Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een harde leerschool (deel 1).

U leest om dit moment het verhaal Een harde leerschool (deel 1) gepost door bdsm lover. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: bdsm lover
Gepost op: 2007-10-1

Verhaal:

Een harde leerschool (deel 1)
Open_Mind - "Een harde leerschool" - Intro

Het onderstaande verhaal, dat in een aantal delen zal worden beschreven, is een bewerking van een verhaal/scenario dat ik ik eerder heb geschreven. Het heeft zowel dienst gedaan als scenario voor een sm -sessie als om anderen inzicht te geven in mijn sm beleving.
Het grootste deel van de in het verhaal beschreven sm activiteiten heb ik zelf in een of andere vorm mogen meemaken, daarnaast zijn er een aantal fictieve elementen aan toegevoegd omwille van de leesbaarheid en om er een logisch verloop in te brengen. Het verhaal begint vrij soft en zal naar mate het vordert in hevigheid toenemen, net zoals in een goed SM spel.
Rest mij nog iedereen veel leesplezier te wensen. Reakties op het verhaal, zowel positief als negatief, worden ten zeerste op prijs gesteld en kunnen gestuurd worden aan bdsmlove@xs4all.nl.

Open_Mind - "Een harde leerschool" - Deel 1

Wat er aan vooraf ging
======================
Het emailtje dat ik 's morgens in mijn mailbox vond was duidelijk genoeg. Het was afkomstig van onze kersverse Human Resources manager (vroeger heette dat gewoon personeelszaken), de eersre vrouwelijke manager in ons bedrjif.
De tekst luidde:
"Beste Gerard, ik wil deze middag om 15:00 uur met je spreken op mijn kantoor. Het betreft jouw onaanvaardbare gedrag jegens een aantal van onze medewerksters."
Ik maakte me niet al te veel zorgen. Goed ik maakte dan wel eens opmerkingen tegen onze vrouwelijke collega's, soms complimenteus, soms plagend en soms ook wel wat gewaagd. En ja, ik wist dat er regels voor golden, maar ik ging er maar van uit dat het niet zo'n vaart zou lopen en dat ik me altijd wel uit de problemen zou kunnen kletsen. Ook voor dit komende gesprek maakte ik me geen zorgen, te meer daar ik tussen de middag in de kantine nog even oogcontact had met deze nieuwe personeels bitch en ze heel vriendelijk naar me glimlachte. Dit werd gewoon even meepraten, de zaak nuanceren en zeggen dat je het eigenlijk allemaal zo goed bedoelde, maar dat je verkeerd begrepen werd.
De tijd was aangebroken en met opzet ging ik 5 minuten te laat naar haar kantoor om te laten merken dat ik de touwtjes in handen had en niet onder de indruk was. Ik klopte en ging naar binnen, ze keek even op knikte naar de stoel voor haar bureau en verdiepte zich weer in haar papieren, dit duurde bijna 5 minuten en ik herkende het als een spelletje om iemand zenuwachtig te maken. Jij wilt spelen, prima dat kan ik ook en ik stond rustig op, schoof de stoel terug op zijn plaats en draaide me om naar de deur. Precies op het moment dat ik mijn hand op de deurknop legde klonk het ijzig koud. "Als ik jou was ging ik heel vlug weer zitten of anders kun je onder toezicht van de beveiliging je bureau leeg gaan maken!" Ik twijfelde heel even en besloot toen om maar eens te zien wat er ging gebeuren.
Rustig liep ik terug naar het bureau en nam weer plaats in de stoel. Nog een paar seconden bleef haar blik op de papieren op haar bureau gericht en toen keek ze me eindelijk recht aan.
"Moet ik je precies gaan vertellen waar dit over gaat of heb je zelf al een idee" vroeg ze op neutrale toon. Hiermee viel mijn hele strategie van reageren op haar aantijgingen in deugen en besloot ik om de directe confrontie maar te beantwoorden. "Moet je luisteren Linda, ik ga met mijn vrouwelijke collega's net zo om als met de mannen en ik vindt niet dat ik iemand iets aangedaan heb dat zo'n toon tegen me rechtvaardigd." "Oh ja, is dat zo Gerard. En hoe vinden je mannelijke collega's het dan als je ze vertelt dat ze er geil uitzien en dat je ze graag eens wilt laten zien wat een goede minaar je bent. Ben je homo, Gerard?"
