Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Een reis door mijn wereld hfst3.

U leest om dit moment het verhaal Een reis door mijn wereld hfst3 gepost door sander. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: sander
Gepost op: 2009-6-14

Verhaal:

Een reis door mijn wereld hfst3
Hoofdstuk 3

Daar stond ik weer, maandag morgen 11.17 uur.
Weer terug aan de andere kant van het grote witte hek van de oprijlaan.
De lucht was mooi blauw helder en het zonnetje wat zo lekker op me huid aan voelde, paste niet bij mijn humeur.
Ik begon te lopen, ook al had ik nog geen idee waarheen.
Ik probeerde met alle macht om het beeld van het gelukkige meisje op de schommel uit me hoofd te krijgen.
Maar geheel tevergeefs. Keer op keer kwam ze terug.
Er kwam een soort onterecht schuld gevoel in me naar boven dat ik niet verdringen kon.
Een taxi kwam mij tegemoet rijden en ik stak mijn hand op.
De witte Mercedes stopte en de taxi chauffeur deed zijn raam open.
Een grote grijze snor met baard begon te praten, waaraan je duidelijk kon zien dat ze flink waren toegetakeld door teer en nicotine.
“Waar wilt gij naar toe?” vroeg de snor en baard aan mij. Mijn ogen gingen iets verder omhoog en ik zag het totaal beeld van de man, een man van rond de 50 die duidelijk last had van overgewicht en een niet al te gezonde levensstijl.
“Ik wil even een stad in voor een lunch, kunt u mij naar een goed restaurant brengen?”
“Stap maar in.” Sprak de chauffeur mij toe.

Ik liep naar de passagiers kant en deed het portier open.
Een lucht van sigaretten, koffie en een lucht die ik niet helemaal kon plaatsen en maar voor lichaamsgeur van de chauffeur aan hield, kwam mij tegemoet.
Ik nam plaats, deed het portier weer dicht, en de taxi reed de straat uit.
Het was stil in de taxi, de radio stond zachtjes aan, en ik hoorde wat reclames voor het nieuws van 12.00 uur. De chauffeur deed de radio even wat harder omdat hij blijkbaar graag het nieuws wou luisteren. Ik besloot maar even om niet een gesprek met de man aan te knopen, om dat duidelijk was dat hij graag het nieuws wou horen.
“Dit is het donna radio nieuwsbericht van 12.00 uur” kwam er uit de speakers van het dashboard.
“De nederlandse misdaad verslag gever, Peter R. de Vries, Heeft vannacht een grammy gewonnen voor zijn uitzending met Joran van der sloot en Nathalie Holloway.


Ik wou het er toch even met u over hebben.
Peter R. de Vries met zijn uitzending over Nathalie Holloway.
Of ik me schoonmoeder met een nieuwe Ferrari het ravijn in zag rijden. Oftewel gemengde gevoelens.
Natuurlijk de man heeft goed ze best gedaan, en als misdaad verslag gever prima werk geleverd.
Maar de manier waarop mensen... alstublieft?! Misschien ben ik wel te negatief, maar ik zag donderdag al de promo spotjes voor zondag avond. Met zo n smerige cliffhanger, dat je wel MOET kijken. Met zo n iets te spannend muziekje er onder, en een stoere mannen stem die je meld dat je zondag avond nergens heen mag want SBS6 zend ze uit, de exclusieve beelden die de Nathalie Holloway zaak zal oplossen.
Ik vind het allemaal prima hoor, maar zeg dan gewoon waar het op staat.
Aanstaande zondag hebben wij de beelden met Joran van der Sloot,
2 uur in een auto met informatie die we pas maandag aan de politie geven,
want anders hebben wij de primeur niet.
Dus als u nou vast nootjes in huis haalt, een lekker wijntje en het bier vast in de koelkast legt. En misschien dat u de buren ook kunt uitnodigen,
kunnen jullie lekker met ze vieren kijken.
En onder het genot van een heerlijk wijntje en een handje nootjes,
kunt u zich vermaken aan het feit dat er een tiener meisje verdwenen is,
en een moeder die achter blijft helemaal stuk van verdriet, verscheurt! Maar die hebben we ook in de uitzending gehaald. Het het was niet echt moeilijk om dat kreng om aan het janken te krijgen,
dus zet u doosje Kleenex snotter doekjes ook maar vast klaar.
Ja emo TV doet het altijd goed mensen.
Dus kijken die zondag avond!
20.30 beginnen we, en we gaan helemaal door 23.30.
“Zo?” zult u denken dat is een lange uitzending!
Valt wel mee hoor, maar we konden 6 extra reclame blokken er tussen flikkeren.
Wat weer goed is voor onze kas want ja, het is allemaal al duur genoeg.
En ach, eerlijk is eerlijk zo als een oud hollands spreekwoord zegt: “De een ze dood is de ander ze brood.”


“We zijn er.” Zei de snor en de baard. “Dat is dan 21 eurootjes meneer” zei hij er snel achteraan.




Aantal keer bekeken: 2412
Waardering: 5.86 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online