Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Echte Liefde door Anoniem.

U leest om dit moment het verhaal Echte Liefde door Anoniem gepost door Maakt da uit? Lees dit gewoon !. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Maakt da uit? Lees dit gewoon !
Gepost op: 2011-8-30

Verhaal:

Echte Liefde door Anoniem
'Ze kusten elkaar passievol terwijl hij haar tegen de muur duwde.' las Kelly. Ze was dol op die romantische stukken uit een boek, zelf hoopte ze stiekem ook op een romantische, spannende, sprookjesachtige relatie. Maar hier in haar saaie leven in Haacht was daar geen plaats voor. Ze zuchtte en keek op haar wekker. “Half twaalf al!” zei ze zuchtend. Ze legde haar boek weg en deed het licht uit. Ze zag er tegenop om morgen weer naar school te gaan. Die paasvakantie had haar goed gedaan. De zon had veel geschenen en Kelly begon al een bruin kleurtje te krijgen. Na een paar minuten begonnen haar ogen toe te vallen. En toen viel ze in een diepe slaap. “En welkom bij MNM, het is half 8 en we beginnen direct met een goed nummer. Hier is 'rude boy' van Rihanna” galmde het door de wekker. Kelly kreunde maar liet de radio opstaan want ze hield van het liedje. Ze sprong uit bed en trok de deuren van haar kast open. “Wat zou ik aan doen voor de eerste dag school na de paasvakantie?” zei ze in zichzelf. Ze gooide een paar kleren uit de kast en vond de perfecte outfit. Ze zong uit volle borst mee terwijl ze haar kleren aantrok. In haar kort rokje en paarse T-shirt liep ze naar de keuken waar haar mama boterhammen stond te smeren voor haar broer, Gil. Haar vader was al vroeg vertrokken naar Cuba voor zijn werk, hij was bouwvakker en had daar een groot project. Voor de zomervakantie ging hij niet terug zijn. “Wa moet gij op u boterhammen voor school hebben?” vroeg haar mama. “Choco!” zei Kelly terwijl ze de TV aanzette. Ze plofte in de zetel en zapte naar de juiste post terwijl ze de kom cornflakes die haar moeder had gegeven opat. Ze hapte snel alles naar binnen en pakte haar boeken bij elkaar. “Ik ben weg!” zei ze terwijl ze haar jas aantrok en ze liep de deur uit. Snel fietste ze naar school en begroette daar haar vriendinnen. “Becky, k' heb u keihard gemist!” riep Kelly toen ze haar beste vriendin zag. Ze had haar een hele vakantie niet gezien want Becky was op vakantie naar Malta geweest. Becky was een speciaal meisje, ze had blond haar met roze highlights. Ze gaf Becky een knuffel en deed hetzelfde met haar andere vriendinnen. Lisa, een mager meisje met blonde lange haren die Kelly had leren kennen op ruimtekamp en Tina, een meisje met donkerrode die Kelly kende sinds hier vorig jaar op school kwam. De bel ging en de meisjes zochten hun rij. In de rij zag ze Marie staan. Ze haatte haar. In het 2e middelbaar had Marie Kelly's vriendje afgesnoept. Gewoon omdat ze blond was en meer borsten had. In het 2e middelbaar was Kelly nog een lelijk eendje, ze had toen kort krullend haar en was redelijk mollig. Maar in een paar jaar was ze helemaal veranderd. Haar donkerblonde, korte, krullend haar was veranderd in lichtblonde, lange, weelderige lokken. Ze was gegroeid en had van haar ronde vormen leren houden. “Wat hebben we eerst?” vroeg Kelly aan Lisa. “Engels.” zei ze. Kelly zuchtte, ze hadden er goede punten op en het interesseerde haar wel maar haar leerkracht, MV. Van Espen, die kon ze echt niet uitstaan. Die zaagde over hoe onvolwassen heel de klas wel niet was omdat ze sommigen hun taak niet op tijd hadden afgegeven. MV. Van Espen kwam al aangelopen. Ze droeg een weide jeansbroek en een rode trui met korte mouwen. Haar lange bruine haar was strak samengebonden in een paardenstaart. Ze kwam dichterbij en deed teken dat de klas mocht meekomen. Na 6 uur les kwam eindelijk het 7e uur L.O., Kelly was verzot op L.O., niet op de fysieke arbeid maar op het feit dat ze niet stil op een stoel moesten zitten. Nadat ze zich allemaal hadden omgekleed liepen ze naar MV. Verhoeven, de L.O. Lerares. “Oké meisjes, vandaag gaan we oefenen voor de prestatieloop, dat betekent naar buiten en toertjes lopen.” zei ze. “Ooooh!” zuchtte iedereen. Verhoeven deed de deur open en liep naar buiten. Eindelijk floot MV. Verhoeven, Kelly deed graag L.O. behalve lopen. “Nog een laatste mededeling,” zei Verhoeven 5 minuten voor de bel ging gaan. “Maandag krijgen we een stagiair, hij gaat hier tot de zomervakantie blijven dus hopelijk voor jullie is hij tof.” “Een hij dus, is hij knap?” vroeg Kelly lachend. “Dat zullen jullie moeten bepalen!” zei Verhoeven en de bel ging. Alle leerlingen stroomden naar buiten. Becky en Kelly reden samen naar de snackbar en kochten een broodje. “Ik hoop maar dat die stagiair knap is!” zei Kelly, “Dan zou da lopen tenminste een beetje leuk worden!” Becky lachte. Na een uur te hebben staan praten over hoe de stagiair er zou moeten uitzien reed Kelly naar huis.

“Is er vandaag een goede fuif?” vroeg Kelly's moeder die vrijdagavond toen ze zag dat Kelly zich aan het opmaken was. “Nee niks speciaals, ik ga gewoon naar Claude met Becky.” antwoordde ze. “Kunt gij mij wegdoen?” “Alle dan.” zei haar moeder terwijl ze de sleutels van de achterdeur naar Kelly gooide. Ze stond op en liep haar dochter achterna. Eenmaal in Claude aangekomen liet Becky weten dat ze niet mocht komen. Kelly zuchtte en zocht haar andere vriendinnen. Ze zag Lila en liep er naar toe. “Haai Lilaatje!” zei Kelly. Zij en Lila waren cameraatjes van op café, Lila zat daar altijd, zo hadden ze elkaar leren kennen. “Haai Kellytje!” riep Lila terug. Ze bestelden een biertje en na 4 uur op café was het genoeg voor Kelly. “Het is half 3 dus ik ga maar is naar huis!” zei Kelly half dronken. “Kunt gij mij naar huis doen, ik heb geen zin om ons moeder weer te storen.” “K' ben met de fiets!” zei Lila “Sorry.” “Dan zal ik maar naar ons moeder bellen hé.” zei ze. Ze liep het café uit en pakte haar GSM, maar dan zag ze dat ze nog maar 0,05 euro had. Ze zuchtte diep en liep het straat op, dan maar te voet. Ze was al aan het einde van de weg wanneer ze geroep hoorde. “Heey, schoonheid!” riepen 3 jongens achter haar. Kelly keek achterom. De groep jongens floten en brulden dus ging Kelly harder lopen. Ze kwamen steeds dichterbij en Kelly kreeg nu toch wel schrik. Ze sloeg vlug een steegje in en botste tegen iemand op. Ze keek op en keek recht in de donkere ogen van een jongen. “Alles in orde?” vroeg de jongen toen hij haar geschrokken gezicht zag. “Euhm, ja, ik bedoel nee!” stotterde ze. “K'weet ni!” zei ze en ze keek in de richting van de naderende groep. De jongen zag dat ze bezorgd in die richting keek en stapte het steegje uit. “Niet doen!” zei Kelly maar hij liep al op het groepje af. “Is er een probleem?” vroeg hij aan de jongens. De groep jongens hadden ongeveer dezelfde leeftijd al zijzelf, de jongen was ongeveer 20 jaar dacht Kelly. “K'weeni hebt gij een probleem?” vroegen de jongens terwijl één van hen een mes tevoorschijn haalden. Kelly schrok maar de jongen bleek kalm te blijven. “Kom terug!” riep Kelly bezorgd. De jongen negeerde haar en liep verder op de jongen met het mes af. “Ik waarschuw u!” zei de jongen met het mes. “Kom ni dichterbij!” De jongen stopte en keek naar de groep jongens. “Wat ist probleem?” vroeg hij. “Kunt ge geen lief vinden zonder haar te komen bedreigen met een mes?” “Ik zou zwijgen.” riep de dikste van de 3. De jongen lachte. “Waarom?” vroeg hij. “Ik praat graag.” Kelly keek de jongen met open mond aan. Hoe kon hij zo praten als hij bedreigd werd met een mes? De dikste werd kwaad door Kevins opmerkingen, pakte het mes af van de andere en liep naar voren. Maar toen hij op Kelly’s redder afliep, ontweek die het mes en stampte de dikke onderuit op zijn schenen. De jongen kermde van de pijn terwijl hij over de grond rolde. Kelly keek haar ogen uit, de jongens deinsden terug. “Ik zou lopen!” zei Kelly's redder. Maar dat deden ze niet. De ene liep links op hem af, de andere bleef staan. De jongen ontweek een vuist door naar beneden te duiken en brak dan de neus van de aanstormende jongen met zijn elleboog. Hij greep het mes vast en gooide het in de rioolput. De andere jongen kwam nu ook op hem af. Kelly's redder liet zich op zijn rug vallen om het uithalende been van de jongen te ontwijken. Hij sprong direct terug recht en zocht zijn evenwicht. Hij hief zijn knie op en stampte ermee in de jongen zijn maag. De aanvaller viel kermend van de pijn op de grond en moest hoesten van de druk in zijn maag. De 2 jongens krabbelde omhoog, ze liepen weg en trokken de dikke jongen met zich mee. Kelly kwam geschrokken uit het steegje. Ze kon de jongen nu beter zien, hij had bruin haar, donkerblauwe ogen en prachtige glimlach. De jongen wou dichterbij komen maar Kelly hield hem tegen. “Hoe kunt gij zo vechten?” vroeg ze. “Gewoon!” zei hij. “Gewoon?” vroeg Kelly bedenkelijk. “Ja!” lachte hij. “En dat kan zo maar?” vroeg ze. “Ik heb efkes aan boksen gedaan ma da werd saai dus ben ik maar gestopt.” zei hij. “En ge moogt u lessen zo maar toepassen op straat?” vroeg Kelly. “Oké, das oneerlijk, ik heb het alleen gebruikt voor zelfverdediging om u te beschermen.” zei de jongen. “Ik heb geen bescherming nodig!” zei Kelly licht verontwaardigd. “Zo zag het er niet uit!” zei de jongen uitdagend terwijl hij dichterbij kwam. “Kevin!” zei hij terwijl hij zijn hand uitstak. “Kelly.” zei ze licht twijfelend terwijl ze zijn hand schudde. “Lift nodig?” vroeg hij terwijl hij zijn hand terugtrok. “Laat me eens denken, gij hebt juist tegen 3 gasten gevochten en gewonnen, ik ga wel te voet.” zei Kelly. “Zit ge daar nu nog altijd mee in?” vroeg Kevin. “Ja, stel u voor da gij ne psychopaat zijt en mij gaat ontvoeren en dooddoen.” zei ze. “Zoveel dankbaarheid!” lachte Kevin, hij draaide zich om en liep naar zijn auto die iets verder stond. Het was een rode Pick-Up truck. Kelly trok haar wenkbrauwen op toen ze die auto zag. Ze vond het zo’n coole auto. Kevin trok zijn deur open. “Zeker da ge ni mee ga?” riep hij. Kelly twijfelde, hij zag er niet gevaarlijk uit maar hij zag er ook ni zo braaf uit. De groep jongens spookte door haar hoofd, dat wilde ze niet nog is meemaken. Wat zou er gebeurd zijn als Kevin niet was gekomen. “Wacht!” riep Kelly. “Ik kom!” En ze liep naar de auto. Kevin lachte, hield de deur voor haar open en hielp haar in de auto. Kelly deed haar gordel vast en keek naar haar horloge. “3 uur!” zei ze in zichzelf. Kevin stapte in en startte de auto. “Waar woont gij?” vroeg hij aan Kelly. “Hier de straat uit en dan naar links, rechtdoor en nog is naar links en dan zijt ge er.” Kevin reed de baan op en bracht Kelly naar huis. “Da was eigenlijk wel ni zo lang om te voet te doen hé!” zei Kevin met een glimlach. “Gij wou mij wegdoen!” zei Kelly terwijl ze haar deur opende. Kevin lachte. “Alle dan, tot nog is hé!” zei hij. Kelly lachte. “Wie weet!” zei ze en ze sloeg de deur toe. Ze liep naar de voordeur, opende hem en keek nog een laatste keer naar Kevin voor ze haar huis binnenging.

