Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Erotische massage.

U leest om dit moment het verhaal Erotische massage gepost door Carlo en Nathalie. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Carlo en Nathalie
Gepost op: 2007-6-14

Verhaal:

Erotische massage
Het is een doodgewone saaie zondagavond. Saai omdat mijn vrouw Nathalie is werken en ik niets te doen heb. Uit verveling start ik mijn computer op om wat te gaan internetten. Tijdens het surfen kom ik op het idee om iets erotisch te gaan doen als Nathalie vanavond thuis komt. Maar ja, wat kun je zoal doen wat ook je vrouwtje lekker vind om te doen. Ik ga naar de site van google en type voorspel in. Er komt van alles uitrollen waaronder erotische massage. Ik ga er is goed voor zitten en bestudeer verschillende sites. Op één daarvan staat een hoop geschreven over zulks soort van massage en omdat ik weet dat Nathalie graag gemasseerd wordt ga ik beginnen met de voorbereiding ervan. Ik zet de verwarming aan op de slaapkamer en leg er een paar handdoeken op waar straks Nathalie op kan gaan liggen zodat ze het niet koud krijgt. Ook leg ik de massageolie op de verwarming dan is die straks ook lekker warm. Beneden ga ik op zoek naar kaarsjes om een ontspannen sfeer te creëren op de slaapkamer. Ik haal ook de draagbare radio met cd-speler van de zolder voor een lekker muziekje op de achtergrond. Oh wat duurt de tijd toch lang als je moet wachten op je vrouwtje. Tien minuutjes voor Nathalie thuiskomt zet ik kaarsjes op de trap neer zodat ze weet dat ze naar boven moet komen. Ook de kaarsjes op de slaapkamer steek ik vast aan. Ik kleed me vast uit en hou alleen mijn boxershort aan. Dan hoor ik de voordeur open gaan, de zenuwen gieren door mijn keel en ik word al een beetje opgewonden. Ik hoor haar de trap opkomen en zet alvast een romantisch muziekje aan. Als ze de slaapkamer binnenkomt zie een grote glimlach op haar gezicht. Ze zegt blij verrast te zijn. Ik loop naar haar toe en pak haar lekker vast. Ze antwoord dit met een lekkere tongzoen. Langzaam begin ik haar uit te kleden. Eerst haar shirt, een paar mooie borsten komen te voorschijn. Door haar bh zie ik dat haar tepeltjes al hard geworden zijn. Dan trek ik haar schoenen uit en maak haar broek los. Ik trek haar broek naar beneden. Ze heeft een rood slipje aan. De bobbel in mijn short wordt steeds groter maar eerst krijgt ze van mij een heerlijke massage. Nadat ik haar bh en slipje uit heb getrokken leg ik een warme handdoek die ik van de verwarming heb gehaald op het bed neer en zeg haar op de handdoek te gaan liggen met haar buik naar beneden. Ik ga even op een afstandje naar haar mooie achterkant staan te kijken en besef dat ik een hele gelukkige man ben om met haar getrouwd te zijn. Dan pak ik de massageolie van de verwarming en doe wat op mij handen. Langzaam wrijf ik over haar rug en nek heen. Zachtjes hoor ik haar kreunen. Haar hele rug wrijf ik in met olie. Ik heb al snel de neiging om tussen haar benen te grijpen maar ik weet me tot nu toe goed te beheersen. Langzaam ga ik van haar rug naar haar billen die heerlijk zacht zijn. Ook deze krijgen van mij de volle aandacht omdat ik weet dat ze dit lekker vind. Nadat ik haar billen goed onderhanden heb genomen ga ik verder naar beneden. Ik streel de buitenkant van haar benen en als ik weer terug naar boven ga streel ik de binnenkant. Als ik bijna bij haar kutje aangekomen ben ga ik met mijn handen weer naar de buitenkant van haar benen. Dit herhaal ik zo een paar keer. Als ik dan weer een keer haar billen masseer hoor ik haar kutje al soppen van de geiligheid. Op een gegeven moment draait ze haar eigen om ook van de voorkant lekker verwend te worden. Ik doe wat olie in mijn handen en begin haar borsten te strelen. Zachtjes knijp ik in haar tepeltjes en ik merk dat ze klaar is om lekker genomen te worden. Ze sommeert mij om mijn boxershort uit doen en trekt mij dan boven op haar. Ze pakt mijn keiharde lul vast en begint haar clitoris ermee te verwennen. Wat is dat toch een heerlijk gevoel. Al snel komt ze kermend klaar en schuift mijn paal bij haar naar binnen. Langzaam ga ik op en neer. Ze pakt mijn billen vast en neemt het ritme over.
Terwijl ze mij van onder berijdt knijpt ze haar kutje samen om mij lul heen. Na een aantal seconden komt ze weer klaar maar deze keer is het heftiger. Ze zegt tegen mij dat ik op mijn rug moet gaan liggen en gaat daarna boven op mij zitten. Ze pakt mij lul en stopt die in haar kutje. Terwijl ze haar kutje over mij lul laat glijden gaat ze met haar vingers naar haar clitoris om deze lekker te verwennen en het duurt dan ook niet lang of ze komt weer klaar. Dan gaat ze van me af en gaat op handen en knieën zitten. Ik ga achter haar zitten en schuif mij lul diep in haar kutje. Steeds harder en dieper penetreer ik haar en het duurt dan ook niet lang voordat ik heerlijk klaarkom. Moe maar voldaan stappen we samen onder de douche om al het geile zweet lekker van ons af te spoelen. Na het douchen gaan we terug naar bed en kruipen tegen elkaar aan om lekker na te genieten van een heerlijk geil seksspel. Op naar de volgende verrassing welke denk ik niet lang opzich laat wachten.

Einde.


Aantal keer bekeken: 15856
Waardering: 7.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online