Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De schat.

U leest om dit moment het verhaal De schat gepost door stacy prochina (11 j). Dit verhaal is gepost in de categorie sprookjes. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sprookjes?
Categorie: sprookjes
Gepost door: stacy prochina (11 j)
Gepost op: 2007-8-2

Verhaal:

De schat
Er was een familie
Vicky, Esther en Fiona.
Vicky was 18, Esther 17 en Fiona 15.
Ze gingen verhuizen samen met hun ouders, ze waren eigenlijk milijonairsdochters...
Op de dag dat ze moesten verhuizen moesten ze hun eigen kamer poetsen, Vicky en Esther vonden dat een misterieuze ramp, Fiona niet.
Ze poetste heel de kamer van haar en haar zussen. Op het einde van de kamer merkte ze dat er veel stof lag in de kast, op de kast onder de kast, om te beginnen verplaatsten ze de kast, ze begon al het stof weg te wrijven het tapijtje dat onder de kast lag ging ze stofzuigen.
Oppeens verschuivde het tapijtje er lag een luik onder,ze riep Vicky en Esther, die duwden haar opzij en zeiden dat ze de schat niet zouden delen met haar !!!
vol nieuschierigheid trokken
ze het open er lag een oude doos in ze deed het open er lagen vijf papiertjes in, allemaal leeg.
De zusjes zeiden tegen fiona: " weet je jij mag ze houden hahahaha !!!
En ze gingen terug weg.
Maar Fiona dacht, dit moet toch iets voorstellen, ze haalde drinken en zette het water naast haar, ze keek naar de kaart, en keek, en keek...
En toen ze terug opstond duwde ze perongeluk het glas omver al het water kwam op het papier.
Toen kwam er een prent op, een soort van shcatkaart, dat was het !!!
Ze wouw haar zussen roepen, maar dacht inneens, mijn zussen pesten mij al een tijd, ze sluite me buite, ik deel de schat niet met hun.
Toen keek ze opnieuw naar de kaart
Ze zag het plattegrond van deze villa.
er stond een kruisje bij de zolder,
dat hadden mams en paps me verbied...
Toch ga ik, zei ze, kom op niet opgeven zei ze tegen zichzelf !!!
Stilletjes sluipte ze naar de zolder, op de kaart stond er een kast naast het kruisje, het meisje jkeek op en zag de kast, ze ging er naartoe daarnaast lag een grote kist ze deed het open, er kwaam hele felle licht uit, toen het stopte zei er een onbekende vrouwestem:
"Voor iedereen ben je aardig geweest, altijd ben je behulpzaam, nooit ben jij kwaad, daarom verdien jij nu eindelijk wat je verdient...
In deze kist ligt een staf met 6 kleuren, telkens als je iets wenst neem jij je staf en spreekt je wens uit, als je zes wensen gedaan zijn,
zul je gewoon verder leven, veel succes mijn llerliefste Fiona ! "
Fiona was zo blij ze pakte de staf en dacht ik heb al altijd gewild, om een reuzebarbiepop te hebben, direct ging de rode kleur van de toverstaf weg, naast haar stond een pop van 1m50
, ooh wat was fiona blij !!!

2e wens :
Ik wens dat ik al tijd heel veel geld zou hebben !!!!
(meteen verscheen er een kist vol met goud)

3e wens :
Ik wiuw altijd een halsnoer van echt rozen die nooit slecht worden.
(die kwam uit het was een prachtige snoer)

4e wens-
Ik wens dat ik een roze jurk had waarmee ik kan dansen...(ide hing in haar kast)

5e wens-
Ik zou graag hebben dat mijn zussen en ik samen zoouden spelen en lachen.

de volgende dag ,
ze gaat op straat en ziet arme mense dood gaan van de honger,
dan denkt ze ja dat is het

6e wens-
Ik wouw dat er nooit meer armoede was!!!

En toen ze die wens zei, werdt ze het gelukkisgste meisje op de wereld !!!


Aantal keer bekeken: 4330
Waardering: 7.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online