Toen ze de volgende dag wakker werd dacht ze dat ze gedroomd had. Maar het gezicht van Kevin kon ze niet vergeten, ze wist dat ze het echt had meegemaakt en ergens hoopte ze het ook wel. Die dag belde ze naar Becky en vertelde ze alles wat er was gebeurd. “Als da zo'n knappe is als gij zegt dan heb ik spijt dak ni ben meegekomen.” Zei Becky. “Komt gij vanavond naar Claude?” Kelly had niet veel zin maar misschien zou ze Kevin nog is zien. “Oké, ma gij toch ook hé!” vroeg Kelly. “Ja ja, ik kom u halen me de fiets oké?” “Das goe!” antwoordde Kelly aan Becky. Ze nam afscheid en legde de telefoon neer. Tegen de avond begon Kelly zich op te maken. Ze trok een kort rokje aan en een topje met daar een vestje over. Toen Becky kwam aangefietst zei ze: “Amai, gij ziet er goe uit!” Kelly lachte en draaide rond om haar outfit te showen. Gij hoopt dieje Kevin terug te zien hé!” riep Becky. “Nee” siste Kelly. “Misschien.” Becky lachte. “Ja dus.” Zei ze. Kelly stapte op haar fiets en reed samen met Becky naar Claude, daar aangekomen zocht ze de hele avond naar Kevin maar ze zag hem niet. Ze zuchtte, ze had niet veel zin meer om te blijven zitten. “Ik ga naar huis!” zei Kelly tegen Becky. “Is Kevin er ni?” vroeg ze lachend. “Nee, maar das de reden ni, ik ben gewoon moe!” zei Kelly terwijl ze recht ging staan. “Moet ik mee?” vroeg Becky. “Nee, ik ga wel alleen, blijf maar hier!” zei Kelly. Ze liep het café uit en liep naar haar fiets. Ze ging het slot juist los doen toen ze een stem achter haar hoorde. “Ons Kelly ze, ge ziet er goe uit!” Ze draaide zich op en keek recht in de ogen van Kevin. “Dank u.” zei ze lief. “Alle ge ga nu toch me de fiets.” zei hij. “Euhm, ja.” zei Kelly. “Zijt ge al weg, het feest begint pas nu ik er ben.” zei Kevin. Kelly lachte. “Ja, ik ben redelijk moe, ik ga naar huis.” zei ze terwijl haar slot probeerde open te krijgen. “Oh shit, da meent ge ni.” zei Kelly gefrustreerd. “Wa?” vroeg Kevin. “Niks.” Zei Kelly terwijl ze opstond. “Wa is er?” vroeg Kevin. “Bent ge u combinatie vergeten?” “Misschien.” Zei Kelly. “Slim!” lachte Kevin. “Das ni grappig!” zei ze. “Oh jawel.” Zei Kevin. “Kom, ik zal u terug een lift geven.” “Nee da moet ni dan lijkt het alsof ik da expres doe en das ni de bedoeling.” zei Kelly. “Dus ge ga terug te voet?” vroeg Kevin. “Nee ik ga mijn slot ontcijferen!” zei Kelly. “Hoe da?” vroeg Kevin. “Gaat ge erop blijven slaan en ermee gooien tot het werkt?” Kelly liet een lachje ontsnappen. Kevin glimlachte. “Komaan.” Zei hij. “We weten allebei dat da ni ga lukken.” “Dan ga ik te voet!” zei Kelly terwijl ze straat opliep. Kevin liep haar achterna. “Om dan terug lastiggevallen te worden.” zei hij terwijl hij haar arm vastpakte en haar terugtrok. “Kom gewoon mee!” Kelly stopte en draaide zich om. “Maar…” “Kelly.” Onderbrak Kevin haar. “Oké dan.” zei ze. “Maar das de laatste keer.” Kevin grijnsde en knikte. Kelly kon een glimlach niet bedwingen en liep naar Kevin z'n auto. Kevin liep naar Kelly haar fiets, hij zag dat hij vaststond aan een ijzeren paaltje. Hij sloeg een paar keer tegen het paaltje en trok het uit de grond. Hij pakte de fiets en het paaltje met hem mee naar z'n auto. Kelly lachte. “Wat?” vroeg hij toen hij Kelly's blik zag. “Da is beschadiging van privé-eigendommen denk ik.” zei Kelly. “Ik denk van ni!” zei Kevin. Kelly lachte, Kevin hielp Kelly terug de auto in. Hij stapte ook in en startte de auto. “Voila, hier zitten we terug!” zei hij. Kelly lachte. Kevin reed haar naar huis en stopte de auto, Kelly deed de deur van de auto open en stapte uit. Kevin deed hetzelfde en stapte naar de koffer. Hij nam de fiets met het paaltje aan eruit en liep mee met Kelly naar het tuinhuis. Daar zette hij de fiets neer. “Merci!” zei Kelly. “Graag gedaan!” zei Kevin. Hij glimlachte en drukte een kus op haar wang. Kelly voelde zich rood worden. “Daag.” zei ze vlug en ze liep naar de achterdeur. Kevin lachte, liep naar z'n auto en reed weg. Toen Kelly binnen was zuchtte ze. Haar moeder zag het. “Wie heeft er u afgezet?” vroeg ze. “Kevin.” zei Kelly vlug. “Oh, Kevin, schone naam!” zei haar moeder plagend. “Grappig!” zei Kelly. “Ik kruip in men bed.” “Slaap wel!” zei haar moeder. Kelly kroop in haar bed en haar gedachten bleven maar bij één ding hangen.

