Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De overhand.

U leest om dit moment het verhaal De overhand gepost door Verona. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Verona
Gepost op: 2008-4-1

Verhaal:

De overhand
Het is een warme vrijdagavond. Ik stap uit de auto en gooi de deur toe. Heerlijk die avondzon in mijn gezicht. Ik hoor de auto wegrijden en kijk hem na tot hij uit het zicht verdwenen is. Ik begin richting achterdeur te lopen omdat je altijd zegt dat ik die deur moet nemen. Mijn witte botten maken lawaai op de kiezeltjes. Ik loop rustig door tot ik op de klinkers kom. Daar klinken mijn hakken nog harder dan op de kiezeltjes. Het is al 9 uur en overal is het stil. Ik open de deur en stap naar binnen. Ik doe de deur achter mij dicht en open de living deur. Stilte. Dit kan nog interessant worden bedek ik mij als ik niemand zie… Ik loop naar de deur van de gang en open hem. Ik hoor muziek uit je kamer komen dus zal je daar wel zitten. Langzaam loop ik de trap op. Eenmaal bij je kamer aangekomen open ik de deur en loop naar binnen. Je bent er niet. Voor ik me kan omdraaien hoor ik de deur toevallen en voel ik een hand op mijn buik en een op mijn borst. Voor ik iets kan zeggen begin je mijn borst te strelen en me rechts in mijn nek te kussen. Ik word als was in je handen en dat was nu juist jouw bedoeling. Je weet dat ik daar geil van word en dat je dan de baas bent. Alles wat je doet vind ik goed. Opeens voel ik je lippen stevig in mijn nek en heb ik een zuigzoen te pakken. Je pakt mijn tas uit mijn handen en gooit hem in de hoek van de kamer, daarna trek je traag de rits van mijn jasje naar beneden en trekt het uit. Je ziet een felgroen straplesstopje. Je hebt het nog nooit gezien omdat ik het vandaag pas gekocht heb. Maar ik weet zeker dat je het mooi vindt. Groen is niet voor niets je lievelingskleur en mijn borsten komen er ook goed in uit. Je handen gaan weer naar hun vorige plaats. Je rechterhand ligt opnieuw op mijn buik en je linkerhand kneed mijn borst. Een moment dacht je dat ik geen bh aanhad, maar nu voel je hem zitten. Je begint me terug in mijn nek te kussen en ik sluit mijn ogen. Er is nog geen woord gezegd en volgens mijn gevoel zal dat ook niet gebeuren. Je hand gaat naar beneden en je tilt mijn rok een stukje op. Dan verdwijnt je hand onder mijn wit rokje. Plotseling draai je mij om en kijk ik recht in je blauwe ogen. Ik sla mijn armen om je heen en kus je vurig op je mond. Jouw handen komen terecht op mijn kont en je houdt me vast zodat ik zeker niet kan gaan lopen. Je knijpt er vlug even in en dan raken we verstrengeld in een eeuwigdurende tongzoen. Opeens bij je mij in mijn tong zoals je vaker doet. Ik zit weer gevangen tot je mijn tong loslaat. Je kijkt me recht aan en laat dan los. Ik pak de touwtjes van je trui en begin je daarmee in je gezicht te kietelen. Je slaat me op mijn kont en wilt je trui uittrekken. Terwijl je hem probeert uit te trekken, trek ik je T-shirt mee. Je trui en T-shirt vliegen in een hoek van de kamer. Ik laat mijn handen rusten op je borstkas en kust je opnieuw. Van je mond ga ik naar je nek en zo zachtjes naar benenden. Je begint sneller en zwaarder te ademen. Ondertussen zit ik op mijn knieën voor je en trek ik je riem uit je broek. Ik open je rits en knoop en ga met mijn hand in je broek. Ik zie dat je je ogen sluit. Ik trek je broek en onderbroek in een ruk naar beneden. Je stapt er uit en ik begin zachtjes je lul te strelen. Ik geef een kusje op je eikel en lek dan van boven naar onder. Ik open mijn mond en neem hem er helemaal in. Je legt zachtjes je hand op mijn hoofd om het tempo aan te geven en ik ga steeds sneller en sneller. Opeens hou je mij tegen en trekt me zachtjes aan mijn haren omhoog. Je geeft me een tonzoen en duwt me dan op bed. Je komt bovenop mij zitten en trekt mijn rokje uit. Een groene string komt je tegemoet. Mijn straplesstopje trek je gewoon naar beneden zodat het over mijn buik ligt. Je begint me weer in mijn nek te kussen en gaat zo langzaam naar beneden. Als je bij mijn borsten aankomt trek je mijn bh ook naar beneden en begin je mijn borsten te kussen. Je lekt aan mijn tepels en bijt er even in. Nu trek je mijn string ook uit en begint me langzaam te vingeren en steeds sneller. Mijn botten heb ik nog steeds aan en het heeft wel een geil gezicht zo. Ik sluit mijn ogen en opeens voel ik een korte stoot. Ik open mijn ogen en kijk je aan. Je begint zachtjes op en neer te bewegen en ik sla mijn benen om je kont zodat je nog dieper gaat. Dan draai je mij opeens om en zet me op handen en knieën voor je. Je gaat verder waar je was gebleven en slaat terwijl ook een keer op mijn kont. Je pakt me bij mijn heupen vast en trekt me bij elke stoot naar achter. Opeens kom ik omhoog en duw je achterover op bed. Ik draai me om en laat me op je zakken. Je neemt direct mijn borsten vast en knijpt er in terwijl ik op en neer ga. Ik voel dat ik ga komen en ga sneller. Jij houdt het ook niet meer lang en we komen samen zuchtend klaar. Ik laat me voorover vallen en kus je nog een keer.

Aantal keer bekeken: 8325
Waardering: 7.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online