Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Droom.

U leest om dit moment het verhaal Droom gepost door Droommeisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Droommeisje
Gepost op: 2010-1-12

Verhaal:

Droom
Droom:

Ik klim over hekken om bij een station te komen, ik ren.
Ik ren, want ik moet weg, ik hijg.
Ik klim over een geel gebouw van stalen palen. Ik zie een andere weg, en spring naar beneden.
Ik loop er omheen.
En dan gaat alles weer terug naar het begin…

Ik ben met jou en nog een meisje bij een soort van uitleg over iets. ,,ik kan me niet herinneren,,.
Het meisje heeft jou hand vast, en ik vind het niet eens raar, wel zwaar vervelend, dat wel.
Het meisje is iets groter dan ik en blond. Ze praat en lacht met jou. Het irriteert me.
Ik sta er gewoon naast.
,,Wat vindt je van haar?” vraag jij aan mij. Ik kijk je aan en weet niet goed te antwoorden dus ik brom maar wat ,,Ja hmm mwuah ehh.”
Dan geeft het meisje me een vieze steek onder water. Ik kan me niet herinneren wat ze zei, maar het was gemeen en hatelijk.
We lopen verder. Naar een andere zaal.

Dan ben ik in een andere ruimte, met mijn klas.
Ik zit naast Daan, we moesten groepjes maken van 2. Daan en ik zitten bij elkaar.
Ik had mijn opdracht al af dus ik geef hem mijn vragen zodat hij niet steeds hoeft terug te bladeren.
Linda is zoals altijd weer aanwezig en druk, maar wel grappig. Heel de klas lacht, ik ook.
Ik merk dat ik het fijn vind met Daan, het lijkt wel een flashback, een reden waarom het over is tussen jou en mij.
En daarna is het niet meer duidelijk.

Ik ben weer met jou en het blonde meisje. Dit keer staan we alweer op het station.

Het meisje wilt wat te drinken. Ik vind dit ook een goed idee.
We lopen naar de roltrap. We lopen voorbij een zaakje waar het druk is, ik zie dat jij eigenlijk daar wilde gaan drinken. Ik vraag ,,Wil je daar gaan drinken? Het is daar wel heel druk.” ,, Nee hoor is al goed, we gaan wel boven iets drinken” zeg jij.
Op een of andere manier heb ik een suikerspin in mijn hand. We zien een leuk restaurantje, en jullie lopen naar binnen, op het moment dat ik naar binnen loop roept iedereen. ,, NEE, NIET MET DIE SUIKERSPIN NAAR BINNEN.” Ik schrik en blijf staan net voor de deur. En zeg. ,,Ja maar ik ga die echt niet weggooien het is nog super veel dat is zonde.”
Dan lopen er allerlei mensen met een plastic zak en stoppen daar spullen in. Jij komt terug en vraagt waar ik blijf. ,,Ik mag mijn suikerspin niet naar binnen nemen, iedereen heeft hier een zak maar ik weet niet waar vandaan.” Jij zegt ,,Ja die kun je hier binnen pakken.” Jij blijft gewoon staan, wat mij eigenlijk irriteert, want ik mag niet naar binnen. Dan zeg ik. ,,Kun je die niet even pa…” Ik word onderbroken door Miss Blond. ,,Roy waar blijf je? De bediening is al een paar keer langs geweest.” Dit irriteert me nog meer, wat denkt zij? Mij onderbreken, en niet eens aan me denken, terwijl ik er nog niet eens was. Trut.
Hierdoor roep, ik boos naar jou. ,,Ja waarom ga je nou niet even een zak pakken!! Ik kan nu toch niet naar binnen!!.” ,,Waar moet ik die pakken dan?” Ik word boos en loop weg het is wel goed. Ik begin te huilen van kwaadheid en die rot roltrap is ook nog eens super druk. Hierdoor kan ik niet naar beneden rennen. Ik ben eindelijk beneden terug op het station.

