Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De oude tennisvriendin.

U leest om dit moment het verhaal De oude tennisvriendin gepost door Bart Maatje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Bart Maatje
Gepost op: 2007-2-8

Verhaal:

De oude tennisvriendin
Ze was een jaar of tien ouder dan ik en we speelden met twee anderen wier leeftijd tussen die van ons lagregelmatig een partijtje tennis.
Toen we die bewuste donderdagochtend uit gespeeld waren, vroeg ze "kom je straks even met mij mee naar huis om een kop koffie te drinken?" Daar ik op dat moment geen andere plannen had stemde ik toe.
Op haar flat aangekomen zei ze:"maak het je maar gemakkelijk in de kamer terwijl ik voor de koffie zorg". Zo gezegd zo gedaan. Ik installeerde mij op de bank in afwachting van de koffie.
Toen ze even later met de koffie binnenkwam, keek ik mijn ogen uit. Ze had haar trainingspak uitgetrokken en boven haar korte tennisrokje hing haar bloesje wagenwijd open. "Heb jij het ook zo warm?",vroeg ze.
Nu had ik het al niet koud, maar bij de aanblik die zij mij bood kreeg ik het nog warmer, bovendien begon mijn lul aardig te steigeren. "Trek je trainingpak maar uit hoor", zei ze.
Nu, dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Inmiddels had ze de koffie op het salontafeltje gezet en zich naast mij op de bank genesteld. Ik zag haar ogen naar mijn kruis dwalen hetgeen mij een nog stijvere lat bezorgde. Ook zij had dat in de gaten en vroeg met en lief stemmetje: "Wind ik je zo op?". Word je echt zo geil van een vrouw die 10 jaar ouder is dan jij?"
"Eh... ja, maar dat leeftijdsverschil doet er echt niet toe, je ziet er fantastisch uit?" Toen sloeg ze haar arm om mijn hals en haar lippen zochten de mijne. We verloren ons in een eindeloze tongzoen. Plotseling voelde ik haar hand zachtjes over mijn lul strijken en kon ik mij niet meer houden en gleed mijn hand tussen haar benen. Ze bleek geen slipje te dragen. Toen ik mijn hand tussen haar benen stak, opende zij gewillig haar dijen en drukte ze haar kut stevig tegen mijn hand.
Haar kut stond wagenwijd open, was kletsnat. De schaamplippen en kietelaar voelden gespannen aan. Toen ik over haar klitje streek kreunde ze zachtjes en schokte met haar onderlichaam.
Intussen was haar hand in mijn tennisshort gegleden en haalde ze zachtje de voorhuid over mijn eikel heen en weer.
Plotseling stopte ze en zei:"Kom dan gaan we eerst even lekker samen douchen'. Ze liep voor me uit naar de badkamer en al lopende ontkleedde zij zich. Ook ik ontdeed mij van de rest van mijn kleding en toen we in de badkamer aangekomen waren stonden we poedelnaakt tegenover elkaar. Ik kon mij nauwelijks beheersen bij het zien van haar fraai behaarde kut en haar stevige tieten. Inmiddels had ze de douchekranen opengedraaid en stapten we beiden, dicht tegen elkaar aan onder de behaaglijke waterstraal.
Ze pakte een stuk zeep en begon mij in te zepen, hoofd,schouders,rug borst,billen en... tenslotte mijn lul.
Zachtjes schoof ze de voorhuid naar achteren en waste uitvoerig mijn eikel. Op een gegeven moment kon ik het niet meer houden en spoot ik een lading sperma tegen haar buik.
Was je zo geil m'n jongen?", vroeg ze.
"Ik hoop maar dat je nog voldoende over hebt om mij straks te kunnen geven".
Nadat ik haar uitvoerig had gewassen draaide ze de kraan dicht en droogden we elkaar stevig af.
Ik tilde har op en droeg haar naar de slaapkamer waar ik haar zachtjes op bed legde. "Wil je mij nu eerst een keer lekker beffen?", vroeg ze.
Uitnodigend opende ze haar dijen en bracht mijn hoofd in de richting van haar kut. Voorzichtig likte ik haar klitje en stak een vinger in haar kut.
Aan haar gekreun te horen genoot ze hiervan. Steeds heviger likte ik haar en steds sneller vingerde ik haar.
Plotseling voelde ik een vloedgolf van kutsap opwellen uit haar poes en gillend kwam zij klaar.
We rusten wat uit en na verloop van tijd begonnen we elkaar weer te kussen en te strelen. Mij lul wa al gauw weer op oorlogssterkte. Ook haar poes stond al gauw weer open en was vochtig als voorheen.
Nadat we elkaar weer stevig opgegeild hadden wilde ze dat ik stevig neukte.
Voozichtig bracht ik mijn stijve lul in haar natte kut.
Langzaam, met lange halen begon ik haar de neuken. Ze beantwoorde mijn stoten door haar heupen bij iedere stoot omhoog te brengen. Langzaam verhoogden we het tempo en na verloop van tijd konden we het geen van beiden meer houden en kwamen we luid kreunend tegelijk klaar.
Mijn slappe lul glipte uit haar kut ook haar kut sloot zich. We waren beiden verzadigd...... voor deze keer!
Na nog even te hebben gedouched en ons aangekleed te hebben namen we afscheid. Toen ik in de auto stapte dacht ik: "Ik wou dat het alweer donderdag was



Aantal keer bekeken: 18495
Waardering: 7.14 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online