Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De offergrot.

U leest om dit moment het verhaal De offergrot gepost door Linda. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Linda
Gepost op: 2010-7-17

Verhaal:

De offergrot
Linda woont in een oud huis, op een dag ging ze op schoolkamp. na een halfuur kon ze de groep niet meer bijhouden, ze had namelijk niet zo'n goede conditie. Een minuut later zag ze de groep niet meer, toen ging het heel hard regenen dus schuilde ze in een grot.
Even later kwam ze erachter dat het een offergrot was. Er lagen allemaal lijken, dat zag er vies uit. Tot haar schrik zag ze ook een paar dode kinderen liggen! Het werd al laat en Linda viel in slaap in de offergrot, gelukkig had ze haar slaapspullen bij.

De volgende ochtend schrok ze wakker van een spookachtig geluid, ze schrok zich rot want alle lijken waren opgestaan! Linda dacht "mijn klas zou om ongeveer deze tijd terugkomen". "Maar hoe kom ik langs de dode...


Ze zichzagde door de dode heen en kwam uiteindelijk aan het einde van de grot uit, en ja, daar was haar groep al! Ze pakte snel haar fiets en reed met de groep mee en deed net of er niets gebeurt was...

Dus ga jij ooit op schoolkamp, zorg dat je goed uitgerusd bent!

Aantal keer bekeken: 2243
Waardering: 3.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online