Het was maandag en Kelly had juist Frans, ze haatte Frans. Of beter gezegd, ze haatte MV. Potargent. Haar lerares Frans haatte ze met heel haar hart. Volgens Kelly was ze schijnheilig. Alle geluk hadden ze daarna Biologie, dat vond ze leuker. Ze hadden niet echt les, ze praatten meer. De bel ging, het was L.O. en Kelly snelde naar het L.O. lokaal. Toen ze omgekleed waren sprak Verhoeven hen toe. “Oké meisjes, jullie stagiair is hier.” Iedereen keek naar de deur. Ze waren benieuwd wie hun stagiair werd. Kelly keek geschrokken naar de deur toen ze zag wie er binnenkwam. “Kevin.” zei ze in zichzelf. En inderdaad, het was Kevin die door deur kwam lopen. “Meisjes, dit is MR. Steens.” zei Verhoeven. Kelly moest moeite doen om niet flauw te vallen, zo verbaasd was ze. De hele klas viel in zwijm toen ze de knappe stagiair zagen. “Het is ne schone!” fluisterde Becky tegen Kelly. “Becky, da is Kevin.” zei ze vlug. “Wat?” zei Becky. Kelly keek naar Kevin die haar blik niet beantwoorde met opgetrokken wenkbrauwen maar met een knipoog. Kelly voelde dat ze bloosde en draaide zich vlug om naar Becky. Becky lachte toen ze Kelly haar rode wangen zag. “Zo, verliefd op de stagiair.” grapte ze. “Ik ben ni verliefd.” zei Kelly boos. “Waarom had ge u dan zo mooi opgemaakt zaterdag en waarom bloost ge dan?” vroeg Becky. “Ik ben gewoon geschrokken, ik wist da ni hé, da die stagiair was.” zei Kelly. Becky lachte om de stunteligheid van Kelly. Die les liep ze rondjes rond het voetbalveld met een rood hoofd. Ze zag dat Marie extra interesse had voor Kevin en raar maar waar dat zinde Kelly niet echt. Ze schudde zichzelf wakker en liep verder. Toen ze na de les al eerste uit de kleedkamer kwam, sprak Kevin haar aan. “Kelly.” zei hij. “Mr.” zei Kelly. “Zeg maar Kevin hé!” zei hij. “Oké, Kevin dan.” zei ze. “Nog enge groepen tegengekomen?” vroeg hij plagend. Ze draaide zich om naar Kevin en zag die speelse blik in zijn ogen. Ze kon een glimlach niet bedwingen. Hij lachte terug. “Grappig!” antwoordde ze. “Ik meen het wel hé!” zei Kevin. “Wel nee, niks tegengekomen.” zei Kelly. “Waarom hebt gij ni gezegd da gij een stagiair waart?” “Op da moment leek da ni echt belangrijk, hoe moest ik nu weten dak u les moest geven?” zei hij. Hij stapte van de tafel waar hij op zat. “Had ik u die kus nu ni moeten geven omdat ik u nu les geef?” Hij kwam nu wel heel dichtbij. “Misschien.” zei ze. “Wel in da geval, moet ik misschien beter ontslag nemen.” zei Kevin. Kelly voelde zich warm worden. Maar plotseling ging de deur open. Kevin deed vlug een grote stap naar achteren. Maar Becky die uit de deur kwam had het toch gezien. “Ge moet u voor mij ni inhouden ze Kevin.” zei Becky terwijl ze naar de uitgang liep. Kevin glimlachte. “Goe om te weten.” Zei hij. Becky lachte en Kelly kon een glimlach niet tegenhouden. Ze draaide zich om en liep met Becky naar de uitgang. “Zo da ga nog vuurwerk geven.” zei Becky plagend tegen Kelly. “Nee, want ik ga mij ni meer me Kevin bezighouden, toch ni zolang hij onze stagiair is.” zei Kelly. “Hm, da zegt gij.” zei Becky. “Ik heb dieje Kevin wel gezien, dieje ga u ni zo snel me rust laten.” “Wel als ik hem duidelijk maak da hij mij me rust moe laten.” zei Kelly. “Maar wilt gij da wel, volgens mij voelt gij u wel aangetrokken tot hem.” zei Becky. “Dan zie gij da fout.” verdedigde Kelly zich. “Komaan, ik zou het u ni kwalijk nemen, hij heeft u gered van een groep jongens, hij heeft u 2 liften gegeven en een afscheidskus.” zei Becky. “Het was er maar één op de wang.” zei Kelly terwijl ze haar fiets losmaakte in de fietsenstalling. Samen met Becky fietste ze naar huis. “En wie was nu de stagiair?” vroeg haar moeder toen Kelly binnenkwam. “Oh gewoon, een jonge gast, niks speciaal.” zei ze vlug. Ze liep naar boven om haar huiswerk te doen maar van huiswerk maken kwam niet veel in huis, haar gedachten zaten de hele tijd bij Kevin. Die week waren elke L.O. les haar ogen op Kevin gericht en die van Kevin op Kelly.

Het was vrijdag en tijdens het lopen moest ze dringend naar het toilet. “Becky, ik moet naar het toilet, ga gij ni mee?” vroeg ze aan Becky die naast haar liep. “Zeg, ge durft toch wel alleen te gaan.” zei Becky. Kelly zuchtte en liep naar Kevin die aan de kant van het voetbalveld stond. Hij zag Kelly afkomen, er verscheen een glimlach op z'n gezicht. Kelly wendde vlug haar blik af. “Euhm, mag ik naar de wc?” vroeg ze toen ze Kevin bereikt had. “Dat hangt er vanaf, komt gij vanavond naar Claude?” vroeg Kevin met een glinstering in z'n ogen. “Wat heeft da er nu me te maken?” vroeg ze. “Gewoon, ik moet toch weten of het de moeite is om naar Claude te gaan.” zei hij. “Wel, ik zal komen als ik nu naar het toilet mag.” zei Kelly. “Beloofd?” vroeg Kevin.” Kelly knikte. Kevin lachte. “Ga maar!” zei hij. Terwijl Kelly naar de WC liep zag ze Marie ook naar Kevin lopen. Ze zag hem ja knikken en even later liep Marie naar Kelly. “Dag Kelly.” zei ze vals. “Marie!” zei Kelly. “Ik weet wel wa ge denkt, ik ga dieje schone stagiair is versieren, maar da ga ni gebeuren.” zei Marie. “Want da ga ik doen.” Marie liep weg en Kelly keek haar verbaasd na. Het klonk belachelijk maar ze werd stilaan een beetje jaloers. Ze vertelde alles aan Becky die direct zin kreeg in een beetje drama en vuurwerk.

Het was avond en Kelly had verbazingwekkend zin om naar Claude te gaan. Ze had zeker een halfuur voor haar kleerkast gestaan. Dat rokje kon ze niet aandoen, dat had Kevin al gezien. “Oh, waar ben ik toch me bezig, ik kan toch ni op Kevin vallen, hij is mijn leerkracht.” zei Kelly in zichzelf. Ze zuchtte en liet zich op haar bed vallen. “Aan de andere kant, hij is maar mijn leerkracht voor een tijdje, daarna is hij gewoon een zeer knappe gast.” Ze sprong terug recht en pakte een kort jeansrokje uit de kast en een topje met een open rug. Daarover trok ze haar leren vestje aan. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. “Dat ziet er goed uit!” zei haar moeder die in de deuropening stond. “Wie is de gelukkige? Laat me raden, Kevin?” “Kelly lachte. “Nee, gewoon, ik had zin om dit aan te doen.” zei ze. “Ja ja.” zei haar moeder en ze liep terug naar de living. Ze draaide zich nog één keer om naar Kelly en zei: “Als ge iets doet, doe het dan veilig!” “Mama!!” riep Kelly. “Ik zeg het maar!” zei haar moeder lachend. Kelly lachte en pakte haar gsm. Het was half 11. “Becky zal hier direct wel staan!” dacht Kelly in zichzelf. Ze gaf haar moeder een afscheidskus en liep naar buiten. Ze pakte haar fiets en wachtte op de oprit op Becky. Even later reden ze samen naar Claude. “Zo, hebt ge zin in Kevin?” vroeg Becky plagend. “Zo is het ni, ik kom gewoon omdat ik het beloofd heb.” zei Kelly. “En da gelooft ge zelf?” vroeg Becky. “Ge had even goe kunnen liegen.” “Ik lieg ni!” zei Kelly. “Dus kom ik maar. “Komaan, gij hebt kei veel zin om nu binnen te gaan in Claude en Kevin is goe vast te pakken.” zei Becky. “Gij begint al als ons moeder.” zei Kelly. “Wat heeft die dan gezegd?” vroeg Becky. “Als ge iets doet, doe het dan veilig.” citeerde Kelly haar moeder. “En groot gelijk heeft ze!” zei Becky. “Komaan, er ga vanavond echt niks gebeuren.” zei Kelly. “Oh nee, zelfs geen kus?” vroeg Becky. “Nee!” zei Kelly. “Da geloof ik toch ni, dieje Kevin heeft het voor u!” zei Becky. Kelly praatte er niet meer over. Ze kwamen aan bij Claude. Ze gingen binnen en Kelly keek direct of ze Kevin ergens zag. Ze keek zo hard rond dat ze niet doorhad dat er iemand achter haar was komen staan. “Iemand aan het zoeken?” vroeg een stem achter haar. Ze draaide zich geschrokken om en zag Kevin staan. “Nu ni meer.” zei Kelly. “Da mocht er ni uitkomen!” dacht Kelly paniekerig in zichzelf. Kevin lachte en trok haar mee naar de bar. “2 biertjes.” zei hij tegen de barman. Na een paar uur babbelen, lachen en drinken begon Kelly een beetje licht in haar hoofd te worden. Kevin merkte het op en trok haar mee naar buiten. Kelly leunde tegen de muur terwijl Kevin voor haar kwam staan. Hij leunde een beetje naar voren met één hand tegen de muur. Kelly keek recht in zijn diepblauwe ogen. Ze was op slag terug nuchter. Het leek wel of hij haar een eeuwigheid aankeek. Kelly voelde haar hart kloppen in haar keel. Ze voelde zich warm worden. “U hoofd word stilaan rood.” zei Kevin speels. “Wel hoe zou da nu komen?” vroeg Kelly terwijl ze haar hoofd dichter naar het zijne bracht. Geschrokken door haar eigen beweging keek ze vlug naar de grond. Kevin tilde haar kin op en kwam dichterbij met zijn hoofd. Hij kuste haar zachtjes op de lippen. Kelly kuste hem twijfelend terug maar beantwoorde zijn kus hartstochtelijk wanneer ze proefde hoe lekker zijn lippen waren. Kevin opende zijn mond een beetje en Kelly voelde hoe z'n tong haar mond binnendrong. Ze draaide haar tong rond de zijne. Zijn mond nam compleet bezit van de hare. Kelly legde haar handen rond z'n nek terwijl Kevin lichtjes haar rug streelde. Duizenden vlinders fladderden door haar buik. Ze raakte Kevins tong met de hare en drukte hem tegen zich aan. Ze voelde hoe Kevin handen rustig naar beneden zakten. Ze bleven rusten op haar billen. Kelly glimlachte en drukte nog een innige tongkus op zijn lippen. Toen Kevin nog een laatste kus op haar lippen drukte, hield ze hem vast zodat ze niet op de grond zou vallen. Ze stond te wankelen op haar benen van opwinding. Kevin drukte haar tegen zich aan kuste haar nog eens zachtjes. Kelly wou niet dat het ooit zou ophouden maar ze wist dat het dat wel zou doen. Plotseling dacht ze aan school en aan het feit dat ze met haar leerkracht stond te kussen. Ze stopte plotseling. “Is er iets?” vroeg Kevin. “Ja, ik stond juist te kussen met mijn leerkracht.” zei Kelly. “Zit ge daar nu nog altijd mee in?” vroeg Kevin terwijl hij haar plagend kuste in de nek. Kelly glimlachte. Ze wou niet dat het ophield en eigenlijk voelde het juist maar toch. “Ja, ik zit daar nog altijd mee in, wa als ze ons betrappen.” zei Kelly en ze drukte haar neus tegen die van Kevin. “Ze zullen ons ni betrappen want we zullen heel voorzichtig zijn.” zei Kevin terwijl hij zijn handen over haar blote rug liet glijden. Kelly rilde van opwinding maar probeerde het te verbergen. “Da kunt ge ni garanderen.” zei ze met bevende stem. Kevin hoorde het en keek haar glimlachend aan. “Gij wilt ni da ik stop.” zei hij. Kelly zuchtte wanneer ze zijn lippen tegen haar decolleté voelde. “Da heeft er niks me te maken.” zei ze. Kevin trok zijn hoofd terug en Kelly moest moeite doen om niet te protesteren. “Wa als we nu gewoon eerst vrienden werden, das al heel veel voor een leerkracht en zijn leerling.” zei ze met pijn in het hart. Ze wou heel graag bij Kevin blijven maar volgens haar ging dat gewoon ni. Kevin zuchtte en keek naar Kelly. “Zoals ge wilt!” zei Kevin en hij nam afstand. “Maar het ga me wel moeite kosten om van u af te blijven.” voegde hij er uitdagend aan toe. “Oh nee, nee, nee!” zei Kelly terwijl ze zich omdraaide om naar binnen te lopen. Kevin lachte. “Krijg ik geen afscheidskus?” vroeg hij lief. Kelly stopte en liep terug naar Kevin. Ze gaf hem een vluchtige kus op de wang en wou terug weglopen. Maar Kevin pakte haar terug vast en drukte een zachte, romantische kus op Kelly's lippen. “Da was pas een afscheidskus!” zei hij toen het ophield. Kelly lachte en liep terug het café binnen. Kevin liep haar achterna en hield haar tegen. “Ik mag toch wel u Gsm-nummer hebben hé!” zei hij. Kelly glimlachte, pakte haar lipstick uit haar tas en schreef haar nummer op zijn arm. Kevin lachte en bedankte haar. Hij kwam dicht met zijn hoofd bij het hare maar trok zich terug vlak voor hun lippen elkaar raakten om het Kelly moeilijker te maken. Kelly gaf hem een stomp en liep terug naar Becky. Even later vertelde ze alles aan haar terwijl ze terug naar huis reden. “Kieken, waarom moest ge nu weer zeggen da ge gewoon vrienden wou zijn.” zei Becky. “Het klinkt nochtans alsof ge der echt van genoten hebt.” “Da heb ik ook, het kan gewoon ni!” zei Kelly. “Oh, het kan wel, gij zijt gewoon veel te koppig om toe te geven da ge iets voelt voor u leerkracht.” zei Becky. Kelly keek boos naar Becky. “Gebruik da woord ni, da klinkt zo oud!” zei ze. Becky lachte. Kelly kwam thuis aan en ging recht haar bed in, ze dacht na over die avond en over Kevin, vooral over Kevin.

