Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Fout verkeerd maar fijn.

U leest om dit moment het verhaal Fout verkeerd maar fijn gepost door Hedy. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Hedy
Gepost op: 2009-6-2

Verhaal:

Fout verkeerd maar fijn
Erica kijkt nog even in de spiegel. Goed, ze ziet er leuk uit! Kort strapless zomerjurkje. En mooi lang bruin golvend haar. Ze aait haar kat, Tinker, even. "Nou Tink, na deze afspraak ben ik gewoon weer terug hoor." Erica gaat naar buiten en stapt in haar auto.
Hier is het. Helledoornlaan 67. Haar vriendin Sindy heeft deze blind date geregeld. Erica haalt Kevin, zo heet de jongen, op en daarna gaan ze naar een nachtclub. Erica drukt op de bel en een mooi uitziende jongen staat in de deuropening. "Hallo! Jij bent vast Erica! Ik ben Kevin. Zullen we maar gelijk gaan of wil je wat te drinken?" Erica schudt de hand van de jongen. "Ik kom wel even binnen." De woonkamer is mooi ingericht. Ze gaat op een stoel voor de televisie zitten. Kevin komt weer terug met een glas cola. Hij legt even zijn hand op Erica's knie. De vlinders vliegen al gelijk door haar buik.
Zwart. Lichten. Heerlijk gevoel. Ze wordt gestreeld op haar schaamstreek. Haar vagina voelt vochtig. Erica voelt iets in haar mond. Heerlijk, geweldig. Ze belikt het ding en bijt er speels op als een klein poesje. Over poesjes gesproken, haar poesje voelt heerlijk. Nu voelt ze iets in haar anus. ook en hard ding. Ze voelt dat iets speels in haar borsten knijpt. Erica voelt bevrediging van alle kanten. Ze voelt iets nats op haar buik. Ze voelt even. Het is wit. Sperma! Nu is alles wat duidelijker. Op zich ziet ze Kevin. Hij zit met zijn penis in haar vagina. Iets belemmerd haar zicht. Een andere penis! Erica haalt de penis uit haar mond. Ze ziet een jongen. Hij is rond de twintig jaar en heeft een prachtig, geil lichaam.
"Ga maar door grote jongen. Pak me van alle kanten.", kreunt Erica. Nu kijkt ze wie er in haar anus zit. Vast ook een penis. Ja, dat klopt. Een andere jongen met een prachtig geil lichaam haalt zijn penis steeds in en uit haar. Ook ziet ze dat Erica nog steeds in de disco is. Iedereen heeft zijn kleding uitgedaan en iedereen is aan het neuken, vrijen, seksen en de liefde aan het bedrijven. Erica voelt dat ze klaarkomt. "Wisselen!" Klinkt het door de microfoon en er komt een ander liedje. Erica rent in haar nakie door de disco en ziet vijf jongens naakt bij elkaar staan.
"Hai lekkere dingen. Willen jullie mij neuken? Doe je ding, neuk me van alle kanten, ik ben zo geil." Erica kreunt even overtuigend. De jongens lachen en eentje stopt zijn penis in haar anus. "Oh. Dit is echt.. ah ah. Oh alsjeblieft. Harder. Oh, eh, ah. OH Harder, harder, harder. Neuk me naar de maan. Oh alsje.. AH. Oh mijn God. Dit is echt heerlijk Oh oh aaaah oeh, aaah oh, oh, oh. AH Oh, Dit is ... Oh!" De jongen stopt steeds sneller en harder zijn penis in haar anus. Een andere jongen stopt zijn penis in Erica's vagina. De derde jongen stopt zijn penis in Erica's mond. De vierde jongen voelt aan Erica's borsten en tepels. De vijfde jongen streelt haar bij haar vagina. De jongens duwen heel hard hun penis in Erica. Erica gaat van voor naar achter en van links naar rechts. Steeds harder steeds sneller. Erica glimlacht. Als ze nog harder gaan, neuken ze haar straks de club uit.
"Hey jongens, zullen we naar buiten?" De jongens knikken en lopen met Erica mee naar buiten.
"Taxi!", roept Erica. Een taxi stopt. "Stap maar in, mijn geile paardjes." De jongens stappen in. "Naar de Tuinlaan 90." De taxichauffeur rijdt weg van de nachtclub. "Zeg jongens, hebben jullie wel eens flink geneukt in een taxi?" Erica streelt haar eigen vagina. De jongens lachen weer en om en om stoppen ze hun pennissen in Erica. Op alle plekjes waar ze maar bevredigd kan worden.

Erica word wakker. Het is stil. Ze loopt in haar nakie naar beneden. Daar zijn alle jongens met wie ze in de disco heeft gevreeën. Het zijn er pakweg 16. Erica glimlacht tevreden.
"Zullen we dan maar weer beginnen?"

Aantal keer bekeken: 16572
Waardering: 2.60 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online