Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Douchen.

U leest om dit moment het verhaal Douchen gepost door Muizz. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Muizz
Gepost op: 2008-2-24

Verhaal:

Douchen
De hele dag denk ik al aan jou, en dat heeft ervoor gezorgd dat ik me nat voel tussen mijn benen. Wel lekker hoor, dat geile, maar ik besluit toch om even in bad te gaan en me op te frissen.
Voor de grote spiegel kleed ik me langzaam uit, en dat windt me op. Ik kan gewoon aan niks anders denken dan aan neuken met jou.
Mijn hand omsluit mijn borst, en dan kneden mijn vingers m’n beide tepels tot ze als harde knopjes fier vooruit steken. M'n hand gaat tussen mijn borsten door in een vloeiende lijn naar beneden, om daar in mijn broek te verdwijnen. Ik voel m’n kortgeschoren haartjes, en als ik nog iets dieper ga wordt mijn vinger nat van mijn sappige kutje.
Handig open ik de knoop en rits van mijn broek, en met mijn beide handen schuif ik de stof over mijn heupen tot mijn broek op de grond valt.
Met mijn ogen op het natte donkere driehoekje in mijn hippe boxer gericht schop ik m'n broek van me weg. Mijn vingers gaan via de broekspijp van m’n boxer weer op zoek naar mijn spleetje. Heerlijk, zo nat als ik ben.

Ik zet mijn linkerbeen op de rand van het bad en draai de kraan open, zodat het bad alvast kan vollopen met warm water.
De vingers van mijn rechterhand gaan intussen over mijn klitje, en duiken af en toe wat dieper mijn gleufje in. Het soppende geluid is hoorbaar, ondanks het stromende badwater. Met mijn linkerhand streel en kneed ik mijn borsten en buik.

Wanneer het bad tot de helft gevuld is schop ik ook mijn onderbroek uit en stap in het aangename water. Ik neem de douchekop uit de houder, en ga dan languit liggen. Even ontspan ik volledig door de warmte, maar al snel komt de spanning van daarnet weer terug, en krijg ik zin om mezelf eens flink te gaan verwennen.

Ik laat het water door de douchekop stromen, en draai deze op de massagestand. Een harde straal warm water spuit tegen mijn buik, en even later tegen mijn benen. Ik laat de douche omhoog bewegen tussen mijn benen, en open deze dan om ruimte te maken voor die krachtige straal.
Ik plaats de rand van de douchekop zo tussen mijn benen dat de harde waterstraal op mijn klitje gericht is. Dat voelt heerlijk, en ik beweeg mijn onderlichaam soepel in een traag tempo omhoog en omlaag. Daarbij geef ik met mijn hand telkens een zetje tegen het metaal, waardoor de kop steeds tegen mijn kutlipjes drukt.

Ik heb mijn ogen gesloten en geniet intens, tot ik ineens iets meen te horen. Ik schrik, en haal snel de douchekop weg bij mijn benen. Mijn ogen moeten even wennen aan het licht, en dan zie ik jou staan. Je staat met je rug tegen de muur, en je ogen zijn gericht op het plekje tussen mijn benen. Je hand wrijft over de flinke bobbel die zichtbaar is in je broek.
“Ga maar door lief” zeg je met hese stem, “ik kijk alleen maar.”
Hmm, het windt me enorm op dat je zo naar me kijkt. Dus ik zet de douchekop terug op dat zo heerlijke plekje en ga door met mezelf naar een hoogtepunt te helpen. Deze keer laat ik mijn ogen echter open, want ik wil jou zien, zien wat je doet met je handen.

Als jij ziet dat ik naar jouw kruis blijf kijken open je je broek en laat ze een stukje zakken. Een enorme paal wordt zichtbaar, en ik hap even naar adem. Wat een heerlijk gezicht! Je begint met je hand te bewegen, glijdend over je lul, trekkend en sjorrend, terwijl je blijft kijken naar wat er met mijn onderlijf gebeurd. Dat beweegt nog steeds op en neer, soms traag en sensueel, soms schokkend. De waterstraal spuit hard tegen mijn klitje en soms ook in mijn spleetje, en dat samen met het uitzicht dat ik nu heb, levert een geweldig gevoel op.

“Wil je hier naast me komen staan?” vraag ik met gezwollen stem. Je schuifelt met je broek op je voeten tot je naast het bad staat, ter hoogte van mijn borsten. Als ik nu schuin omhoog kijk zie ik hoe je aan je lul staat te sjorren. Elke keer weer zie ik even die mooie glanzende eikel tevoorschijn komen. Met mijn rechterhand bedien ik de douchekop, die ik hard tegen mijn klitje aandruk. Mijn linkerhand masseert mijn borsten, die nog net onder water liggen.

Zo zijn we beide met onszelf bezig. Na een tijdje zie ik aan jouw gezicht en je bewegingen dat je bijna klaar gaat komen. Dat is voor mij voldoende om ook tot een grandioos orgasme te komen. Ik schreeuw het uit: “Jaaah, jaa, jaaaaaah-aaaahh!” en intussen kom jij ook heftig spuitend en brullend klaar, je heerlijke sap gutst over mijn buik en borsten.....
Even later leun je hijgend na over de rand van het bad. “Dat was heerlijk!” Ik kan het alleen maar beamen.

Als we allebei zijn bijgekomen kom ik overeind en laat het water uit het bad weglopen. Samen onder de douche tongen we even later hartstochtelijk en likken elkaar over ons hele lijf.
Dan pak jij me bij mijn heupen en draait me met mijn rug naar je toe. Met je armen om mij heen neem je mijn borsten onderhanden. Ik voel aan de druk tegen mijn billen dat je klaar bent voor een volgende ronde. Met mijn ellebogen leun ik tegen de muur, jij tilt mijn linkerbeen op en zet dat op de badrand. Ik voel hoe jouw hand je lul bij mij naar binnen brengt. Je beide handen pakken mijn heupen vast, en je begint me rustig en beheerst te neuken, terwijl het douchewater warm en onophoudelijk over mijn rug en billen gutst.

Een bijzonder gevoel dit, en ik geniet met volle teugen.
Steeds dieper en dieper ga je, en mijn gevoel wordt steeds intenser. Ik heb het gevoel te zweven, en als jij dan met je rechterhand mijn klitje vindt en daar stevig in knijpt schreeuw ik het uit en kom ik wéér klaar.
Nog nasidderend draai ik me om en ga op mijn hurken zitten. Ik neem jouw stijve paal in mijn mond en zuig er hard en gretig aan. Na een paar flinke halen kom je klaar, diep in mijn mond. Ik slik een groot gedeelte door, en laat de rest lekker langs mijn kin lopen. Het douchewater spoelt het al snel door het putje weg.

In elkaars armen onder de warme douche komen we bij van ons hoogtepunt. Later drogen we elkaar af, teder en liefkozend. En dat windt ons beiden zo op dat een volgende neukpartij niet meer tegen te houden is.
Wat zal ik morgen spierpijn hebben!


Aantal keer bekeken: 17997
Waardering: 6.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online