Die morgen kreeg ze een SMS. “Nog geen spijt? ;) Kevin.” stond erin. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. “Nee ^^” stuurde ze terug. Kevin was het niet gewoon dat een meisje hem kon weerstaan. Normaal kreeg hij elk meisje dat hij wou en daarna dumpte hij haar altijd. Maar dit keer was het anders, hij had Kelly echt graag en was niet van plan om haar los te laten. Hij moest ze hebben en als dat lukte zou hij haar nooit meer laten gaan. Die week hing er spanning tussen Kelly en Kevin tijdens de l.o. les. Maar ja, dat was normaal, Kelly was tot over haar oren verliefd op Kevin en ze moest hem een hele week zien zonder hem te mogen aanraken. Dat was natuurlijk wel moeilijk en dat gelde voor Kevin ook.

Die volgende week ging Kelly op een avond samen met Becky naar 'The Room”, een club in Leuven. Toen ze daar aankwamen schrok Kelly zich rot toen ze zag wie daar achter de toog stond. “Hé is da Kevin?” vroeg Becky toen ze de man achter de toog zag. “Ja!” zei Kelly verbaasd. “Alle, ga dan!” spoorde Becky Kelly aan. Kelly twijfelde maar liep uiteindelijk toch op Kevin af. “Kon ge ni van mij wegblijven?” vroeg Kevin met een grote grijns. Kelly keek hem geïrriteerd aan. Hij irriteerde haar echt, maar toch viel ze als een blok voor hem. “Jawel, ik wist ni eens da gij hier werkte.” antwoordde ze. “Ik werk hier ook ni, ik val in voor ne vriend, maar das eenmalig. Ik kan wel een pauze nemen als ge wilt?” zei hij. “Nee dank u.” zei Kelly. Kevin lachte. “Hé Kevin!” riep Becky terwijl ze aan kwam lopen. “Ah Becky, gij zij precies blijer om mij te zien dan de die hier.” zei Kevin knikkend naar Kelly. “Oh, maar zij is ook blij. Ze laat het gewoon ni zien!” zei Becky. Kelly gaf Becky een stoot. “Auw...” riep Becky. Kevin lachte. “Wat zal het zijn dames?” vroeg hij. “2 Martini's.” zei Kelly. Kevin draaide zich om en maakte vlug 2 Martini's. “Hier!” zei hij terwijl hij ze op de toog zette. “Gratis, van het huis.” Becky bedankte hem, ze pakte de 2 Martini's en gaf er één aan de Kelly. Die dronk hem in één teug leeg en trok Becky mee de dansvloer op, die kon nog juist haar Martini terug op de toog zetten. Ze liep samen met Becky de dansvloer en danste zo als ze nog nooit had gedanst. Er waren 2 jongens die speciale aandacht aan Kelly gaven. De ene was Kevin, de andere een jongen die ze niet kende. Na 5 Martini's in één keer te hebben leeg gedronken en 10 biertjes was Kelly strontzat. Het was al half 4 en ze wist duidelijk ni meer wat ze deed. De jongen die speciale interesse in haar toonde liep naar haar toe en begon met haar te dansen. Kelly deed mee, tegen de zin van Kevin die duidelijk zag dat Kelly zat was. Becky liep naar hem toe. “Kelly is stront en strontzat, en ik krijg haar ni mee naar huis.” zei ze in paniek. “Kunt gij ni helpen?” Kevin zuchtte en liep naar de andere kant van de bar. Hij zei snel iets tegen de manager. Die knikte en liet Kevin gaan. Kevin kwam vanachter de toog en liep samen met Becky naar Kelly die op tafel stond te dansen. “Kelly, ik denk da het genoeg is geweest voor u.” zei hij. “Ah Kevin, komt ge mee dansen?” zei Kelly. “Nee, ik kom u halen.” antwoordde hij. Hij stak z'n hand uit maar Kelly weigerde die. “Oké, het is genoeg geweest.” zei Kevin en hij trok haar van de tafel. Ze viel recht in zijn armen. Ze probeerde tegen te strubbelen maar Kevin hield haar goed vast. Hij zette haar neer en duwde haar naar Becky die haar op haar beurt opnieuw vasthield. “He, laat da meiske is doen.” Zei de jongen waarmee Kelly daarjuist nog had gedanst. “Ze heeft duidelijk zin in mij.” Kevin draaide zich om en greep de kraag van de jongen vast. “Hou u erbuiten ja.” Zei hij. De jongen knikte gehoorzaam. Becky moest er om lachen. Kelly had zich ondertussen losgekregen en wou weglopen maar Kevin tilde haar opnieuw op. Hij liep met haar en Becky naar buiten en zette haar in z'n auto. “Oké ik breng u naar huis.” zei hij. “Nee!” riep Kelly tegen verdediging. “Jawel!” zei Kevin hij sloeg de deur dicht om van haar gezaag vanaf te zijn. Hij deed vlug de deur vast zodat Kelly niet naar buiten kon. “Wa moet ik nu doen?” vroeg Kevin. “Ik kan ze moeilijk naar huis doen, die haar ma kent mij ni. Kan ze ni bij u blijven?” “Nee, mijn ouders zijn streng, zeer streng.” antwoordde Becky. Kevin zuchtte. “Ik breng haar wel naar mijn appartement.” zei hij. Waar sta Kelly hare fiets?” “Daar!” zei Becky en ze wees naar de muur van het gebouw. Hij liep naar de aangewezen plek en pakte Kelly's fiets. Hij zette hem in de auto en stapte toen zelf in. Kelly was in slaap gevallen. Die gaat toch ni overgeven hé!” vroeg hij nog vlug aan Becky. “Nee, Kelly geeft ni over als ze zat is, die word gewoon raar.” zei ze. “Ah ja!” zei Kevin. “Heel geruststellend.” Hij sloeg de deur dicht en startte de auto. Hij reed weg en na een paar minuten kwam hij aan bij een appartementsblok. Hij tilde Kelly uit de auto en droeg haar naar boven, naar zijn appartement. Hij opende de deur en legde Kelly in zijn bed. Hij pakte een deken en legde dat over haar. Hij zuchtte. “Kelly, Kelly, Kelly toch!” zei hij. Hij trok zijn pull uit en legde zich in de zetel. Midden in de nacht werd Kelly wakker. Het zweet stond op haar voorhoofd. Ze probeerde zich te herinneren waar ze was. Het laatste wat ze zich herinnerde was Kevin aan de bar van de room. “Kevin.” zei ze zachtjes. Kevin sliep nog niet en hoorde het. Hij zette zich recht en liep naar haar toe. “Alles in orde?” vroeg hij toen hij het zweet op haar voorhoofd zag. “Ni echt!” zei ze. “Mijn hoofd doet zeer.” “Da komt ervan als ge te veel drinkt hé!” zei hij terwijl hij opstond. “Nu geen preek, alstublieft.” zei Kelly. Kevin glimlachte en liep naar de badkamer. Hij maakte een washandje nat en legde het op Kelly's voorhoofd. Ze zag nu pas dat hij een tatoeage had op zijn rechterarm. Hij had altijd een vest of een T-shirt met lange mouwen aangehad. “Hoe komt ge daaraan?” vroeg ze. “Da zeg ik nog wel is!” zei hij. “Probeer maar wa te slapen.” Hij gaf haar een kus op haar neus en legde zich terug neer in de zetel. “Waarom komt gij ni naast mij in u bed liggen?” vroeg Kelly. “Ik wil ni onder gekotst worden.” zei Kevin. “Oh, da neem ik als een belediging.” zei Kelly boos. “Ja, da zou ook moeten.” zei hij. “Oh!” zei Kelly en ze gooide haar schoen naar Kevin. Die landde op Kevin z'n been. Kevin stond recht en liep naar Kelly. Die keek hem lachend aan. “Gij zijt echt zat.” zei Kevin. “Moet ge daar geen misbruik van maken?” vroeg Kelly terwijl ze haar gezicht dichter bij dat van Kevin bracht. “Ik haat u.” antwoordde hij. Kelly glimlachte en kuste Kevin zachtjes op de lippen. Die lachte en trok zijn hoofd terug. “Nee, u adem stinkt.” zei hij. Kelly gaf hem een stomp. Kevin keerde terug naar de zetel en legde zich daar neer.