Ik bleef een beetje verbaasd voor me uit zitten kijken en begon me steeds ongemakkelijker te voelen. Dit ging niet de goede kant op en ik moest zien dit gesprek te stoppen. "Goed dan, misschien ben ik af en toe wat te vrij geweest, maar wat wil je er tegen doen. Het zijn en blijven allemaal vage aantijgingen die verschillend opgevat kunnen worden. Ontslaan kun je me er niet voor en van een notitie in mijn personeels dosier lig ik echt niet wakker. Ik ben een techneut en hoef toch geen promotie naar een leidingevende functie te verwachten." Zo dat was er uit en daar kon ze het wat mij betreft mee doen. Triomfantelijk keek in het best wel leuke gezichtje van de jonge vrouw tegenover me. "Je hebt helemaal gelijk Gerard, ik kan je hiervoor waarschijnlijk niet laten ontslaan, dat zal voor een rechter moeilijk te verdedigen worden. Maar laten we het eens over die technische job van je hebben. Een van de voorrechten van zo'n job is dat je bij ons onbeperkte toegang tot internet krijgt. Ik heb gisteravond na kantoortijd een externe deskundige naar jouw PC laten kijken en met name een lijst laten maken van alle websites die jij afgelopen maand bezocht hebt. Ik moet je zeggen dat ik zowel verbaasd was over het soort sites waar jij je tijd doorbrengt als de hoeveelheid tijd die je eraaan besteed, ONZE tijd wel te verstaan. Het verbaasd me dat je nog tijd over hebt om te werken. Dit werpt een heel ander ligt op dat memo dat je vorige week geschreven hebt aan de directie waarin je verklaard dat er externe factoren zijn waardoor je belangrijkste projecten achter op schema lopen. Geen wonder als meneer de projectleider zijn tijd alleen maar besteed aan het bezoeken van SM en bizarre sex sites. Wat denk je dat mijn kansen op een succesvol ontslag op die gronden zouden zijn Gerard?" Dit trof me als een mokerslag, ik zat maar wat dom voor me uit te kijken en om een of ander reden was ik helemaal gefixeerd op dat mooie mondje waaruit zojuist zonder enige verlegenheid de woorden SM en bizarre sex kwamen rollen. Ik had deze dame echt goed verkeerd ingeschat en nu zat ik in de problemen. Ik moest snel een beslissing nemen, van baan veranderen is tot daar aan toe, maar een ontslag op gronden van sexueel hinderlijk gedrag en internet misbruik kon ik me niet veroorloven. "OK, ik begrijp hoe de zaak ervoor staat, geef me een maand de tijd om een andere baan te vinden en ik zal zelf onslag nemen, dat is voor iedereen gemakkelijker." "Maar Gerard, wie zegt dat ik jou de makkelijke weg hieruit gun, nog afgezien van het feit dat je wel degelijk van grote waarde bent voor het bedrijf, als je werkt tenminste. Je hebt wat mij betreft twee keuzes, ik zet je gedwongen ontslag in beweging en als je denkt dat te kunnen ontlopen door zelf ontslag te nemen, zou je er bij je volgende solicitaties wel eens achter kunnen komen dat er delen van je dosier uitgelekt zijn. Je tweede keuze is het volgen van een cursus met als doel om je te laten inzien hoe het voelt als vrouwen zonder respect behandeld worden. Je mag erover na denken, maar je beslist voordat je dit kantoor verlaat." Ik kon mijn oren niet geloven, ik zou dit alles achter me kunnen laten door naar zo'n geitenharensokken groepje te gaan waar watjes zitten te luisteren naar een cursusleider op sandalen die vertelt dat we netjes tegen de dames moeten doen. Dat is geen straf, dat is een uitje waarbij je je waarschijnlijk nog rot kunt lachen ook. Ik besloot hier maar mee akkoord te gaan, daar het de makkelijkste manier uit deze situatie was (dacht ik). "OK, ik ga akkoord met de cursus." "Goed, dat dacht ik wel en daarom heb ik je ook al vast telefonisch ingeschreven. Morgenochtend om 10 uur precies meldt je je bij dit adres en je zorgt dat je voordat je daar weggaat een verklaring hebt dat je je cursus met goed gevolg hebt afgemaakt. Zonder die verklaring hoef je niet terug te komen." zei zij op zakelijke toon tegen me en schoof een kaartje met daarop alleen maar een address naar me toe. "Je kunt nu gaan" voegde ze daar nog even kil aan toe.


Aantal keer bekeken: 22188
Waardering: 5.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online