Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

De wraak van lola.

U leest om dit moment het verhaal De wraak van lola gepost door Weet ik niet. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Weet ik niet
Gepost op: 2012-10-28

Verhaal:

De wraak van lola
Er was is een meisje lola. Ze was 10 jaar toen het gebeurde. Het was een gezelig oud en nieuw feest totdat lola istanbul escort iemand ziet ze zegt tegen haar vriendin michelle kom we gaan kijken wat dat was. Haar vriendin vond het goed en liep mee. Toen hoorde ze iemand wat zeggen. Stop tot hun groote verbazing zagen ze annelin de vriendin van lola en michelle. Annelin zij stop niet verder gaan anders gaan jullie ook dood. Dood zij lola maar annelin jij bent niet dood. Annelin slikt even en zegt dan liefe lola je bent mijn aller beste vriendin maar ik zal je een verhaal vertellen het was net als nu oud en nieuw het was hartstikke gezelig ook in dit huis totdat ik iemand zag ik ging kijken wie dat was en toen daar stond ze kika mijn vriendin ze zat onder het bloed en ze riep annelin annelin waar ben je ik schrok zo erg dat ik niks durfde te zeggen. Toen hoorde ik het weer annelin annelin waar ben je maar dit keer was ze boos weer zij ik niks omdat ik niet durfde toen zij ze annelin ik heb je geroepen maar je zegt niks nu ga je boeten je gaat hetzelfde meemaken wat ik ook heb meegemaakt ik schrok zo erg dat ik zij kika doe niet zo eng ik weet dat dit een grapje is en je leeft nog dus was je gezicht en ga mee naar beneden toen werd ze woedend en pakte een mes uit de la van mijn vader. Ik moest bijna huilen en ze zij je bent te ver gegaan hier ga je voor boeten maar kika zij ik en ik was nog banger dan net waarom doe je dit. Kika zij je hebt er om gevraagt.
seks shop
seks shop
vibratör
seks shop
seks shop
seks shop
seks shop
seks shop

sex shop
sex shop
sex shop
sex shop
sex shop
jartiyer
sex shop


Deel 2 komt binnenkort.

Aantal keer bekeken: 45792
Waardering: 3.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online