“Hm...” mompelde Kelly terwijl ze waker werd. Ze opende haar ogen en keek rond. Ze hoorde het geluid van de douche uit de badkamer komen. Ze stapte uit bed en wankelde zo hard dat ze terug moest gaan liggen. “Ik zal wel wachten tot Kevin uit de douche komt!” dacht ze in zichzelf. Ze keek een beetje rond om te kijken waar Kevin woonde. Als je binnenkwam zag je een grote, bruine zetel met daarvoor een salontafel. Vanachter tegen de muur stond het tweepersoonsbed en links stond een lange, grote keuken. Aan die kant zaten 2 grote ramen en een deur naar het balkon. In de rechtermuur zat een deur naar de badkamer. Daarnaast was nog een deur die leidde naar de berging. Zijn appartement was best groot vond Kelly. Na 5 minuten was haar geduld op. “Kevin?!” riep Kelly. “Ja!” hoorde ze roepen uit de badkamer. “Ik heb u nodig!” riep ze. “Ik kom al!” hoorde ze terug roepen. Na een paar minuten hoorde ze de badkamerdeur opengaan. Ze draaide zich om en zag Kevin uit de badkamer komen met niet meer aan dan een handdoek rond zijn middel. “Wat is er?” vroeg hij. “Ik kan u bed niet uit.” zei ze toen ze eindelijk haar blik van Kevins borstkas naar Kevins hoofd verplaatste. “Hoe da?” vroeg hij verbaasd. “Ik wankel op men benen.” antwoordde ze. “Dan moet ge nog ni uit bed komen!” zei hij terwijl hij een andere handdoek gebruikte om zijn donkerbruine haar te drogen. Kelly moest glimlachen toen ze zijn in de war gebrachte haar zag. “Ik kan u misschien wel een paardenmiddel geven als ge wilt.” zei Kevin. “Doe maar.” zei Kelly. Kevin grijnsde en liep naar de keuken. Daar sneed hij stukken fruit en vlees, sneed een aardappel in twee en deed het allemaal in de blender. Hij mixte het en deed het smerig goedje in een glas. “Hier!” zei hij terwijl hij het glas aan Kelly gaf. “Moet ik da opdrinken?” vroeg ze. “Gij wou een paardenmiddel hé!” Zei Kevin. Kelly keek vies naar het glas met het bruine goedje in. Ze zuchtte en dronk het vlug in één teug leeg. “Ieuw.” kreunde Kelly terwijl ze het glas terug aan Kevin gaf. Die zette het op de keukentafel en liep terug naar Kelly. “En wanneer ga da werken?” vroeg ze. “Subiet.” zei Kevin. “Ik ga mijn kleren aandoen.” Hij liep naar de kast en pakte er vlug iets uit. Hij ging de badkamer binnen en kleedde zich om. Daarna liep hij terug naar Kelly die nog altijd op bed zat. “En voelt ge u al beter?” vroeg hij. “Ik denk het wel.” Zei Kelly. Kevin glimlachte. “Dan kunt ge nu wel rechtstaan ze!” zei hij. “En als ik val?” vroeg ze. Kevin grijnsde en liep naar haar toe. Hij pakt haar middel vast en trok haar recht. Kelly stond op en wankelde maar om een andere reden. Kevin z'n handen om haar middel hielden haar stevig vast. Hun blikken kruisten elkaar. “Kunt ge blijven staan?” vroeg Kevin. Kelly ontwaakte uit haar droom en knikte ja. Ze zag opnieuw zijn tatoeage. Het was een tekstje, ‘Live your live DRUNK’. “Ge ging mij toch nog eens uitleggen hoe da ge daar aankwam.” zei ze terwijl ze haar vingertoppen over zijn tatoeage liet glijden. “Mijn vrienden hebben ook allemaal die tatoeage. We hebben ze laten zetten op ne zatte avond, ge kent da wel.” zei hij lachend, denkend aan gisterenavond. Kelly gaf hem een stomp. “Ge ziet wel da ge zat waart.” Zei ze. “Live your live drunk?” Kevin grijnsde. “We dachten dat het gepast was.” Zei hij. Kelly lachte en liep naar de ijskast, ze pakte een blikje cola en deed het open. Ze dronk het helemaal leeg. “Iemand heeft veel dorst!” zei Kevin. “Of een slechte nasmaak.” zei Kelly. “Mag ik iets van kleren van u lenen?” vroeg ze terwijl ze naar haar jurk keek die onder de vlekken zat. Blijkbaar had ze veel gemorst met haar Martini's. “Ja, kies maar iets!” zei Kevin en hij wees naar de kast. Kelly liep er naartoe en pakte een roze pull. “Hoe komt ge hieraan?” vroeg Kelly. “Euhm, mijn moeder.” zei hij. Kelly trok de pull aan en keek in de spiegel. Nu had ze slechts een veel te grote pull en een short aan. “Ziet er goed uit.” zei ze. Kevin lachte en zette zich in de zetel. Kelly liep naar hem toe en liet zich door hem op zijn schoot trekken. “Ik wil nooit meer zat zijn.” zei Kelly. “Ja toch is da onvermijdelijk.” zei Kevin. Kelly lachte. “Mijn ma, weet die dak hier ben?” vroeg ze. “U ma denkt da gij bij Becky zijt!” zei Kevin. Kelly lachte. “Dus gij hebt gelogen.” zei Kelly terwijl ze haar handen rond zijn nek sloeg. Kevin knikte en legde zijn handen op haar billen. Hij trok haar dichter tegen zich aan en kneep zachtjes in haar billen. Kelly lachte en bracht haar lippen dicht bij die van Kevin. Ze probeerde het trucje van Kevin na te doen maar het lukte niet goed. Ze wou juist haar hoofd terug weg trekken maar Kevin trok haar dichter en kuste haar. Kelly wreef met haar handen door z'n haar en kuste hem vol op de mond terug. Kevin z'n handen zochten Kelly's warme huid onder haar pull. Zachtjes wreef hij over haar blote rug terwijl zijn tong speelde met die van Kelly. Kelly's hart ging wel 200/u toen Kevin haar begon te strelen. Ze kreeg het warm over heel haar lichaam en liet Kevins mond bezit van de hare nemen. Ze voelde hoe haar borsten Kevins borstkas raakten. Kevin kuste haar in haar nek, Kelly zuchtte van genot. De zenuwen gierden door haar buik. Ze dacht niet meer aan het feit dat hij haar stagiair was, ze dacht alleen aan het feit dat Kevin haar wou en dat zij hem wou. En natuurlijk aan het feit dat ze zich dus niks van Marie moest aantrekken, Kevin zou haar nooit willen. Na minuten van hevig kussen ging Kelly's GSM af. “Hm, ik wil ni opnemen.” zei Kelly terwijl ze haar hoofd tegen dat van Kevin duwde. “Ik zou het toch maar doen.” zei hij. “Waarom” vroeg Kelly terwijl ze haar lippen in Kevins nek drukte. “Omdat het waarschijnlijk u moeder is.” zei Kevin. Kelly trok haar hoofd terug en zuchtte. “Oké, ik zal wel opnemen.” zei ze. Ze stapte van Kevins schoot af en pakte haar GSM op. “Hallo?” zei ze. “Zeg Kelly, wanneer komt gij naar huis? Het is al 1 uur.” zei haar moeder aan de andere kant van de lijn. “Euhm, ja ik zal komen!” zei Kelly vlug. “Tot subiet!” zei haar moeder en ze legde af. Kelly zuchtte. Kevin stond op en pakte z'n autosleutels. “Alle kom, ik zal u wegdoen.” zei hij. Kelly zuchtte en trok terug haar bevlekte kleed aan. Ze liep samen met Kevin naar z'n auto en stapten in. Ondertussen wist Kevin de weg naar Kelly's huis al vanbuiten. Hij reed haar naar huis en gaf haar een afscheidskus op haar mond. Kelly glimlachte en wou uitstappen maar Kevin hield haar tegen. “Kelly.” Zei hij. Die draaide haar hoofd en keek hem vragend aan. “Ja?” vroeg ze. “Als wij nu echt iets gaan hebben.” Zei Kevin. “Dan weet ge toch da we da moeten stopzetten als iemand ons betrapt.” Kelly zuchtte. “Stopzetten?” vroeg ze. Kevin knikte. “Ik zou dees eigenlijk totaal niet mogen doen.” Zei hij. “Maar met die belofte gaat het misschien toch al iets beter gaan.” “Oké dan.” Zei ze. “Als da de enige manier is om u bij mij te houden, mij goe.” Kevin lachte en drukte nog een zachte kus op haar lippen. “Tot morgen.” zei hij wanneer Kelly de auto uitstapte. Kelly knikte en sloeg de deur toe. Ze liep naar haar huis en ging naar binnen. Kevin reed terug weg. Kelly belde direct naar Becky en vertelde haar alles ook dat hij een tatoeage had. “Ik wist da ge hem ni kon weerstaan!” riep Becky aan de telefoon. “En een tatoeage, das kei-sexy!” “Ja het is goed!” zei Kelly. “Tot morgen!” “Oh ja, ik kan ni wachten tot morgen. Ik heb wel zin in vuurwerk.” zei Becky, ze ratelde maar door dus legde Kelly maar gewoon af.