Dan komen jij en het meisje ook terug en zien me staan. Jij en zij komen naar me toe.
Het meisje kijkt me super vies aan, ik vraag wat haar probleem is. En ze zegt: ,,Jij bent de ex van Roy gedraag je dan ook zo, jij hoort geen invloed te hebben op onze relatie.” Ik kijk haar ongeloofwaardig aan. ,,Waarom denk jij zo te kunnen spreken? Omdat wij niet meer samen zijn neemt het niet weg dat we niet om elkaar geven en onze meningen er niet toe doen.”
Ze kijkt me vals aan. ,,Ik wil jou er niet meer bij hebben als ik met Roy ben, en ik zorg er ook wel voor dat hij niet meer naar je toe komt.” Ik word boos en verhef mijn stem ,,Beter ga je niet lopen stoken, want daar drijf je Roy alleen maar mee weg, hij is niet stom!!”
Ze gaat door met stangen. Ik kan er niet meer tegen en geef haar een klap. Ze trekt aan mijn haar en ik word daar nog bozer van.
Ik trek aan haar, haar tot ze op de grond ligt en roept dat ik haar pijn doe. Ik stop en loop weg.

Ik ren, ik ren en ik hijg, ik ben moe, maar wil niet stoppen en vooral niet achter me kijken. Ik klim over gebouwen heen om er sneller te komen. Maar zie steeds een snellere weg, dus spring er weer vanaf.
Dan kom ik eindelijk bij de trap op weg naar boven naar perron 7378. wat nog wel een stuk lopen is trouwens. Ik word tegengehouden, iemand trekt aan me arm. Ik kijk om en ik zie jou staan. Je bent boos dat zie ik, maar ik ben eigenlijk nog veel bozer. Jij zegt ,,Ik heb belooft je naar huis te brengen.” Ik ben je er dankbaar voor, maar laat dit vooral niet merken, vooral omdat je me zo boos aan kijkt. Jij loopt ver voor mij uit, en ik roep. ,,Waar moeten we naartoe?” Jij kijkt om en roept terug. ,,Die kant op!” en je wijst. Ik kijk en ik zie het, maar ik zie ook dat het echt een super groot stuk is. Ik zucht. En ik denk een beetje aan hoe het gegaan is, en waarom het zo gegaan is. Na een kwartiertje begin ik harder te lopen en loop ik jou voorbij. Ik vind het wel genoeg geweest met het achter jou aan lopen. Dan zie ik echt een gigantische blauwe wip. De Roy die ik ken zo die geweldig vinden en er een foto van maken. Of in ieder geval filmen. Ik kijk om en zeg ,,Kijk!” Het enige wat je zegt is. ,,Ja, had ik al gezien.” Ik ben teleurgesteld. Waar is de Roy die daar een foto van zou maken? Die het gaaf zou vinden?
Ik draai me om en knuffel je, ik zeg sorry. Jij duwt me van je af, je zegt ,,Nee dit kun je niet doen, je kunt niet steeds iets stoms doen en dan sorry komen zeggen.”
Ik word eigenlijk weer boos maar blijf rustig. Ik zeg ,,Dat is niet helemaal eerlijk, jij hebt me zowaar voor blok gezet. Jou vriendin heeft me zo juist gezegd dat ze er voor gaat zorgen dat jij en ik elkaar nooit meer zien.” Jij kijkt me aan en zegt ,,En waarom geloof je dat? Lena je bent mijn beste vriendin, ik zou nooit iemand tussen ons laten komen.” Ik kijk je aan en zeg, er is al zoveel tussen ons gekomen. Je word boos en begint ook je stem te verheffen, dit heb je nog maar zelden gedaan, dus ik weet dat je echt boos bent. Ik word echt kwaad, omdat ik niet eerlijk vind dat je het voor haar opneemt (waar ze is gebleven weet ik niet).
Ik begin te schreeuwen ,,WAAROM MOET JE NOU VOOR HAAR KIEZEN, ZE HEEFT ME DAAR FACKING VOORSCHUT LOPEN ZETTEN, EN VALS GEDAAN, EN NU DOE JE DIT. DIT DOET ECHT ZEER ROY”. Jij luistert niet. Jij praat er gewoon doorheen en roep dat ik rustig moet doen. Ik kijk je woest aan.
En dan zeg ik ,,Nee nu mag ik eerst uitleggen hoe ik me de hele dag heb gevoelt!!.”
Ik leg uit hoe ik me hele dag heb gevoelt. Met een brok in mijn keel ging ik daar naar toe, want toen jij het een anderhalf jaar geleden uitmaakte had ik gehoopt dat je wel weer terug zou komen, want ik vond niet dat onze ruzie zo heftig was. En na dat het uit was heb ik nog genoeg lol met je gehad en ik werd je beste vriendin, dit deed me super zeer, want ik heb tot de dag van vandaag nog steeds gevoelens voor je, en ik hou van jou. Zij heeft mij belachelijk staan maken. Ik kon er niet meer tegen en werd kwaad. Ik ben er altijd voor jou en een blond wicht denkt dat ze dat kapot kan maken. Dan vraag ik me af wat moet JIJ met zo’n meisje?!”

