Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De ware liefde.

U leest om dit moment het verhaal De ware liefde gepost door walid poyan. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: walid poyan
Gepost op: 2010-8-2

Verhaal:

De ware liefde
Wat moet ik doen? de trekker overhalen? of toch niet?
Ik ga jullie mensen een verhaal vertellen wat ik heb megemaakt, geloof het of niet; Het Lot bestaat wel!

Daar ben ik dan zittend op de bank samen met mijn beste vriend Ilyaz we kijken de film die we al samen meer dan 500X hebben gezien, maar toch blijft die film bijzonder omdat: onze favoriete filmster meedoet: Diana.

'Ow voor de 523X de film gezien en hij blijft mooi!' zegt Ilyaz, inderdaad antwoord ik, ik zou zo graag haar willen zien al is het maar voor 3 seconde. Ilyaz heeft een grijns op zijn gezicht, ik herken die grens uit duizende,hij heeft een plan! 'dan is dit jouw kans mijn vriend Walid' en hij haalt 2 nep kaartjes uit zijn zak voor de priemiere van de film waarbij de Filmster aanwezig zou zijn! maar hoe komen we binnen zonder dat ze het merken? vraag ik hem. nou terwijl ze de intervieuws afnemen loodsen wij snel mee met de pers.

het is wel erg warm tussen de pers met al dat apparatuur; in iedergeval zijn we binnen! daar zit ze dan, ik wil zo graag naar haar toe en praten maar iets in me zegt dat het moment wel komt, of ik durf gewoon niet?

ineens word de film onderbroken! er rennen mannen in blauw naar binnen en we worden meegenomen, ze zijn erachter gekomen dat we zijn megeloods met de pers, maar ik ben verstijfd, ik heb oogcontact met het meisje van me dromen: Diana, ze lacht en ik zwaai, ze zwaait rerug! maar dan zie ik iemand achter me terwijl ik word meegesleurd; het is haar vriendje! ik hem nog nooit zo een woede door me heen gevoeld ik krijg jeuk door me hele lichaam; we worden uit de bios gegooid!
'het was het wel waard' zegt Ilyaz, ja vind ik ook mijn vriend, vind ik ook.


IK LAAT HET NU AAN IEDEREEN OVER OM EEN EINDE VERVOLG TE MAKEN! GAAT HIJ DAT VRIENDJE AANPAKKEN OF LAAT HIJ hET GAAN? OF PROBEER HIJ TOCH NOG HAAR TE VERLIJDEN??

Aantal keer bekeken: 3193
Waardering: 6.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online