Die volgende dag was Kelly zenuwachtig, ze wist niet hoe ze zich zou moeten gedragen. Waarschijnlijk zou ze haar gevoelens niet eens kunnen verbergen. Als ze nog maar even naar Kevin keek werd ze helemaal rood en kon ze niet meer uit haar woorden komen. Toch niet als ze moet verbergen dat ze iets hebben. Stel u voor dat iemand zou vragen of ze Kevin knap vond. Natuurlijk vond ze hem knap maar zou da ni raar zijn als ze dat toegaf of moest ze zeggen dat ze hem helemaal niet knap vond maar dan zouden ze haar doorhebben, ze zou waarschijnlijk toch beginnen blozen. Kelly zuchtte, ze overweeg thuis te blijven maar bedacht dan dat ze toch ooit naar school zou moeten gaan dus vertrok ze toch maar. Waarom moest ze het zichzelf weer zo moeilijk maken. Ze kwam aan in het school en liep naar Becky. Die zat samen met Lisa en Stina op een bankje. Zij waren ondertussen ook op de hoogte. Kelly ging zitten en iedereen kon de zenuwen van haar gezicht aflezen. “Kelly, als ge wilt da het ni opvalt gaat ge toch moeten kalmeren ze!” zei Lisa. “Ik kan ni kalmeren.” zei Kelly. “Kom adem diep in en dan uit.” zei Becky om haar te kalmeren. Kelly keek haar geïrriteerd aan. “Het was maar een idee!” zei Becky. “Komaan Kelly, het komt allemaal goe, waarschijnlijk ga MR. Steens. het u ni te moeilijk maken.” zei Stina. “Hm, dan kent ge Kevin, ik bedoel MR. Steens, nog ni.” zei Kelly. De meisjes lachten om de nervositeit van Kelly. “Kelly alles komt goe, wedden?” zei Becky. Toen de bel ging om het 7e lesuur aan te kondigen maakte Kelly's hart een sprongetje. Ze liep het L.O. lokaal binnen en probeerde om niet naar Kevin te kijken die op de bureau zat. Snel liep ze naar de kleedkamers waar Becky, Lisa, Stina en de andere meisjes zich al aan het omkleden waren. Becky lachte naar haar toen ze haar rode hoofd zag. Toen ze omgekleed waren en naar buiten liepen had Kelly haar zelfvertrouwen teruggewonnen. Ze zag dat Marie met Kevin aan het praten was. Ze zag Kevin lachen naar Marie en haar zelfvertrouwen stroomde volledig weg uit haar lichaam. Becky zag dat Kelly ergens naar keek en volgde haar blik. Ze zag Kevin en Marie samen en wist direct wat er door Kelly haar hoofd ging. “Waarschijnlijk is het niks en probeert Marie hem gewoon te versieren om u te irriteren.” zei ze. “Wel dan lukt het.” zei Kelly. “Komaan ge denkt toch ni da Kevin Marie charmant vindt of zoiets.” zei Becky. “Waarom lacht hij dan?” vroeg Kelly. “Omdat hij weet da gij hier zijt!” probeerde Becky. Kelly keek naar Becky met opgetrokken wenkbrauwen. “Ge zult hem toch moeten leren vertrouwen.” zei Becky. “Vertrouwen? Waarschijnlijk loopt dieje achter elke vrouw da hij kan krijgen. Hij laat ze verliefd worden en dan dumpt hij ze.” zei Kelly. “Oké Kelly, nu overdrijft ge toch een beetje.” zei Becky. “Oh ja?” vroeg ze en ze wees naar Marie die haar hand op Kevin's borst legde. Kelly had genoeg gezien. Ze draaide zich om en liep met Becky naar Lisa en Tina. Ze zag niet dat Kevin de hand wegduwde en naar de groep meisjes liep. Marie liet hij boos achter. “Oké dames.” zei hij. “Vandaag gaan we honkballen, maar begin eerst maar met 3 toertjes rond het voetbalveld.” “Hij zocht naar Kelly in de groep maar eenmaal hij haar gevonden had negeerde ze hem. En zo bleef het duren drie hele toeren lang. Kevin besloot met haar te praten. “Kelly, kom is mee om het materiaal te halen.” zei hij terwijl hij haar wenkte. “Waarom ik?” vroeg ze. “Omdat ik het zeg.” zei hij. Normaal had ze graag meegegaan maar nu wist ze het niet meer. Kelly zuchtte maar besloot uiteindelijk dan toch mee te gaan, als ze zou tegenpruttelen dan zou de rest misschien iets gaan vermoeden. “Hoe komt het da u gezicht op onweer sta?” vroeg Kevin toen ze iets verder van de groep verwijderd waren. “Alsof gij da ni weet!” zei Kelly terwijl ze verder liep.” “Hoe zou ik da nu moeten weten?” vroeg hij terwijl ze samen naar binnen liepen. “Doe nu ni alsof ge achterlijk zijt!” zei Kelly. Kevin had er genoeg van. Hij trok haar mee de lege L.O. zaal in en drukte haar tegen de muur. Ze wou weglopen maar hij zette zijn handen rond haar tegen de muur zodat ze niet weg kon. “Wat is er nu?” vroeg hij. “Ge verspilt u tijd, Marie wacht waarschijnlijk op u!” zei Kelly. “Marie?” vroeg hij. “Ja, Marie!” zei ze. Ze wou weglopen maar Kevin hield haar tegen. “Gaat dit over mijn gesprek met Marie van daarjuist?” vroeg hij. “Ja!” zei Kelly. “Waarom moet ge daar nu boos om zijn?” vroeg hij. “Ik zag wel da ze interesse had in u hartslag.” zei Kelly. “Oh, ik snap het al. Gij zijt jaloers.” zei hij lachend. “Ni grappig, misschien ben ik wel jaloers.” zei Kelly. “Maar ik heb een goeie reden.” “Welke reden?” vroeg hij. “Ik denk eigenlijk ni da ge het zo erg vond da ze u aan het betasten was.” zei Kelly. “Hoeveel hebt ge gezien?” vroeg hij. “Genoeg!” zei Kelly. “Maar ge hebt ni gezien da ik haar hand wegduwde?” vroeg Kevin. Kelly keek hem vragend aan. “Ge moet geen conclusies trekken voor ge alles hebt gezien hé!” zei Kevin. “Hoe kan ik zeker weten da ge haar hand hebt weggeduwd?” vroeg Kelly. “Ge zou me kunnen vertrouwen.” zei Kevin terwijl hij haar hand vastgreep. Kelly keek naar hem en wreef met haar andere hand door zijn haar. “Sorry.” zei ze. “Ik en mijn stomme kop ook hé!” Kevin lachte en drukte Kelly tegen zich aan. “Ge hebt misschien een stomme kop maar hij is wel mooi hé!” zei hij. Kelly gaf hem een stomp en kuste hem zachtjes op zijn lippen. Kevin kuste haar zachtjes terug. Het duurde niet lang maar toch lang genoeg om Kelly haar hart op hol te laten slaan. Kevin pakte de spullen en gaf er een paar aan Kelly. Samen liepen ze terug naar de groep meisjes. Kelly was gelukkig tijdens de L.O. les want ze wist dat ze Kevin compleet kon vertrouwen. “En?” vroeg Becky na de L.O. les aan Kelly. “En wat?” zei ze glimlachend. “Aan die glimlach te zien weet ge wel waarover ik het heb?” zei Becky. “Echt ni.” zei Kelly. “Oké dan, ge bleef zo lang weg daarjuist.” zei ze. “Wanneer?” vroeg Kelly onschuldig. “Kelly, ge weet wel wa ik bedoel.” riep Becky luid. Iedereen keek hen aan, Kevin ook. Kelly lachte toen Becky zei dat ze maar moesten voort doen met wat ze bezig waren. Iedereen deed door maar Kevin bleef hen aankijken. Hij wist waar het over ging. “Ik bedoel daarjuist me Kevin.” zei Becky stil terwijl ze naar Kevin keek. Kelly glimlachte naar Kevin, die gaf haar een knipoog en ging verder met wat hij bezig was. “We hebben het uitgepraat.” zei Kelly. “Das goed om te horen maar ik denk ni da praten het enige is wa ge gedaan hebt.” zei Becky. “Becky, wa denkt gij wel ni over mij.” zei Kelly lachend. De meisjes lachten en liepen de L.O. zaal uit gevolgd door de blik van Kevin. “Dus Kelly, gij gaat nu met een oudere man.” zei Becky. “Het is maar een verschil van 3, 4 jaar.” zei Kelly. “Toch!” zei Becky. Kelly gaf haar een stomp. “Oké, ik zwijg al.” zei Becky. Ze pakten hun fietsen en reden naar huis. Onderweg durfde Becky terug haar mond open te doen over Kevin. “Wat hebben jullie nu eigenlijk?” vroeg ze. “Ik weet ni.” antwoordde Kelly. Ze wist het echt ni, ze vond alles goed hoe het nu was. Niet klef maar ook niet te afstandelijk. En natuurlijk vol avontuur want ze moesten ervoor zorgen dat ze niet betrapt werden op school. “Het is ni da we een vaste, stabiele relatie hebben.” voegde Kelly er na een stilte aan toe. “Leg uit want ik kan ni volgen.” “Wel we doen alle interessante dingen van een relatie maar dan zonder de 'oh liefje ik zie u graag' en zonder de handjes vasthouden enzovoort.” zei Kelly. “Leuk!” zei Becky lachend. “Maar da zal nog wel veranderen.” “Misschien.” Zei Kelly met een glimlach. “Wie weet. Ik zou het eigenlijk ni erg vinden.” Becky lachte. “Dus jullie hebben al seksuele interactie gehad, om het mooi te zeggen.” zei ze. “Ni per se.” zei Kelly. “Oh dus da moet nog komen.” zei Becky ondeugend. “Wie zegt da da ga gebeuren?” vroeg Kelly. “Oh komaan!” zei Becky. “Jongens kunnen niet lang zonder seks.” zei Becky. Kelly keek haar raar aan. “Natuurlijk!” zei ze. “Ma, das waar. Als jongens al 4 weken samen zijn met iemand dan kunnen die niet zonder seks.” zei Becky. “Dan heb ik dus nog tijd.” zei Kelly. “Jullie zijn toch al 4 weken samen.” zei Becky. “Ik ken hem 4 weken.” zei Kelly. “Das dus iets anders.” “Komaan, vanaf het moment da ge hem hebt leren kennen waarden gelle praktisch al samen.” zei Becky. Kelly lachte. “Dus hebt ge geen tijd meer.” voegde Becky eraan toe.” Toen Kelly thuis op haar bed plofte dacht ze aan wat Becky had gezegd. Misschien werd het wel eens tijd. Maar misschien wou Kevin nog niet. Kelly was in de war maar ze stelde zichzelf gerust. “Als het moet gebeuren dan zal het gebeuren.” zei ze zacht. Ze glimlachte toen ze een sms kreeg van Kevin. “Vrijdagnamiddag bij mijn thuis ;)” stond er. “Oké ♥” stuurde ze terug. Vrijdag hadden ze maar een halve dag dus dat zou perfect zijn.

