Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De onverwachte bosontmoeting.

U leest om dit moment het verhaal De onverwachte bosontmoeting gepost door Lolafoef. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Lolafoef
Gepost op: 2009-8-28

Verhaal:

De onverwachte bosontmoeting
Het was een warme zomerdag , ik herinner me het nog goed , het was op een maandagmiddag , ik had weeral ruzie met mijn lief en zag het allemaal nietmeer zitten ; ik trok een kort rokje en een simpel topje aan en besloot te gaan wandelen in een nabijgelegen bos. Na een tijdje wandelen was ik op een bankje gaan zitten , ik hoorde geritsel achter mij , ik keek en zag niks , ik keek weer voor mij en hoorde het weer , nog voor ik had kunne kijken , greep iemand mij vast hij deed een blinddoek voor mij ogen en zei niks behalve sorry , ik snapte er niks van , tot ik zijn handen over mijn lichaam voelde , die kwamen mij zo bekend voor.. zijn lippen , ik kende die van ergens , ik vroeg zachtjes mag mijn blinddoek af , de jongen zei nee , hij trok de kleren van mijn lijf en begon mijn poesje te likken , nog steeds was ik niet in paniek , dit was een veel te vertrouwd gevoel , ik voelde dat ik ging klaarkomen , ik schreeuwde het uit van genot & toen zei hij : kan je mij vergeven dat ik zo deed ? ik hou alleen maar van jou en hij deed mijn blinddoek af en daar lag ik dan helemaal naakt met men vriendje bovenop mij , ik stond recht en trok hem mee naar een boom , ik trok zijn broek af en heb hem een lekkere pijpbeurt gegeven , toen heeft hij mij tegen te boom gezet en gleed zen lul er met gemak in, na een kwartiertje spoot zijn sperma in mij. ik vond het de beste goedmaakseks die ik ooit gehad heb.

Aantal keer bekeken: 11275
Waardering: 3.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online