieuw leeft tja.
Nou het was toch gezellig nog in de stad.
Dag dagboek

Het is vakantie voorjaarsvakantie ik wilde naar school gaan vandaag maar dat hoeft niet. De politie hebben niks op het spoor van wat er gebeurt is met Jack. En ik kan niet iemand de schuld zo maar geven. Gisteren 23-1-2003 heb ik het gezegd tegen papa wat ik dacht wat er gebeurt is want ik had de zelfde droom. Maar me vader zij dat ik niet iemand de schuld mag geven omdat ik hem/ haar haat of iets met hem/haar heb. Morgen is de begrafenis.

Dinsdag 25 februari 2003

Het leven is kort. Maar dat het zo kort was. De begrafenis was mooi. Klinkt raar als ik dit zeg maar ja. gelukkig was Emma mee daar had ik veel steun aan. Kim was er ook. Ik kwam thuis Emma ging weg en ik ging tv kijken. Mam kwam met een brief aan lopen. Dit lag bij de deur en hij is voor jou kimmalie. Ik ging naar boven en deed de brief open.

Lieve Kimmalie

Als ik niet van je mag houden mag niemand dat.

En dat was het. Ik werd bang en verdrietig ik heb de brief aan pap gegeven en zij JACK IS VERMOORD DOOR MARK EN ZIJN VRIENDEN EN DAT IS WAAR dat is gewoon zo wie zegt steeds ik hou van je nou ik weet zeker dat hij het is. pap gaat er voor me kijken ondervragen.

3-3-2003

terug naar school. Ik had geen zin in de vakantie om te schrijven. Maar Mark is op gepakt maar ze hadden niks. Geen bewijs. Ik snap er niks van.het was zijn hand schrift niet misschien van een van zijn vrienden dat kan toch maar nee daar gaan ze niet naar kijken. Maar ja wat doe je er aan. Ze doen geen flikker eigelijk sorry pa maar het is zo. Nou verder was het wel leuk op school we hebben gezongen.

4 maart 2003

Mark kwam achter me na fietsen met paar vrienden van hem. Emma was er bij. Hij haalde ons in en trapte Emma. En die viel tegen mij op en ik viel dus ook. Zijn vrienden greep Emma vast is betaste haar. Ze probeerde los te komen. En mark greep mij en trok me mee. hou op laat Emma met rust. LUITSER zij hij. Je heb gelijk ik heb Jack vermoord. Met 2 van hun en paar andere. En ik heb de brief laten schrijven door mijn beste vriend. Maar oh wee als iemand nog een keer aan me deur komt of zo of ik word opgepakt of ik hoor er iets over ga je er aan. EN JIJ HOUD VAN MIJ. ECHT NIET DUS HE zij ik dat is toch zo. maar hij gaf me een kus. En liet me los. Ik heb een steen gepakt en naar zijn kop gegooid. En ik zij DIT KRIJG JE VAN JACK TE GOED. Het was goed raak. Ze reden weg. en ik en Emma zijn naar me vader gegaan ik laat me niet bang maken.
Als iemand van je houd. En hij vermoord je vriend omdat niemand anders allen hij van me mag houden dan zal hij het wast niet over zijn hart krijgen om mij te vermorden. Of wel.
God zij met ons dag dagboek.

5 maart. 2003

Mark en zijn vrienden zijn opgepakt. En hoop nu voor goed. Er word een recht zaak aan gespannen. En ik ben getuigen en Emma ook. Ik ga zo met Emma en kim naar de stad. Emma en kim wachten op mij in de stad. Dus. Ik ga zo weer weg. oh Scooby heeft toch wat doms gedaan vanmorgen deed ik de raam open en ik ging naar beneden ik zit aan tafel te eten valt scooby naar beneden. wat een muts van een kat zeg. Lekker eigelijk dat we maar 3 uur naar school hoefde vandaag. Ze vonden het knap op school dat ik het heb verteld aan de politie ze vroegen of ik bang was. Ik ben niet bang.waar voor moet ik bang zijn eigelijk. en ik denk dat Jack over mij waakt. Zoon gevoel heb ik of ja weet niet. Nou ik ga vertel morgen wel verder wat anders kom ik nog te laat. En te laat komen haat ik. Groetjes kusjes dag dagboek tot morgen.

Karin pakte een pen ze aaide scooby die even spinde.

Lieve Kimmalie

Ik ben het karin. Het is maandag 17 maart en je begrafenis was mooi onroerend je nummer hebben we gespeelt. Je zag er mooi uit behalve die sjaaltje niet maar ja naar een hechting te kijken. Ik hoop dat het waar is dat je niks voelt als je dood gaat en dat je zelf ziet dood gaan. Maar lijkt me niet zo leuk om je zelf zien dood gaan. Vooral niet hoe dat die vent je keel open sneed. Dat lijkt me zo erg. Je bent vast nu samen met Jack. Ik hoop het wel en hoop dat je gelukkig word in je 2e leven. Je geluk cijfer was 7 dus daarom iets later. Gelukkig is de beste vriend van Mark op gepakt hij heeft bekent dat hij jou vermoord heeft. Mark heeft zelfmoord gepleegd. Niet handig om heb in de keuken te laten werken in de gevangenis. Nu krijgt hij niet zijn straf. Maar zijn vrienden wel. Wat een goede vriend eigelijk die mark laat zijn vrienden achter met zijn straf hij heeft hun mee genomen in zijn leven. Ik vraag me toch af wat speelde dan af bij hem thuis. Nou ja. ik beloof je dat ik goed voor Scooby en je vissen ga zorgen. En Emma is voor de recht bank geweest. En ik zorg dat pap deze dag boek ook leest en misschien hebben ze er wat aan in de recht zaak je weet het niet.

Veel liefst van je kleine zusje Karin


Aantal keer bekeken: 1924
Waardering: 6.81 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online