Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een reis door mijn wereld hfst1.

U leest om dit moment het verhaal Een reis door mijn wereld hfst1 gepost door Sander. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Sander
Gepost op: 2009-6-14

Verhaal:

Een reis door mijn wereld hfst1
Hoofdstuk 1


Ik ben eindelijk weer thuis.
Jaren ben ik op reis geweest.
Ik heb alles gezien, alles gehoord, alles gedaan….. Maar niets gevonden.
Een volledig ongeslaagde missie.
De meeste missies hebben een doel, maar mijn doel was onbekend.
Ik zocht antwoorden. Dat wist ik!!
Maar had geen idee wat de vraag was.
En op de vragen die ik had…..
Waren stomweg geen antwoorden.

Het voelt alsof ik jaren aan 1, naar SBS6 Shownieuws heb zitten kijken,
je komt er voorbij… je kijkt er op de een of andere manier toch naar,
en achteraf kom je tot conclusie dat het volkomen nutteloos was.

Ja…. SBS Shownieuws……
Wat is er aan de hand met dit land??!
Dat een programma als Show nieuws
( 2 afleveringen op een dag. Vroege en late editie)
Zo hoog scoort met hun kijkcijfers?!
Alhoewel ik laatst wel erg blij was met de late editie van SBS6 shownieuws.
Want ik toen de vroege editie had gemist omdat ik in de file stond,
(en alle mensen met mij in de file baalde ook verschrikkelijk van dit feit, althans dat dacht ik van de gezichten in hun auto af te lezen)
kon ik avonds alsnog….DE….. beelden zien van Yolanthe Cabauw van Casbergen met Wesley Sneijder… bij de late editie!
En waar ik ook verschrikkelijk blij mee was,
is dat ik te zien en te horen kreeg,
waar Joop Braakhekke was toen die het hoorde.
Dat had ik me de hele auto rit al af zitten vragen, maar de mensen van SBS6 Shownieuws hadden goed werk geleverd. En overal om reacties gevraagd.
Zo zag ik ook hoe een Ouwe, innig trieste, zielige, zwaar zwakzinnige vrouw…er helemaal kapot van was,
dat Jan en Yolanthe nu uit elkaar waren gegaan.
Ja, Patty had het er moeilijk mee.
En ik vind het allemaal best hoor dat semi-dramatische gelul op de tv. We hebben tenslotte 7 comercieele zenders die 24 uur per dag gevuld moeten worden,
en dat er dan ook nog verschrikkelijk domme mensen zijn ,
die daar hun avond mee willen vullen…. Ook nog oke….
Maar astublieft…. Meneer Balkenende… Onze president…
In een reactie liet hij weten diep geschokt te zijn over het nieuws van Jan en Yolanthe.

Ik kreeg het benauwd. Ik kreeg tranen, ik werd ageresief, alle emoties kwamen in 1 keer los.
Ik zapte verder naar het late grote mensen journaal op de NOS. Ik zag onze jongens in Afghanistan die daar een gebergte in moesten om de Taliban te verdrijven. Hoe ze hun leven in de waagschaal moesten leggen. Uitgezonden door onze regering. Momenteel even aangestuurd door een diep geschokte president. Ik dacht nog even, als ze het nog maar niet aan onze jongens hebben verteld over Jan en Yolanthe, want dan ga je al mentaal kapot de strijd in.
Wouter Bos zag zijn kansen schoon en had zowaar een leuke grap, hij was blij dat Wesley Sneijder eindelijk weer is gescoord had. Hij moest er eerlijk bij bekennen dat hij de grap niet van zich zelf had, maar wel dat hij hem erg leuk vond.
Past leuk bij de rest van je persoonlijkheid Wouter.
Niet echt van je zelf.
Alle zenders waar ik langs zapte kwam het schokkende nieuws me huiskamer binnen.
En ik wist het! Dit was zo n moment!
Zo van basten EK 88 moment,
zo n 2 over 6 op 06-05 moment,
zo n 9-11 moment!
Over 20 jaar wist ik nog steeds waar ik was op het moment dat het gebeurde!










Aantal keer bekeken: 3846
Waardering: 6.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online