Je kijkt me aan, en zakt neer van vermoeidheid op een rots. Ik ga naast je zitten, en vraag wat je nu denkt. ,,Ik denk… ik denk dat ik nu op moet geven. Ik kan het niet meer Lena, jij weet me altijd weer duidelijk te zeggen wat ik niet moet vergeten.” Ik kijk hem verbaast aan.
,,Lena ik weet het niet meer, sinds het uit is tussen ons ben ik mijzelf niet meer, ik maak geen foto’s meer, ik maak geen filmpjes meer, ik speel geeneens bass meer. Ik word er gek van, het enige wat ik doe is schrijven, schrijven en nog eens schrijven.” Ik krijg tranen in mijn ogen, want weet niet precies hoe te reageren. Ik geef je een knuffel. En vraag hoe dat komt.
Je begint te huilen. ,,Ik mis je, ik mis je zo erg Lena, ik weet niet wat ik moet doen. Ik doe steeds als of het beter is als we gewoon vrienden zijn. En het lukt ook aardig, ik bedoel in die anderhalf jaar hebben we geen ruzie meer gehad tot vandaag. Alsof de bom is gebarsten. Ik kan niet meer zo verder, ik wil weer me zelf kunnen zijn.”
Even ben ik bang dat je daarmee bedoelt dat je me beter niet meer kan zien, en dat je dan weer tot rust kan komen. Maar je kijkt me aan en zegt ,,Ik hou van jou Lena, ik wil niet meer verder zonder jou als mijn vriendin.” Ik kijk je aan, en de tranen die in mijn ogen zaten komen los en rollen over mijn wangen. Ik kan er niet tegen.

Dan komen er allemaal oude mensen die een kijkje bij de rotsen willen nemen, en duwen mij van de rots af door alleen heel dicht bij te komen, en te kijken naar de rots. Jij en ik gaan staan. Ik pak jou camera, en kijk er een beetje op, ik zie allemaal filmpjes van vroeger, van toen we nog samen waren, en gelukkig waren. Ik vraag me af waarom je deze nooit hebt verwijderd. Ik vraag het aan je, je antwoord ,,Ik kon het niet, ik wil af en toe terug kunnen kijken als ik buiten ben. Ik wil gewoon voelen zoals het was. En het is er ook altijd, dat gevoel.” Heel gek maar ik word verlegen. En pak je arm vast. Na ander half jaar lopen we eindelijk weer zoals we vroeger deden, als een stel. Ik voel me gelukkig, en ben blij.


En dan word ik wakker.


Aantal keer bekeken: 3103
Waardering: 5.55 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online