Die donderdag het 7e lesuur had Kelly L.O. “En Kelly, hebt ge al zin in L.O.?” vroeg Becky toen het 6e lesuur bijna afgelopen was. “Ni speciaal.” zei Kelly. Becky keek haar aan en glimlachte. “Jaja.” zei ze. “Ik weet bijna zeker da gij nu zit te wachten op die bel.” “Daar hebt ge gelijk in.” zei Kelly. “Maar das om een andere reden, dan ist school namelijk bijna uit.” “Wat een excuus.” zei Becky. Kelly keek Becky geïrriteerd aan en pakte haar spullen bij elkaar toen de bel ging. Toen ze aankwamen in de L.O. zaal liep Kelly per ongeluk tegen Kevin aan. Ze werd direct warm toen zijn blauwe ogen haar glimlachend aankeken. “Hey.” zei Kevin. Kelly knikte glimlachend en liep dan terug verder. Becky liep haar lachend achterna. Het lopen was gedaan dus nu hadden ze gewoon les en Kelly was wel benieuwd wat ze gingen doen. Toen ze in haar sportkledij uit de kleedkamer kwam, zag ze Kevin zoals altijd op de bureau zitten, hij zat er nooit aan, altijd op. Wanneer ze hem zo zag zitten, wou ze gewoon naar hem toe gaan en hem zo lang kussen als ze kon. Maar dat was natuurlijk onmogelijk. Toen de hele groep aanwezig was, stond Kevin op. “Oké mensen, we gaan vandaag baseballen.” zei hij. De groep juichte. Iedereen hield van baseball. Ze liepen naar buiten en maakten 2 groepen. Maar omdat ze maar met 11 meisjes waren, was er één groepje dat maar met 5 was. De hele groep was aan het zagen dat Kevin moest meedoen. “Allez meneer.” zei Becky. “Doe gewoon met ons mee.” Kevin zuchtte. “Allez dan, ik zal er even voor zorgen da we gaan winnen.” zei hij. De groep lachte en ging staan waar ze moesten staan. Kelly vond het wel spijtig dat ze niet bij Kevin in de groep zat maar het was misschien wel voor het beste. Zo zou ze misschien minder tot hem aangetrokken worden. Kevin besloot om maar de ballen te gaan gooien wanneer zijn groep niet aan slag waren. Toen Kelly aan slag was, had hij onopgemerkt naar haar geknipoogd. Kelly glimlachte en hield haar knuppel omhoog. Toen ze daarmee de bal raakte, vloog die recht op Kevin af. Hij kon de bal nog juist ontwijken. “Wilt gij mij dood of zo?” vroeg hij toen Kelly begon te lopen. “Sorry!” riep die lachend. De groep lachte. “Ik krijg ze nog wel.” zei Kevin. De groep had het gehoord maar de sprintende Kelly niet. Toen de groepen van plaats wisselden was Kevin aan slag. Kelly gooide de ballen niet maar stond wel redelijk dichtbij. Ze was totaal niet aan het opletten. “Perfect.” zei Kevin in zichzelf. Hij was niet van plan haar pijn te doen maar haar eens goed te laten schrikken. Hij hield zijn knuppel klaar en richtte zijn ogen op de bal. Toen de bal zijn knuppel raakte vloog die pijlsnel richting Kelly. Die merkte de bal pas op wanneer hij al heel dichtbij was. De bal vloog rakelings over haar hoofd. Kevin glimlachte toen hij de geschrokken blik in Kelly's ogen zag. Toen ze hem aankeek, trok hij zijn schouders op en begon te lopen. Kelly wist direct wat er aan de hand was. Ze liep op hem af en liep hem omver. Uiteindelijk vielen ze alle twee op de grond en kwam Kelly bovenop Kevin terecht. Kevin keek haar glimlachend aan. “Denkt ge ni da dees opvalt?” vroeg hij. “Nee.” zei Kelly. Ze draaide haar hoofd en keek naar de andere meisjes. “Komen jullie nog helpen?” riep ze. De meisjes lachten en kwamen op hen af. Allemaal stortten ze zich op Kevin, die dus helemaal geplet werd. Kevin had het leuk gevonden wanneer Kelly op hem lag. Maar nu de hele groep erbij lag was het minder leuk en veel pijnlijker. Tegen het einde van de les was Kevins rug gebroken. Hij zat op de bureau met zijn rug tegen de muur toen Kelly de zaal binnenkwam. Ze had als straf al het materiaal van alle klassen die L.O. hadden gehad moeten opruimen. Kevin had het niet echt gedaan als straf maar nu kon hij tenminste even alleen met haar zijn. Iedereen was al naar huis toen ze binnenkwam. “Hier ze, onze martelaar.” zei Kevin. Kelly glimlachte en sloot de deur achter zich. “Wie da het zegt.” zei ze. “Weet ge wel hoe vermoeiend het was om al da materiaal op te ruimen.” Kevin grijnsde. “Dan had ge mij maar ni moeten bestormen met heel die klas.” zei hij. Kelly liep naar hem toe, ze zette zich op zijn schoot met haar gezicht naar dat van Kevin. “Vond ge da ni leuk of wa?” vroeg ze glimlachend. Kevin keek haar aan en legde een hand op haar onderrug. “In het begin wel.” zei hij grijnzend. Kelly bloosde en voelde hoe Kevin haar tegen zich aantrok. Ze legde haar handen om zijn nek en kuste zachtjes zijn lippen. Kevin trok haar tegen zich aan en kuste haar zachtjes terug. De broekspijpen van haar L.O.-shortje waren zo groot dat Kevin er makkelijk met zijn handen door kon. Kelly verschoot even toen ze Kevins warme handen op de huid van haar billen voelde. Kevin voelde het en kneep er zachtjes in terwijl hij zijn mond zachtjes opende. Kelly liet haar lippen uiteen wijken en voelde hoe Kevins tong haar mond binnen gleed. Zijn handen gleden onder haar T-shirt, richting haar borsten. Kelly zuchtte toen ze Kevins handen op haar warme huid voelde. Kevin had zin om haar de kleren van haar lijf te scheuren maar kon zich toch nog net inhouden. Toen hij nog een laatste kus op Kelly's lippen duwde, trok hij zijn handen terug vanonder haar T-shirt. Kelly's ademhaling was versneld na die hartstochtelijke kus met Kevin. Toen ze gekalmeerd was, keek ze Kevin glimlachend aan. “Ik ga mij omkleden.” zei ze. Kevin knikte glimlachend en voelde hoe Kelly van de bureau sprong.

