Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De lieve beer op school of toch niet....

U leest om dit moment het verhaal De lieve beer op school of toch niet... gepost door Charlotte de schrijver. Dit verhaal is gepost in de categorie kinderverhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar kinderverhalen?
Categorie: kinderverhalen
Gepost door: Charlotte de schrijver
Gepost op: 2011-7-17

Verhaal:

De lieve beer op school of toch niet...
Er was eens een beer die altijd aardig was tegen de andere dieren. Op een dag ging de beer naar school toe maar daar kreeg hij een ruzie met een andere beer maar die beer waar hij ruzie mee kreeg begon met schelden. Maar de hond ging naar de jufvrouw toe om het te zegen maar hij kreeg er geen kans voor want hij weer hij hard in zijn gezicht geslagen.
Maar de jufvrouw zacht het gebeuren dat hij in elkaar wert geslagen.
De beer die in elkaar wert geslagen lag nog op de grond.
De beer die dat gedaan had moest naar binnen en wert de ouders van gebeld.
En de ouders van de beer wert op gebelt dat ze naar school moesten komen.
Maar de beer die dat gedaan had moest er wel sorry zegen. Paar dagen later warden ze vrienden met elkaar geworden.
Ze gingen met elkaar naar het zwembad toe. En ze gingen ook sammen op vakantie naar frankrijk en daar gingen ze veel zwemmen.
En ze warden heel lang nog vrienden.

Einde .


Aantal keer bekeken: 2655
Waardering: 3.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online