Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Dat eerste oogcontact.

U leest om dit moment het verhaal Dat eerste oogcontact gepost door Linnepinnetje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Linnepinnetje
Gepost op: 2010-3-11

Verhaal:

Dat eerste oogcontact
Mijn moeder en ik gaan elk jaar naar Turkije en elk jaar naar hetzelfde hotel. We zijn verslaafd en hebben daar veel vrienden. Het avondeten in het hotel is altijd van 7 tot 9 's avonds. Alleen kwamen wij pas om 9 uur 's avonds aan in het hotel. Gelukkig hadden ze iets voor ons bewaard, en nadat we ons even hadden opgefrist vertrokken we moe en dood naar de eetzaal. Het was helemaal leeg op wat personeel na, die aan het opruimen waren. Wat ik heb gegeten weet ik niet meer. Ik herinner me nog dat ik opkeek, iets deed me opkijken. en toen stapte hij uit de lift. Ik keek hem aan, hij keek mij aan. Ik begon meteen te hyperventileren en met horten en stoten vertelde ik over die prachtige jongen. Ze begon te lachen. Nadat we hadden gegeten, zijn we naar de kamer gegaan en kon ik die jongen niet uit mijn hoofd zetten. We zouden nog even naar de poolbaar gaan om iets te drinken. Ik zat op een richeltje onder de bar en zat een beetje met mijn mobiel te spelen, die daar geen bereik had. Opeens zat die naast me. In mijn beste Turks probeerde ik een gesprek met hem aan te knopen. Hij pakte ook zijn mobiel om te bellen, toen die klaar was, pakte ik zijn mobiel uit zijn handen, tikte mijn nummer in en liep weg. Ik snap nu nog steeds niet dat ik daar ooit het lef voor heb gehad. Gelukkig maar dat ik mijn moeders nummer had opgegeven, die gelukkig wel bereik had. De volgende ochtend ging ik naar het ontbijt en weer hadden we regelmatig oogcontact. Die avond kwart over 9 kreeg mijn moeder een smsje, of ik alsjeblieft naar het park wou komen, tegenover het hotel. Ik dacht dat ik gek werd, zal ik wel gaan, zal ik niet gaan? Ondertussen was ik naar het balkon gerend, en ja hoor daar stond die te wachten. Ik beveelde mijn moeder om terug te smsen dat ik er over 10 minuten aan kwam. Ondertussen probeerde ik te make-uppen, mijn haar goed te doen, schoenen uit te zoeken, en me in normale kleding te hijsen. Ondertussen rende ik de kamer door, stressend en puffend. Uiteindelijk was ik klaar en zei ik tegen mijn moeder dat ik over 5 minuten weer terug was, en dat ze op het balkon naar ons moest blijven kijken, het was ten slotte mijn allereerste date in mijn leven! Ik bleef 2 uur weg.. En hij had me nog niet eens gezoend. De rest van de zomer dat ik daar was, 3 weken, zijn we samen geweest, het was geweldig! In de herfstvakantie kwam ik terug, maar is het uit gegaan omdat die vreemd was gegaan. Ik was kapot van verdriet, maar ook nog heel naïef, ik bedoel ik was 15. Ik ben nu 18, en kloot nog steeds met hem wanneer ik daar ben. Ik kan maar niet over hem heen komen, zo lijkt het. Alleen is die helaas vorig jaar gedwongen getrouwd, en ben ik hem nu echt officieel kwijt..

Aantal keer bekeken: 4093
Waardering: 8.58 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 28 bezoekers online