Die vrijdag had Kelly heel veel zin om naar het school te gaan. Ze wist dat Kevin haar na het school zou komen ophalen en haar hart bonkte in haar keel. Ze had Kevin nu al veel gezien en gekust maar ze werd nog altijd warm als hij naar haar keek. En nu ze wist dat hij haar zou komen ophalen ging haar hart als een gek tekeer. Ze hoopte niet dat die gevoelens ooit zouden ophouden. Eindelijk ging de bel. Kelly liep snel de klas uit achtervolgd door Becky. “Ik weet wel waarom ge gehaast zijt maar iets langzamer zal nog wel gaan hé!” zei ze. Kelly lachte en ging langzamer. “Misschien, maar ik kan niks beloven.” zei ze. In de fietsenstalling nam ze afscheid van Becky en ging op zoek naar de auto van Kevin. Hij stond een straat verder dan waar de school was. Voor de zekerheid. Toen Kevin haar in het oog kreeg stapte hij uit en pakte haar tas over. “Hey.” zei hij. Kelly glimlachte naar hem. Ze rook zijn heerlijke geur, dat was al een bekende geur voor haar. “Hey.” zei ze. Kevin grijnsde en drukte een zachte kus op haar lippen. Kelly glunderde en opende de deur van auto. Toen ze aankwamen bij Kevins appartement
liepen ze naar boven. Daar liet Kelly zich in de zetel glijden. “Hier ze, madam ga lui doen.” zei Kevin. Kelly glimlachte en wenkte Kevin met haar vinger. Die grijnsde en liep naar haar toe. Hij boog zich over haar heen en drukte een zachte kus op haar lippen. Kelly pakte zijn T-shirt vast en trok en hem dichterbij.
Ze kuste hem terug op zijn lippen en proefde zijn zoete tong die haar mond binnendrong. Kevin liet zich over Kelly zakken en raakte met zijn tong de hare. Zijn handen zochten Kelly's warme huid onder haar T-shirt. Kelly ging er zo in op dat ze bijna zijn kleren van z'n lijf wou scheuren. Haar hart ging als een gek tekeer. Kevin voelde het en begon haar langzamer te kussen. Kevin wreef nog een laatste keer met zijn lippen tegen die van Kelly en stopte dan. “We kunnen dit beter ergens anders voortzetten.” zei Kevin. Hij stond recht en tilde Kelly op. Hij zette koers richting het bed en legde haar daar neer. Daarna trok hij zijn T-shirt uit en boog over Kelly. “God wat was hij gespierd.” dacht ze in zichzelf. En zijn tatoeage maakte hem alleen maar sexyer. Ze werd helemaal week van zijn gebruinde, gespierde lichaam. Ze glimlachte en kuste hem vol op de mond terwijl ze met haar handen naar zijn brede schouders tastte. Kevin trok zachtjes haar T-shirt uit en gooide hem op de grond. Hij kuste haar op de mond en drong met zijn tong haar zoete, warme mond binnen. Kelly trok haar rokje uit en gooide het naast haar T-shirt. Zachtjes rolde Kevin op zijn rug zodat Kelly vanboven kwam. Vlug maakte ze zijn rits los en trok ze zijn broek en boxershort uit. Kevin trok haar dichter tegen zich aan, maakte haar BH los en trok hem uit. Zachtjes kuste hij haar borsten. Hij draaide Kelly terug op haar rug en trok haar slipje uit. Zijn hand gleed langzaam tussen haar benen. Kelly kreunde zachtjes wanneer hij haar begon te strelen. Ze liet haar handen door zijn warrige haar gaan en voelde hoe Kevin haar borsten kuste. Het voorspel leek eeuwig te duren maar dat vond Kelly alles behalve erg. Ze viel stil toen hij bij haar binnenging maar oh wat genoot ze ervan. Kevin hoorde haar geen kik geven en keek op. Hij zag dat Kelly haar ogen gesloten waren haar mond halfopen was. Daar besloot Kevin gebruik van te maken. Hij bracht zijn mond naar de hare en kuste haar vol op de mond. Kelly sloeg haar armen om zijn nek en voelde hoe Kevins tong haar mond binnen gleed. Toen Kelly voelde dat Kevin heen en weer ging, duwde ze haar bekken naar omhoog. Ze voelde Kevins hart kloppen en beet in zijn onderlip. Kevin duwde zijn bekken steeds sneller tegen die van Kelly aan. Hij trok zich helemaal terug en liet zich toen diep in haar glijden. Kelly voelde hoe ze hevig klaarkwam en drukte haar nagels in Kevins schouderbladen terwijl ze zijn naam uitschreeuwde. Het hele gebeuren was veel intenser dan ze ooit had kunnen denken. Ze kuste Kevin zachtjes op de mond terwijl hij haar billen vastgreep en ze nog dichter tegen hem aantrok. Kelly voelde Kevins warme adem en rilde door de opwinding toen hij in haar klaarkwam. Kelly voelde een tweede explosie in haar buik en sloot haar ogen van genot. Kevin drukte zijn lippen zachtjes op de hare. Kelly kuste hem zachtjes terug en voelde hoe Kevin zich naast haar liet vallen. Ze zuchtte en legde haar hoofd op zijn borst. Ze liet haar vingers over zijn bezwete spieren glijden en glimlachte. Kevin trok de dekens over hun heen en pakte Kelly's hand. Hij bracht het naar zijn mond en drukte er een kus op. Kelly had jaren naar films gekeken met stomende vrijpartijen maar dit was vele en vele beter. Kelly liet een luide zucht ontsnappen na een paar minuten stilte. Kevin grijnsde en streelde Kelly's bezwete rug. Kelly voelde een rilling door haar lichaam gaan. Ze drukte een kus op Kevins borst en pakte Kevins hand vast. “Kelly?” vroeg Kevin. “Ja.” zei Kelly terwijl ze met haar voeten over die van Kevin wreef. Kevin glimlachte en tilde haar op. Kelly glimlachte en kwam bovenop Kevin terecht. Ze zette zich recht en keek hem aan. “Wat is er?” vroeg ze. “Niks.” zei Kevin. “Ik hoor u gewoon graag praten.” Kelly lachte en liet zich terug zakken om Kevins lippen te strelen met de hare. Kevin glimlachte en legde zijn hand op haar onderrug. Hij trok haar dichter en kuste haar vol op de mond. Hij draaide zich om zodat hij bovenop Kelly terecht kwam. Kevin dwaalde met zijn mond af naar beneden en kuste Kelly's borsten en buik. Kelly glimlachte en sloot haar ogen terwijl ze Kevins lippen op haar huid voelde. Maar die gingen direct terug open wanneer ze Kevins mond tussen haar benen voelde. Toen ze na een zoveelste vrijpartij uitgeput naast elkaar in bed lagen, sprong Kelly op. Ze pakte het tweede deken, dat op de grond was gevallen, op en wikkelde het rond haar lichaam. “Waarom kunt gij ni gewoon blijven liggen?” vroeg Kevin. Kelly glimlachte en deed de koelkast open. “Van bedsport krijgt ge dorst hé.” zei ze. Ze pakte een blikje cola en liep terug naar Kevin. Ze sloeg haar benen rond zijn lichaam en zette zich recht. Kevin legde zijn handen op haar billen en zuchtte. Kelly dronk van haar blikje en zette het terug weg. “Ik heb een vraag.” zei ze. “Vertel.” zei Kevin. “Wat hebben wij?” vroeg Kelly. “Excuseer?” vroeg Kevin verbaasd. “Ja, ik bedoel... Wat voor iets hebben wij? Is het gewoon een avontuurtje van een maand, of 2 maand?” vroeg Kelly. Kevin lachte en zette zich recht. Kelly kroop dichter tegen hem aan. Ze bracht haar mond naar zijn oor. “Wel?” vroeg ze stil. Ze was zenuwachtig maar liet het niet merken. Ze hoopte eigenlijk wel dat ze meer was als een avontuurtje. Kevin was een beetje overrompeld door de vraag. Hij wist niet dat Kelly zo onzeker was. “Kelly, als gij maar een avontuurtje zijt dan wil ik wel ne keer echte liefde vinden.” zei Kevin. Kelly glimlachte en kuste Kevin op de lippen. “Dus, wat bedoelt ge daar nu mee?” vroeg ze. “Ik bedoel da gij alles behalve een avontuurtje zijt.” zei Kevin en hij duwde een intense kus op Kelly's mond. “Nee!” zei Kelly toen de bel ging. Kevin lachte en trok Kelly van zich af. Hij trok zijn boxershort aan en liep naar de deur. “Robby!” zei hij toen hij zijn vriend aan de deur zag staan. Kelly trok vlug de lakens over haar blote benen. “Ik kwam vragen of gij gratis kaarten moet hebben voor die fuif van vrijdagavond.” zei Robby. “Maar dit lijkt niet het goeie moment.” voegde hij eraan toe toen hij Kelly. “Hoi!” zei Kelly toen ze zag dat hij naar haar keek. “Hallo!” zei Robby. Ze zag dat hij ook een tatoeage had op zijn rechterarm. “Oké stop maar me op Kelly te geilen en ja ik wil kaarten.” zei Kevin. Kelly lachte. “Oké, oké.” zei Robby en hij gaf hem de kaarten. “Nog veel plezier hé!” zei hij terwijl hij zich omdraaide en wegliep. Kevin deed de deur dicht en liet zich naast Kelly op zijn buik in het bed vallen. “Fuif?” vroeg Kelly terwi

Aantal keer bekeken: 20002
Waardering: 8.39 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online