Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De verboden liefde.

U leest om dit moment het verhaal De verboden liefde gepost door michelle blok. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: michelle blok
Gepost op: 2009-11-23

Verhaal:

De verboden liefde
Verboden liefde.
Bella is de dochter van de keizer van Rusland.
John is de zoon van de keizer van Japan.
Die twee landen voeren oorlog met elkaar.
Het begon op een dag Bella ging met haar vader wandelen. Maar op precies het zelfde moment lopen John en zijn vader daar ook. Bella en John worden verliefd op elkaar. Maar haar vader trekt haar weg en ze rennen weg.
Een paar dagen later ontdekken Bella & John een geheime grot en daar spreken ze af om elkaar toch nog te kunnen zien. Op een dag zaten ze daar rustig. Toen opeens het Japanse leger binnen kwam en hun daar zagen zitten. John zegt dat hij Bella heeft ontvoerd om haar te beschermen. De soldaten zeggen breng haar dan snel naar het kasteel. En dat doet John. Maar de keizer ziet het en zegt “breng haar naar de kerker” en dat doet John ook. Zee wordt met haar armen aan de muur vast gemaakt zodat ze nergens heen kan gaan. Opeens komt de commandant de kelder binnen en schiet recht door Bella´s hart heen. De commandant dacht jij mag niet verliefd worden op de prins. En hij gaat weg. De prins hoorde het schot natuurlijk. En rende naar de kerker. Maar hij is te laat Bella ligt al dood op de grond. De prins gaat bij haar op de grond op zijn knieën zitten huilen. En hij weet niet eens wie haar vermoord heeft.
Willen jullie ook weten wie het was?
Het vervolg komt ook nog.

Geschreven door: Michelle Blok 12 jaar.


Aantal keer bekeken: 3553
Waardering: 3.29 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online