Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

En wat moet ik nu?.

U leest om dit moment het verhaal En wat moet ik nu? gepost door Anoniempje.... Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Anoniempje...
Gepost op: 2011-9-6

Verhaal:

En wat moet ik nu?
Ik was net klaar van mijn werk en liep op straat. Ik kreeg een sms. Hoi hoe gaat het? kus kus Teun. Ik werd rood, want volgens mij is Teun verliefd op mij. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Iemand tikte op mijn schouder en ik draaide me snel om. "Heb je mijn sms gekregen?" vroeg Teun die voor mij stond. "Ja," zei ik droog. "Zullen we samen iets leuks doen?" vroeg hij verder. "Ik moet naar huis!" zei ik haastig. Ik rende weg, terwijl Teun me verliefd nakeek. Thuis ging ik even op mijn accountsite. Je kon daar ook chatten en een jongen, Daan, kwam online. Dat is de jongen waar ik eigenlijk verliefd op ben. Hoi! typte Daan. Heei typte ik terug. Toen typte hij: wil je verkering met me? Mijn hart bonkte en ik zei ja. Hij belde mij. "Hé schat, wat leuk dat we nu verkering hebben," zei hij. "Ja, dat vind ik ook," zei ik verliefd. "O eh ik moet gaan babe. Doei," zei hij. "Kus," zei ik. Ik ging op bed liggen. Yes ik heb verkering! dachtik. Maar hoe moet dat nu met Teun? De volgende dag ging ik naar Daan's huis. Hij had een slordige broek aan en geen shirt. "Niet naar m'n kamer!" zei hij. Ik hoorde vanuit zijn kamer iemand giechelen dus ik liep er boos naartoe. Daar zaten twee oudere meisjes. "Vuile player! Bedrieger!" schreeuwde ik woest. Ik trapte hem in zijn klokkenspel en vertrok. "Vies vuil ventje!" riep ik door het open raam. "Het is uit!" Ik zag dat Daan verdrietig was maar hij deed het alleen maar omdat ik hot was! Toen kwam ik Teun tegen. Voordat hij iets kon zeggen zoende ik hem. "Wil je verkering?" vroeg hij en ik knikte!

Aantal keer bekeken: 5791
Waardering: 4.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online